Hallo allemaal,
Hoe gaat het met iedereen? Bekend gevoel Nicole, dat laatste loodjes gevoel haha!! Erg dubbel, aan de ene kant denk ik blijf nog maar even lekker zitten, ik geniet van zijn beweging in mijn buik. Maar aan de andere kant kijk ik ook wel uit naar het moment dat ik weer wat meer kan en minder lichamelijk ongemak heb. Slapen is een hel, ik kan mijn draai niet vinden en alles doet pijn. Ik kan geen langere stukken (lees; een rondje in het kleine centrum van ons dorp) meer lopen en langer dan 5 minuten stilstaan is ook niet erg aangenaam. Dus ga ik van eetkamerstoel naar bank naar bed, en ga ik bij mijn zusje of moeder op visite wanneer de muren hier op me af komen (waar ik dan vervolgens ook weer op de bank zit).
Sinds een week iedere dag regelmatig last van menstruatiekrampen, wat volgens de verloskundige voorweeën zijn. Helaas wil dat nog niet veel zeggen over wanneer de bevalling zich zal aandienen. Ik heb een paar dagen geleden ook enorm veel dik slijm verloren, geen idee of dit de slijmprop was waar sommigen het over hebben, het was eenmalig en er zat verder geen bloed bij of zo. Het was wel duidelijk iets anders dan normale afscheiding.
Balen yaske van de jeuk die je hebt! Toevallig staat er in de nieuwe ouders van nu een artikel over iemand die daar ook zo'n last van had de laatste weken. Er bleek iets te zijn met haar gal- en leverwaardes als ik het goed onthouden heb, en ze werd daarom meteen ingeleid. Ze was volgens mij al wel 39 weken of zo. Toevallig dat ik het vandaag gelezen heb en nu jouw verhaal lees.
Ik zelf heb altijd veel last van eczeem maar juist in mijn zwangerschap veel minder! En gelukkig maar want de hormoonzalf die ik normaal smeer mag ik nu niet gebruiken.
Iedereen verder helemaal klaar voor de komst van de kleine? Spannende tijden nu voor ons allemaal. Ik wens jullie veel succes met de laatste loodjes en we houden contact.