Uitgerekende datum

1 maart - Bessie77- 3de kindje - ♡ - bevallen dochter 25-11-2014
7 maart - Nonna1988 - 1e kindje - ♡ - jongen
10 maart - brandje85 - 3e kindje - ♡
10 maart - Yaske - 1e kindje - ♡ - meisje
11 maart - Yessica22 - 2e kindje - meisje
12 maart - Annemarie31 - 2e kindje - ♡ -m eisje
15 maart - Missm - 2e kindje - ♡ - jongen
15 maart - Zilverui89 - 2e kindje
17 maart - Jits84 - 1e kindje - ♡
21 maart - Eetje1986 - 1e kind - ♡ - meisje
22 maart - Nicole82 - 4e kindje - ♡ - meisje 
25 maart - Rafika - 5e kindje
27 maart - kimnr3- 3e kindje
27 maart - Dandelion87 - 1e kindje - ♡ - meisje

Even het lijstje weer hier geplaatst vind toch wel fijn om zo te kunnen zien wanneer iedereen is uitgerekend, we gaan nu spannende tijden tegemoet!

@dandelion87 ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat! Het laatst waar je schreef was dat je in het zkh lag met o.a. benauwdheidsklachten. Hoe gaat het nu?

Hallo allemaal!

Ben zojuist door de verloskundige doorverwezen naar de gynaecoloog en ze hebben besloten om me a.s. dinsdag 24 februari in te gaan leiden!!!

De gynaecoloog heeft inderdaad PUPPP geconstateerd en heeft daarna ook nog even met de dermatoloog overlegd welke behandelingen (behalve bevallen) er nog mogelijk waren. Omdat ik de sterkste hormoonzalf die ik mocht hebben al geprobeerd had en dat ondanks dat de jeuk met de dag erger werd (en daarmee ook mijn nachten steeds korter), zeiden zowel de gynaecoloog als de dermatoloog dat de enige optie dan nog is om te gaan bevallen. Hij heeft de baby toen nog even nagekeken en daarna ook nog even gecontroleerd of mijn baarmoeder al aan het rijpen was en hij zei toen dat er wat dat betreft geen belemmeringen zijn om in te leiden. Hij vroeg toen aan mij wat ik zelf wilde en toen hebben we besloten om het nog te rekken tot dinsdag (dan ben ik 38 weken). Mocht de kleine uit zichzelf al eerder willen komen, dan is dat ook prima en anders word ik dinsdag gewoon ingeleid. Ik heb nu ook slaappillen gekregen voor de komende dagen, zodat ik toch nog enigszins uitgerust kan gaan bevallen. De uitslag van het bloedonderzoek (naar leverwaarden) komt vandaag pas binnen, maar hij verwachte niet dat daar rare dingen uit zouden komen en anders zullen ze nog eerder ingrijpen.

Oh wat spannend yaske.... Waarschijnlijk ben je dan nummer 2 van dit lijstje.... Als niemand je even voorpiept haha..
Fijn dat je een vooruitzicht heb om te bevallen en waars dan ook van de jeuk afbent? Of idgv goede medicijnen ervoor krijgt. Nu lekker even uitrusten voor dinsdag!

Hier afentoe flinke partijen voor weeeen.... Ik teken ook voor een 38w bevalling... Hahah lijkt me heerlijk. Zondag 37 weken dus dan mag hij officieel komen. We hadden dinsdag een echo omdat m'n eerste te weinig vruchtwater had, nu nog ruime hoeveelheid en groei loopt ook goed. Ze dacht zelfs aanberekenibgen dat als hij tot 40w blijft zitten aan een 8 ponder! Wouw. Ben benieuwd.
Succes allemaal.... Met de laatste soms wat zware loodjes

Terug
Bovenaan