Uitgerekend september 2022

[quote quote=10520831]Hi allemaal, Allereerst gefeliciteerd allemaal! Ik had rond 20 december een positieve test, nadat er zojuist pcos geconstateerd was; dus totaal niet verwacht! Dacht zelf eind augustus uitgerekend te zijn. Nu had ik vanmiddag ineens iets bruine afscheiding, dus paniek (in juli een miskraam gehad en zo begon het toen ook). Mocht vanmiddag voor een eerste echo, kloppend hartje gezien! De verloskundige dacht wel dat ik 6+2 was ipv 7+2 (wat ik dacht). Wel gerustgesteld, maar blijf toch wel een beetje angstig. Ze zei dat het kon komen door bijv een goed doorbloede baarmoedermond. Mensen die dit herkennen? liefs![/quote]
Hi Mickie,
Gefeliciteerd met jou zwangerschap! 
Ik ben zelf ook 5 weken zwanger en heb nu al een aantal dagen last van iets wat bruine afscheiding en "menstruatiepijnen". Vorige week contact gehad met de verloskundige maar ik moet het afwachten tot 27/01.. Ik ben ontzettend onzeker, ik hoop zo dat het goed afloopt....

Getsie succes allemaal met de onzekerheid, het is ook nog zo pril allemaal. Heb ook 3,5 jaar terug een vroege miskraam gehad heel naar. Begreep dat het vaak betekend dat er iets in de celdeling of ontwikkeling niet goed is, daarom doet het lichaam wat het moet doen. ? 
Sterkte met wachten en hopen ??

Vanmorgen contact gezocht met de verloskundige, ook weer een bijzondere stap ?.

14 februari eerste echo, heb zelf helemaal niets met Valentijnsdag, maar nu is het ineens toch een hele bijzondere dag hihi ♥️

Merk wel dat ik ook nog best onzeker ben en hoop dat het allemaal gewoon goed gaat. Op het forum lees je hier toch ook vaak verhalen dat het allemaal nog mis kan gaan. Dat in combinatie met dat ik nog helemaal 'klachten vrij' ben, zorgt dus toch nog wel voor veel onzekerheid merk ik.

Gefeliciteerd allemaal.
hier uitgerekend op 10-09-2022 en ons jongste dochterje wordt 20 maart 1 jaar, dus prachtig mooi leeftijdsverschil vind ik.
volgende week vrijdag de eerste echo, zooo benieuwd en hopen dat alles goed is.
erg moe en zo nu en dan flink maagzuur maar voor de rest geen kwaaltjes.

Terug
Bovenaan