Uitgerekende datum

@yaske spannend hoor. Zou wel fijn zijn als je van die jeuk af bent. Gelukkig werkt de zalf bij mij wel. Ik weet hoe het aanvoelt, niet fijn en je slaapt gewoon niet ervan. We horen wel van je als het zover is.
Zondag 36 weken en ik ben er eigenlijk wel klaar mee hahaha....slaap slecht. Verkouden, ontstoken ogen..pfff...zieke kindertjes. Zal blij zijn als die epidemie voorbij is zeg!
Nog even de laatste loodjes, voor mijn gevoel gaan deze weekjes maar langzaam. Nog even volhouden en dan mogen de nu nog slechtslapende nachten overgaan op nachtelijke voedingen en alsnog gebroken nachten hahahahahaha

Oeps!! Al lang niet meer geweest! Zag ineens een mailtje in mn inbox dat nonna1988 naar mij vroeg. Thanks! Het gaat wel goed. Het bleken vastgeklemde spieren tussen mn achter ribben te zijn en later ook een geneusde rib aan de voorkant. Kan flink benauwd zijn.

Jeetje wat een verhalen van iedereen. Kwaaltjes!!
Het wordt nu echt spannend he meiden?! Zet 'm op allemaal!

Poeh heftig dandelion! Heb je er nu nog steeds last van? Gelukkig gaat het verder wel goed met jou en de kleine.

Nicole jij ook verkouden, vervelend hè ik en mijn vriend hebben er ook last van. Hopen dat het voorbij is voor de kleine zich aandient. Ik ben vandaag precies 38 weken en ik hoop dat hij niet al te lang meer op zich laat wachten. Lichamelijke kwaaltjes worden steeds vervelender en inderdaad met dat slechte slapen erbij maakt dat je er toch wel klaar mee bent. Maar ik zal het zwanger zijn ook missen denk ik, dat knusse gevoel van dat kleine mensje in je buik, waar lekker niemand anders bij kan. En trots showen met die mooie bolle buik! Als ik terug kijk zijn de weken voorbij gevlogen. Hoe anders voelde dat op het moment zelf, zeker de eerste weken!

Dames geniet er nog even van zolang het nog duurt! Veel liefs.

Heftig @dandelion
Hopelijk je je snel beter nonna en komt de kleine snel!
@nicole82 hoe voel jij je?
@yaske is er al babynieuws?

Hoera! 24-02-2015 is onze dochter Maya geboren!We moesten nog een nachtje in het ziekenhuis blijven, maar gelukkig konden we vanochtend weer naar huis. Nu lekker van de kraamweek genieten!
Zet em op dames met de laatste loodjes!

Gefeliciteerd Yaske! Ik wilde net een berichtje gaan plaatsen om te vragen hoe het met je was! Wat een mooie naam hebben jullie gekozen voor jullie dochter. Geniet van elkaar!

@Yaske gefeliciteerd!! Mooie naam, geniet er lekker van. De rest van ons wachten nog maar even geduldig af...:)
Ben nog steeds verkouden MissM en heb weinig tot geen energie. Slechte nachten, maar we overleven het wel weer. We wachten rustig af op D-Day!!!

Terug
Bovenaan