Uitgerekend September 2019

Bedankt meiden voor jullie lieve reacties. Ik hoop zo sat het ophoudt en goed is, maar merk dat ik zelf steeds minder positief kan denken.

Heel kleine kans dat we vanavond al terecht kunnen, 
Ik hou jullie op de hoogte!

@JLG
phoe nou heel vroeg al, week 5 en 6, constant kots en kots misselijk geweest, dag in dag uit... nu alleen nog maar als ik te laat eet. Moe vanaf vorige week... ik hoop dat dit, net als het misselijk, langzaam aan weer wat minder wordt. En iedereen maar zeggen dat ik er van moet genieten. Maar het voelt alsof ik al 3 maanden buikgriep heb! De roze wolk heb ik nog niet echt gevonden.

[quote quote=10161499]@JLG phoe nou heel vroeg al, week 5 en 6, constant kots en kots misselijk geweest, dag in dag uit… nu alleen nog maar als ik te laat eet. Moe vanaf vorige week… ik hoop dat dit, net als het misselijk, langzaam aan weer wat minder wordt. En iedereen maar zeggen dat ik er van moet genieten. Maar het voelt alsof ik al 3 maanden buikgriep heb! De roze wolk heb ik nog niet echt gevonden.[/quote]
Jemig wat vervelend zeg! Die roze wolk komt nog als ik mensen mag geloven die dit al eerder hebben meegemaakt of al verder zijn. Ik kan je daar helaas niks over zeggen. Hoor veel hier op het forum dat het na de eerste 3 maanden minder wordt en het tweede trimester een fijne periode is vergeleken met de eerste. Je lichaam moet natuurlijk heer erg wennen aan de situatie. Aan de andere kant is het ook wel een bewijs van je wondertje. Hopelijk heb je snel wat verlichting!

[quote quote=10161486]Vandaag is er weer een nieuw kwaaltje bijgekomen: spierpijn! Meer mensen die dit herkennen? Ik heb toch echt niets geks gedaan met sporten o.i.d Sterkte iedereen die in spanning zit door bloedverlies![/quote]
Hier ook! Continu spierpijn in mn bovenbenen, soms al van 1x traplopen. Had die zelf ook nog niet voorbij zien komen ?

Mijn ervaring van de eerste twee keren; het wordt echt beter na drie maanden. Ik ben nu ook mega misselijk (eerst was het alleen ochtend maar nu de hele dag vlagen van misselijkheid), maar houd mezelf voor dat dat vorige keren met een week of 12 of 14 over was. Dat tweede trimester is heerlijk, echt waar! Tenzij je natuurlijk weer andere klachten krijgt zoals bekkenpijn ofzo. Maagzuur had ik beide keren ook heel erg maar heb ik nu nog niet gehad. En moe ja. Werk 4,5 dag en heb al een peuter en kleuter in huis dus ik moet ook wel leunen op vriendlief ? 

Hoi allemaal,
@jesca hoop dat je snel terecht kunt en gerustgesteld mag worden. Horen graag van je. 
Hier vandaag een “goede” dag. Niet al te misselijk een dagje is ook wel lekker ;-)
Spierpijn herken ik niet, maar vermoeidheid.. pfff ik ben 28 jaar en ik doe dutjes?!?! Dat is niets voor mij en wil er ook nog niet altijd aan toegeven..
Nog 2 dagen werken.. Vorig weekend een weekend vol verjaardagen en was ik de “bob”. Dit weekend helemaal niks. Hopelijk lekker opladen en dan dinsdag naar de vk! Ik vind het spannend maar heb er ook heel veel zin in. 
Fijne avond! 

Merk nu hier toch ook dat de kwaaltjes erger worden. En we hebben een mooie nieuwe. Om echt de grootste onzin dingen kan ik wel janken. Hoort er bij denken we dan maar. 

Terug
Bovenaan