Uitgerekende datum

Hey Bessie,
Schrikken zeg! Maar fijn dat het goed gaat met haar! Heb je al een naam voor haar? Gelukkig kunnen ze tegenwoordig heel veel voor een vroeggeborenen doen en dat ze al helemaal zelf ademt, lijkt ze me een sterke meid!Heel vel sterkte met je eigen herstel en veel geluk en sterkte met je kleine meid. xxx
Hier gaat alles best goed op de ischias na. Op mijn werk zijn sommige collega's heel begripvol andere juist helemaal niet. Ga binnenkort met mijn leidinggevende in gesprek voor aangepast werk. Mijn eigen taken worden gewoon te zwaar. Zoals MissM al zei veters strikken is al lastig laat staan iemand anders verzorgen!!Maar dat zal wel goed komen.
Ben nu 24 weken, het gaat eigenlijk best snel allemaal. Over 2 weken weer controle bij de vk. Ze maken hier bij elke controle even een echo om te kijken. Echt heel erg leuk, mag haar toch weer elke keer even bewonderen. Ben ook heel nieuwsgierig of ze op haar zusje gaat lijken of juist helemaal niet! Verder druk bezig met de babykamer en tussen kerst en oud en nieuw wordt onze badkamer aangepakt. Dus we krijgen het nog erg druk.
ZIjn jullie al druk met de babykamer bezig, of is die al af?

Hey dames!

@bessie fijn om zo van jou te horen minder dat je in het ziekenhuis ligt uiteraard..:-(
Nogmaals mijn gedachten zijn bij jullie...

@nicole dat is erg herkenbaar die onbegrippen vanuit sommige collega's..jammer voor hun denk aan je eigen!!

Hier gaat alles op zich goed! Ik zit sinds november 50% in de ziektewet alleen houden ze nog niet genoeg rekening met mijn routes dus ff aan de bel trekken...het ging best goed alleen gisteren moest mijn man mij huilend van de bank afhelpen ik kon niks meer...en ik moet dinsdag naar de diabetesverpleegkundige.. ja ik heb zwangerschapssuiker...niet heel erg nog dus in combinatie met goede voeding en insuline hopen ze dat zo te houden..
Donderdag ben ik 26 weken en ze halen deze kleine drukke dame met een week of 38...

Alles komt goed laten we daar maar vanuit gaan het valt alleen niet mee om op ieder stukje eten te letten en alle chocolade etc compleet te vermijden...vooral niet met die hormoontjes die bedt trek hebben daarin :)

Toch lukt het me nu al voor de 4e dag op rij misschien ben ik straks niet anders gewend...en gelukkig mag ik wel eens zondige jeeee hahaha

Liefss

Ow ja nicole de babykamer is al geschilderd en 17 december komt alles!! Kamertje, kinderwagen, maxicosi, box, boxkleed, boxmuziekmobiel...dus daar heb ik zin in!! Lekker alles neerzetten inruimen aahhh wat ben ik dan een gelukkig mens hahaha

@bessie77 Ik schrik van je bericht! Maar gelukkig gaat alles naar omstandigheden goed met de kleine meid. Hoe is het nu? Een paar dagen verder...? Hopelijk gaat alles steeds beter en beter. Ik duim voor je.

Ik ben nu 24weken en de babykamer is al klaar. Heeeel vroeg maar vond het veel te leuk om eraan te werken en ja....dan is zo'n klein kamertje zo af! Ik sta nu regelmatig in het kamertje om me heen te kijken naar alles. Zo onwerkelijk dat daar over een tijdje ons kindje in ligt!

De kilo's komen er nu bij iedereen aan zo te lezen, haha. Voel me er alleen niet beter door want dan lees ik: 'ik ben AL 3,5 of 5kg aangekomen' en dan slik ik even. Ik al 7! Maar heb ook zoveel zin in chocolade en kan mezelf niet beheersen! Ik koop het niet maar ben juf en krijg het vaak van de leerlingen met een traktatie ofzo...

