Uitgerekende datum

Oh fijn yaske.
Mijn beeb is ook ingedaald in de goede houding! Heb het flink gevoeld dit keer dus was erg blij met de bevestiging dat ie idd vast ligt nu.

Spannend allemaal nu...komt steeds dichterbij. Ik moet nog 5x werken, gewoon volledige dagen. Ben er idd even klaar mee met werk, ook mede doordat ze weer alles gaan veranderen. Zaterdag en maandag mag ik mijn vervanger gaan inwerken, kan zij mooi alles doen, leert het snelst. Begin nu steeds meer last van mijn liezen te krijgen en veel druk bij het schaambeen. Ze ligt al lekker met het hoofdje beneden, maar ze kan nog alle kanten op. Gisteren echo gehad en alles zag er weer goed uit. als ze zo door groeit dan heb ik dit keer weer een flinke 8 ponder. Draaien in bed wordt steeds lastiger, autorijden wordt lastiger (gelukkig hebben we een hoge instap). Voel me bij tijd en wijlen net een oud wijf. Ben nu alleen maar benieuwd hoe ze eruit zal zien. De verbouwing zit niet echt mee, de vloertegels van de badkamer wil maar niet waterdicht blijven, dus dat gedeelte moet er weer uit en moet opnieuw gelegd worden. Pffff....gedoe allemaal. Maar de babykamer is wel zover af. De laatste puntjes moeten nog even op de i gezet worden en dan is het klaar. Hoe vordert het bij de rest???

Hey dames!
Gisteren controle gehad bij de gynaecoloog, er is afgesproken dat we op 11 februari een plan van aanpak gaan maken...afgelopen maandag op extra controle geweest in het ziekenhuis vanwege aanhoudende weeen...ik bleek een bacterie in mijn urine te hebben die de weeen veroorzaakte...
Nu dus aan de antibiotica...
Vandaag stond de controle al gepland bij de gyn en nu is er al gesproken over longrijpings injecties en toch de kleine met 37 weken ongeveer gaan halen...
Of dit dan alsnog een keizersnede wordt dat hoor ik dan!
De kleine dame woog nu al 3227 gram!!! Dus die groeit de pan uit...
En aangezien dat niet stopt met de insuline spuiten gaan ze het zekere voor het onzekere nemen...
Dusss ik hou jullie dames op de hoogte!!

Liefsss

@annemarie Zo zo een flinke dame al!! Kun je het nog een beetje volhouden?Mijn oudste is met 41+5 geboren en woog maar 2920 gram dus die van jou is daar al ver boven!! Heel veel succes met je laatste loodjes en we horen het wel van je!! Geniet nog maar even van je buikje...:)

@nicole82
Ja flinke tante he pfff.
Maar had geen 6 ponder verwacht nadat ik Jill heb gekregen van 5150 gram hahaha!
Mijn placenta voed de baby's extreem goed zeggen de gynaecologen en de verloskundige, nou dat is wel duidelijk!
Op zich kwa buik hou ik het wel vol, maar ff in het dorp lopen of in de stad is geen optie...
Dat doet megazeer in mijn bekken, de laatste loodjes zijn erg zwaar nu dus ik ben benieuwd 11 februari wat ze beslissen...

We houden contact!! Fijn dat jij nu bijna lekker verlof hebt heerlijk :)

Xxxx

@ ane-marie Ik heb nu lekker verlof. Zo he ik dacht dat mijn jongste kind groot was met de geboorte met haar 4080 gram, maar die van jou is gewoon nog groter!! Pffff...flinke meid...Qua buik is deze iets kleiner dan de jongste, maar is ook beter vol te houden. Wandelen naar de supermarkt gaat nog, maar niet meer het centrum in. Heb geen pijn in mijn bekken, maar in mijn liezen. Dat is echt heel vervelend!
Laatste weekjes zijn ingegaan dus succes!!

@nicole82
Hahaha baas boven baas he :p
Idd laatste weekjes toch is het best snel gegaan vind je niet?
Och pijn in je liezen is zeker niet fijn idd!!
Nog even dames dan zijn onze wondertjes er jeeee :-D

@ annemarie Het is zeker snel gegaan. De 1e 20 weken duren altijd lang, maar zodra je die voorbij bent gaat het echt snel! Nog hooguit 6 weken en dan is ze er al...nog wel heel onwerkelijk hoor. Alles staat nu klaar ben al met verlof, het is nu echt wachten. Heel gek nog..hahha, maar kijk er ontzettend naar uit om de kleine in mijn armen te hebben en en ontzettend nieuwsgierig hoe ze eruit zal zien. .Zal ze op haar zus lijken of helemaal niet?!
Iedereen heel veel succes met de laatste loodjes en ik lees graag straks wie er allemaal bevallen is en wat de namen zijn geworden. Ben wel heel benieuwd!! :))

Terug
Bovenaan