Uitgerekend September 2019

Ik wil het graag vertellen na een echo die hebben we 17 Jan staan dan ben ik 8 weken mijn vriend wil liever wachten tot 12 weken omdat hij er eerst samen van wil genieten.Maar wie weet haal ik hem nog wel over haha. Weten jullie al hoe jullie het wil vertellen? 

Dat is best slim gedaan met die drankjes lindax Ik had verteld dat ik een blaasontsteking had en daarvoor antibiotica slikte en daarom geen wijn dronkWel ben ik vorige week met mijn famillie sushi wezen eten ik zat daar behoorlijk over in. Ik kon er ook niet onder uit en wilde het nog niet vertellen. Dus ik heb voornamelijk gebakken dingetjes op en 2 sushi met krokante kip niemand die het door had dat ik niet veel sushi at

Vind ik ook moeilijk...wanneer het nieuws vertellen! Omdat dit onze tweede is, gaan we het waarschijnlijk al na de eerste echo vertellen. De echo is op 14 januari en ongeveer een week later de verjaardag van mijn man, dus makkelijk om het gelijk aan veel mensen te vertellen. Ik ben dan net 8 weekjes.Zit eraan te denken een shirtje voor onze eerste aan te trekken met 'Ik word grote zus'. Zijn er nog andere leuke ideeën?Bij onze eerste hebben we het trouwens pas na de echo van 11 weken verteld! Maar m'n buik lijkt nu al groter te worden...heb de hele tijd het idee dat mensen het al zien, haha!

Vind ik ook moeilijk...wanneer het nieuws vertellen! Omdat dit onze tweede is, gaan we het waarschijnlijk al na de eerste echo vertellen. De echo is op 14 januari en ongeveer een week later de verjaardag van mijn man, dus makkelijk om het gelijk aan veel mensen te vertellen. Ik ben dan net 8 weekjes.Zit eraan te denken een shirtje voor onze eerste aan te trekken met 'Ik word grote zus'. Zijn er nog andere leuke ideeën?Bij onze eerste hebben we het trouwens pas na de echo van 11 weken verteld! Maar m'n buik lijkt nu al groter te worden...heb de hele tijd het idee dat mensen het al zien, haha!

Zo’n shirtje is erg leuk denk ik Suustea!Ik vind het ook zo lastig om het nog niet te vertellen. Wij hebben ook onlangs met m’n schoonzus afgesproken om komende week sushi te gaan eten. Ik ben nog even aan het bedenken hoe ik dat ga doen. Ik vind het ook jammer dat ik er nog met niemand over kan praten. Ik ben trouwens 29 en dit is de eerste keer dat ik zwanger ben. 

Hi iedereen!Is ook lastig om te bepalen wanneer je het gaat zeggen. De meesten zeggen dat je de 12 weken voorbij moet zijn, maar dat is toch ook geen garantie dat vanaf dan wel alles goed blijft gaan. En aan de andere kant, als het mis is gegaan, is het ook fijn om dat te kunnen bespreken. Na een miskraam kan je alle steun gebruiken, heb ik zelf gemerkt.Wij hebben het een paar goede vrienden al verteld omdat zij ook helemaal op de hoogte waren van het IVF traject. Dan is het ook anders denk ik, want alles is al gepland natuurlijk qua datums enzo. En het was nu ook makkelijk met Oud en Nieuw, dan konden zij mij voorzien van een alcoholvrij wijntje, zonder dat de rest het doorhad. ? Aan de familie en de rest willen we het het liefst ook wel rond de 12 weken vertellen denk ik. Ik ben trouwens 34 (nog net ☺️) en dit wordt hopelijk ons eerste kindje, als alles goed mag blijven gaan. 

Gefeliciteerd dames!! Na een zwaar weekend toch maar overwogen om maandagochtend de 31ste de test te doen. Het bleek uiteindelijk positief te zijn heel blij maar totaal onverwachts aangezien ik de pil slikte. Als ik het een beetje goed heb geteld ben ik uitgerekend op 9 september. Ik ben zwanger van me 1ste kindje en ben 23 jaar. Heb wel hele erge last van een opgeblazen buik en misselijkheid maar voel me verder wel gewoon fit nog vol energie hopen dat het maar zo blijft haha.Op 30 Januari hebben ik me 1ste afspraak bij de verloskundige. Groetjes, 

Hallo,

Jeej, zwanger van de tweede. Zoontje is nu 20 maanden. Met de berekeningen ben ik nu 4 weken zwanger en begin september uit gerekend :)

Is het misschien leuk een geheime fb groep op te richten? Dat heb ik met mijn eerste zwangerschap ook gehad en heb daar 2 goede vriendinnen aan over gehouden en met 3 andere nog steeds contact. Ik wil deze groep eventueel wel oprichten.

Ps: voor de mensen die mij kennen, graag mondje dicht.

Terug
Bovenaan