Wees gerust dandelion87 ik ben al 10 kg aangekomen en ben nu ook 24 weken zwanger. Wij zijn ook druk met de babykamer aan de gang. De muren zijn af nu de rest nog. Heb alleen geen puf meer. De kleine van 2 is wat aan het kwakkelen met verkoudheid en wordt 's nachts wakker. En de babykamer moet nu helemaal geschuurd worden en dat is ook niet echt het fijnste klusje. Maar zo langzaamaan zijn we lekker bezig. Heb al hele schattige kleertjes gekregen voor de kleine meid. Toch wel leuk dat er iets nieuws voor haar tussen zit. Ik heb natuurlijk van mijn dochter van 2 nog heel veel babykleertjes. Wel relaxt dat ik dit keer niet zoveel hoef aan te schaffen.

Lieve allemaal, ik lees bijna iedere dag mee maar ik kan sinds een tijdje geen berichten meer plaatsen op het forum via mijn telefoon. Op de computer zit ik bijna nooit. Maar zelfs nu op de computer doet het forum vreemd, ik zie in plaats van gewone letters soms hele rare leestekens. Super vervelend maar dan weten jullie dat ik wel mee lees en mee leef. Bessie, ik ben enorm geschrokken van je bericht. We scheelden natuurlijk maar een weekje! Ik ben heel blij te horen dat het naar omstandigheden goed gaat met je kleine meid. Ik hoop dat ze zich sterk houdt en dat er vlug een einde komt aan deze voor jullie hectische en onzekere periode. Ik wens je heel veel kracht en liefde toe!
Verder met mij alles goed. Deze week een slechtere week gehad waarin ik me voelde alsof ik op was, lichamelijk en emotioneel. Even een tandje terug op het werk en wat meer rust nemen. Van mijn bekken heb ik meer last als ik vermoeid of gestresst ben merk ik. Verder gaat het prima en geniet ik met volle teugen van dat kleine mannetje in mijn buik, die al heel hard kan schoppen en die ik regelmatig voel en zie bewegen. Aanstaande maandag heb ik een 3D echo, ik ben ontzettend benieuwd hoe hij gegroeid is en er uit ziet. Ik ben ondertussen 8 kilo aangekomen. In het begin even slikken, maar het hoort er nu eenmaal bij.
Afgelopen week ben ik begonnen met zwangerschapsyoga. Echt een fijne manier om lekker te ontspannen en je voor te bereiden op de bevalling.
Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat! Veel liefs en tot snel.

Dag allemaal!

Jeetje bessie77 dat is wel heel schrikken zeg, hoop dat alles goed gaat met jullie klein meid. Heel veel sterkte en geluk komende maanden!

Ben ook al een tijdje niet meer geweest, zijn nu druk bezig met onze verhuizing, maandag gaan we eindelijk over! En dan heerlijk een eigen kamertje inrichten voor onze kleine meid, spannend!
Al merk ik nu ook wel dat het steeds zwaarder begint te worden, vooral bij het slapen, andere ook last van?

@Annemarie32 erg vervelend dat je zwangerschapssuiker hebt! Gaat het een beetje?

Iedereen fijne dag!

Hier ook het schrijf probleem net als nonna....
Vervelend dat je je zo voelde meid. Hopelijk geeft de ziekmelding je iets meer rust. Ik heb nu een ziekmelding van 25%
Stond gistere nog in de metro dat vrouwen te lang doorwerken met pijn, we kunnen goed advies geven aan anderen maar gaan zelf altijd te lang door he?

Ik heb vooral last van m'n buik Inez, gevoel alsof ik hoogzwanger ben al haha. Merk het nu ook aan m'n onderrug.
Ben al bekkenpatient al een jaar of 5 dus het weegt allemaal wat zwaarder nu met nummer 2.

Ik zit al aan de 12 kilo ondertussen,... Pff best veel maar ja, zat al heel snel Aan de 8 dus valt opzich nog best mee laatste periode. Ag voor m'n zwNgerschao was ik net 10 kilo afgevallen dus dan gaat het aankomen extra hard.

Morgen weer lekker zwemmen, dat geeft zon verlichting voor m'n bekken,
Doen jullie nog iets aan cursussen ?

Terug
Bovenaan