Uitgerekende datum

hallo ik ben nieuw hier ik ben ook uitgerekend in maart volgens de verloskundige ben ik op 14 maart 2015 uitgerekend van mijn 4e kindje ben heel blij dat het tot nu toe allemaal goed verloopt heb 3 jongens waarvan de oudste bijna 6 is de middelste is 4 jaar en de jongeste is 1jaar en straks wordt het gezelschap aangevuld met een meisje zal wel even wennen voor ze zijn inmiddels ben ik 23 weken en 5 dagen zwanger en voel ik de kleine steeds duidelijker bewegen toch elke zwangerschap weer een wonder dat zoiets kleins in je groeit

Hi meiden, even weer bijgelezen.mn blaasontsteking is op zich bijna over denk ik. urine is op kweek geweest 2 x en er zaten geen kwalijke bacteriën in dus nu geen kuur. (heb er 2 gehad).onstekingswaarde waren nog niet helemaal goed dus afentoe even laten checken. en de cranberries nog maar ff... ben nu zon 11 kilo aangekomen vind het wel erg veel maar ja, was voor ik zwanger werd 10 kilo afgevallen dus ging in het begin zo snel. nu al denk 2 maanden maar 2/3 kilo ofzo dus valt mee. ag maak me niet zo druk om, komt wel weer goed. hou het in de gaten dat ik niet helemaal los ga op de kruidnootjes enz hahahah...mn buik is wel al flink, zegt de een, de ander zegt gewoon. ik had bij mn eerste een kleine buik en te weinig vruchtwater dus ben allang blij met een buik nu!!! hahah hij zit ook som wel in de weg hoor, zeker met die harde buiken en bandenpijn is veters strikken soms lastig haha
ik zet het lijstje weer ff hieronder. wat zullen we erin vermelden nu? controles vk of groeiechos als je die krijgt ofzo?

Hey ladies, ik heb een nieuwe voor het lijstje: ik ben afgelopen dinsdag met een keizersnee bevallen van een heel klein meisje, een minibaby. Met 26 weken en een paar dagen was ze veel te vroeg. Het is al een geluk dat ik nu pas bevallen ben, ik ben nl vorige week opgenomen met heftige bloedingen.
Ik zal er niet al te veel over uitweiden, jullie zitten nog heerlijk in jullie zwangerschap en van verhalen over wat er allemaal mis kan gaan, word je niet blij.
De oorzaak van de bloedingen weten ze (nog) niet, helaas. Het is nu even duimen voor ons meiske. Gelukkig was ze goed op gewicht voor haar termijn en had ze een Apgar van 8,99 dus ze heeft - gegeven de omstandigheden - een goede start gehad.
Allemaal heel veel geluk meiden!!
p.s. Ik heb geen idee hoe ik dit in het lijstje zet, kan een van jullie dat misschien voor me doen?

Jeetje bessie! Ik ga heeeel hard duimen hoor voor je kleine meid!!
Wel zeer positief dat ze nu al zo'n goede start heeft dat scheeld wel neem ik aan :)

Ik zal het lijstje wel voor je aanpassen op de pc morgen. Sterkte en nogmaals alle schietgebedjes gaan naar jou en je meiske..

Liefss

He bessie toch, schrik me rot. wat fijn dat ze ene goede start heeft, hopelijk blijft het zo goed gaan. hoe is het met jou?ben je al thuis of mag je nog even blijven? pff lijkt me zwaar zeg dikke knuffel voor jou! hou je ons op de hoogte afentoe? xxx

Hey Annemarie31 en MissM, dank :) Ja, het was een flinke schrik, helemaal onverwacht. Met ons dochtertje gaat het eigenlijk best goed. Ze ademt zelf en dat is al heel wat voor haar termijn. Maar goed, ze mag pas uit de couveuse rond de uitgerekende datum van 1 maart - we gaan nog heel wat spannende maanden tegemoet.
Ik lig nog in het ziekenhuis. Doordat ik zo vroeg in de zwangerschap een keizersnee heb gekregen, hebben ze spieren moeten doorsnijden. Dat plus mijn enorme bloedverlies (meer dan 3 liter :-( ) zorgt voor een trager herstel dan bij een 'normale' keizersnee. Dank voor jullie lieve reacties! Ik zal af en toe een berichtje posten en blijf jullie ook zeker volgen. Met jullie alles oké, ondanks de extra kilo's?

Heftig hoor meis. Maar fijn dat ze het zo goed doet! Idd spannende weken nog! Sterkte voor je zelf ook rustig herstellen!
Ik ga nu ff 25% de ziektewet in omdat ik nog veel harde buiken heb en last van m'n bekken. Die kilo's zijn hier n bijzaak ;-) maak me er niet zo druk om. Kleine man is lekker druk.... Vandaag precies 25 weken!

Terug
Bovenaan