Nicole dat is even schrikken he! Ik ben nu 24 weken en al 5 kilo aangekomen. Ik zie natuurlijk ook wel dat die buik steeds dikker wordt maar je moet toch even een knopje om zetten als je ineens die weegschaal zo omhoog ziet schieten, tenminste dat heb ik.Flink wat meisjes inderdaad Dandelion! Ik en missm tot nu toe de enige met een jongen. Bijzonder! Leuk dat je haar zo voelt. Ik vind dat echt iets magisch. Ik voel de kleine jongen ook iedere dag een aantal keer, met een piek in de avond net voor ik ga slapen. Heerlijk vind ik het. Gisteravond mijn handen op mijn buik gelegd toen hij aan het schoppen was, en toen voelde ik hem gewoon helemaal "zwemmen" van mijn ene hand richting de andere. Wauw! En ook als hij draait of zo, voel ik dat, heel apart!Ik geniet enorm van de zwangerschap en wil er nog helemaal niet bij stil staan dat ik dit over zo'n 16 weken niet meer voel! Ik zal het nog gaan missen. Hij zit nu lekker veilig in mama's buik en straks wilt iedereen hem even vasthouden, haha!De kraamzorg is bij ons langsgeweest voor een intakgesprek. En ondertussen zijn wij druk bezig het kamertje van werkkamer naar babykamer om te toveren. Het kamertje is sinds zondag helemaal leeg, dus nu de meubels opknappen (we hebben mooie oude eiken meubelen via marktplaats) en dan kunnen we gaan inrichten.Over de naam zijn we gelukkig uit! Meisjesnaam hadden we al vrij snel, nog voor de 12 weken, maar toen het een jongen bleek te zijn moesten we nog even verder met onze zoektocht.Ik kijk uit naar mijn zwangerschapsverlof, 36 uur werken vind ik toch wel veel hoor. Ik heb ook steeds last van mijn bekken en dat maakt het soms enorm zwaar en vermoeiend. Als ik 's avonds thuis kom, kan ik ook niks meer doen. Vaak lig ik al voor half 9 in bed!Hoe gaat het verder met jullie allemaal?