Spannend allemaal nu...komt steeds dichterbij. Ik moet nog 5x werken, gewoon volledige dagen. Ben er idd even klaar mee met werk, ook mede doordat ze weer alles gaan veranderen. Zaterdag en maandag mag ik mijn vervanger gaan inwerken, kan zij mooi alles doen, leert het snelst. Begin nu steeds meer last van mijn liezen te krijgen en veel druk bij het schaambeen. Ze ligt al lekker met het hoofdje beneden, maar ze kan nog alle kanten op. Gisteren echo gehad en alles zag er weer goed uit. als ze zo door groeit dan heb ik dit keer weer een flinke 8 ponder. Draaien in bed wordt steeds lastiger, autorijden wordt lastiger (gelukkig hebben we een hoge instap). Voel me bij tijd en wijlen net een oud wijf. Ben nu alleen maar benieuwd hoe ze eruit zal zien. De verbouwing zit niet echt mee, de vloertegels van de badkamer wil maar niet waterdicht blijven, dus dat gedeelte moet er weer uit en moet opnieuw gelegd worden. Pffff....gedoe allemaal. Maar de babykamer is wel zover af. De laatste puntjes moeten nog even op de i gezet worden en dan is het klaar. Hoe vordert het bij de rest???