Uitgerekend September 2019

Leuk plan Nienke02! Maaaar ik ben niet van plan om mijn hele naam hier neer te zetten, je weet nooit wie dit leest hahaha ;) . Of heb je daar al oplossing voor? 

Ik heb een fb groep aangemaakt. Ik heb een tweede fb account. Als jullie mij daar op toevoegen, dan kan ik jullie in de fb groep zetten.

Stuur mij dan wel even een pb-tje

Nienke de Roos
fb.nl/nienkederoos1

Ik sluit me ook graag aan.2e kerstdag positief getest. Zoals het er nu ziet 1 september uitgerekend. Als denk ik zelf dat het 5 a 6 september is. 24 januari eerste echo. Zo spannend weer. We hebben al een dochter van 1.5 jaar oud. 

[quote quote=10149875]Ik heb een fb groep aangemaakt. Ik heb een tweede fb account. Als jullie mij daar op toevoegen, dan kan ik jullie in de fb groep zetten. Stuur mij dan wel even een pb-tje Nienke de Roosfb.nl/nienkederoos1[/quote]Kan ik ook zoeken op de groepsnaam of staat die helemaal geheim?

Hi allen!ik heb vorige week positief getest, morgen 5w zwanger van ons tweede kindje. Mag ik mee in jullie fb groepje? Lijkt me leuk! Hen van de eerste ook een groepje grhad en spreek de meiden nog steeds.Groetjes!

Terug
Bovenaan