Uitgerekende datum

Nee Annemarie maakt natuurlijk niks ook, zou wel heel grappig zijn!
Nou MIssM hopelijk zijn je klachten snel over, heb je wel een ab-kuurtje gekregen?

Nicole vind het ook erg onwerkelijk en spannend hoor, ben zoooo benieuwd hoe ze eruit gaat zien, omdat ik donker haar/ogen heb en mijn vriend blond met blauwe ogen, kan dus alle kanten op!

Gisteren controle bij verloskundige gehad, hartje klopte mooi! Ben nu 8,6 kg aangekomen en jullie???? ;-))))

Inez dat is toch best netjes? Ik moet eerlijk zeggen dat ik sowieso niet veel mag aankomen ik ben al een risicofactor waar de ziekenhuisbelletjes van rinkelen hahaha
Ja weet je ik maak me er niet druk om ik heb nu gewoon geluk...ik ben 5,3 kg afgevallen in het begin en daar zijn er nog steeds 1,7 kg vanaf.. oftwel over 1,7 kg dan ga ik pas aankomen...vandaag ben ik precies 23 weken dus doe het niet slecht :)

Nicole ja de naam voor een jongen is hetzelfde alleen de tweede naam zal dan anders zijn...

Bijna klaar net werken en dan weekend heerlijk!

Liefs

Ben nu 22 weken en ben al 9 kg aangekomen!!! Van de 1e 2 was ik in totaal maar 6 kg aangekomen. Van de 3e 17 kg. Ben bang waar het nu gaat eindigen. ga wel een beetje op mijn voeding letten, want heb de laatste tijd wel een beetje teveel gesnoept.

Hahah luister bij mijn eerste kwam ik 40!!!!!! Kg aan...nooit heb ik dat er meer afgekregen man vreselijk... dus ik ben nu blij dat het een keertje anders gaat...Komt vast goed jow ook ik moet nu zo min mogelijk toegeven aan mijn vreetmanie die ik iedere dag wel heb...heb ontzettende zin in oliebollen en er staat een kraam bij het tuincentrum hahaha dus mijn discipline wordt goed getest
:p

Een tijdje niet op het forum gekeken en had gelijk heel wat. Bij te lezen, haha.
Grappig he? Al die meiden! Nonna en missm de enige met een jongen tot nu toe! Hoewel er in mijn omgeving veel zwanger zijn en ik zo'n beetje de enige ben die een meid krijgt! Haha.

Ik begin haar nu wel duidelijker te voelen! Dagelijks wat schopjes. Zo leuk!

Ben nu erg ziek (griep, oorontsteking etc) en ik praatte gisteren tegen haar (geheel onbewust al! Raar he?!) over dat ik niet hoopte dat zij er eat van merkte....schopt ze een paar keer! Zo bizar! Net of ze terugcommuniceerde!

@annemarie nou dan mag ik nog niet klagen! Maar het is ontzettend lastig om het er naderhand weer af te krijgen vreselijk! Wij hebben net Sint Maarten gehad dus heel veel snoepjes in huis. Normaal hou ik helemaal niet van zoetigheid, maar nu juist! 1 voordeel heb al veel last van maagzuur, dus dat weerhoudt me ervan om veel te snoepen...hahaha...@dandelion Heerlijk he dat gevoel. Ik voel haar nu ook regelmatig. De ene dag wat meer als de andere. Beterschap!!!

Nicole dat is even schrikken he! Ik ben nu 24 weken en al 5 kilo aangekomen. Ik zie natuurlijk ook wel dat die buik steeds dikker wordt maar je moet toch even een knopje om zetten als je ineens die weegschaal zo omhoog ziet schieten, tenminste dat heb ik.Flink wat meisjes inderdaad Dandelion! Ik en missm tot nu toe de enige met een jongen. Bijzonder! Leuk dat je haar zo voelt. Ik vind dat echt iets magisch. Ik voel de kleine jongen ook iedere dag een aantal keer, met een piek in de avond net voor ik ga slapen. Heerlijk vind ik het. Gisteravond mijn handen op mijn buik gelegd toen hij aan het schoppen was, en toen voelde ik hem gewoon helemaal "zwemmen" van mijn ene hand richting de andere. Wauw! En ook als hij draait of zo, voel ik dat, heel apart!Ik geniet enorm van de zwangerschap en wil er nog helemaal niet bij stil staan dat ik dit over zo'n 16 weken niet meer voel! Ik zal het nog gaan missen. Hij zit nu lekker veilig in mama's buik en straks wilt iedereen hem even vasthouden, haha!De kraamzorg is bij ons langsgeweest voor een intakgesprek. En ondertussen zijn wij druk bezig het kamertje van werkkamer naar babykamer om te toveren. Het kamertje is sinds zondag helemaal leeg, dus nu de meubels opknappen (we hebben mooie oude eiken meubelen via marktplaats) en dan kunnen we gaan inrichten.Over de naam zijn we gelukkig uit! Meisjesnaam hadden we al vrij snel, nog voor de 12 weken, maar toen het een jongen bleek te zijn moesten we nog even verder met onze zoektocht.Ik kijk uit naar mijn zwangerschapsverlof, 36 uur werken vind ik toch wel veel hoor. Ik heb ook steeds last van mijn bekken en dat maakt het soms enorm zwaar en vermoeiend. Als ik 's avonds thuis kom, kan ik ook niks meer doen. Vaak lig ik al voor half 9 in bed!Hoe gaat het verder met jullie allemaal?

Die bewegingen in je buik zijn echt een heerlijk gevoel he? Toch iedere dag een bevestiging van het leven daarbinnen. Ik vind het ook heerlijk om na werk in de trein te zitten en dan even contact te maken, dat neemt al snel wat van de stress van de werkdag weg. Ik werk 32 uur, en dat valt me al behoorlijk zwaar. Zolang je nog niet echt een dikke buik hebt, lijken mensen ook niet echt rekening met je te houden, tenzij je daar expliciet om vraagt, ervaren jullie dat ook?Ik ben trouwens 22,5 week en 3,5 kg aangekomen.

Terug
Bovenaan