Vanaf juli gaan voor eerste kindje

Meiden ik heb dus echt mega last van gevoelige borsten afgelopen dagen.. nou wil dat natuurlijk niet persé iets zeggen.. maar ik denk er wel over om mss over een paar dagen een early test te doen. Iemand ervaring mee? ?

Hi Louuuu! Ik heb geen ervaring met vroege testen. Ik ben nu 4dpo en nog geen mogelijke symptomen. Ik ben benieuwd of dit nog komt de komende dagen. Ik heb, hoe moeilijk ik het ook vind, besloten pas te testen op NOD. Ook onder druk van m'n vriend?

@rosieee haha ja dat is ook eigenlijk veel beter natuurlijk. Ik vier zaterdag mijn verjaardag en hoewel ik sowieso niet ga drinken vind ik het wel fijn om daarvoor al te kunnen testen. Maandag zou mijn nod zijn..

Mag ik mij ook melden? Ik ben in mei gestopt met de pil. Ik had na het stoppen de eerste cyclus van 29 dagen. 
De afgelopen maand actief geweest, had ( als mijn lichaam hetzelfde had gedaan als de vorige maand) afgelopen donderdag ongesteld moeten worden, maar nu nog niks.  gister wel test gedaan , maar niet met ochtend urine en deze was negatief.  Vandaag nog niks geen ongesteldheid, wil maandag pas weer testen, dan met ochtend urine. Denk dat er 2 mogelijkheden zijn,
1. Mijn cyclus is langer dan vorige maand, of 
2 ik ben toch zwanger.  
ben erg benieuwd   

Ik heb met sensitest mijn eisprong kunnen ontdekken. Na flink wat dagen testen (start laatste menstruatie 2-7/laatste dag 6-7) eindelijk een positieve ovutest. Spannend! Flink wat klussen en hopen dat het lukt, had niet verwacht zo snel na het stoppen van de pil een eisprong te kunnen ontdekken ivm ontpillen.

Hoe is het met iedereen?

Hoi allemaal!
Ik wil me hier ook graag melden! Ik ben Jessica, 25 jaar en sinds half mei gestopt met de pil! Eerst cyclus was best behoorlijk lang, 44 dagen. Ik hoopte dat nu de boel "op gang" was gekomen maar ook nu weer een lange cyclus.. ik werd 1 juli ongesteld en ben 12 juli begonnen met ovulatie testen dagelijks. Helaas nog geen eisprong ontdekt! Ik zit inmiddels op dag 26. Had vandaag wel een iets donkerder streepje maar nog lang niet zo donker als de controle streep. Ik blijf testen en hopen dat ik m'n eisprong kan vinden. 
Overigens klussen we ondertussen gewoon door haha! 
Ik heb niet alle pagina's terug gelezen. Zijn er meer van jullie met lange cyclussen na stoppen met de pil?

Ik lees ook mee! Wij zijn vrij kort "bezig" en ik vind het maar wat spannend. 

Wat super leuk om een aantal positieve berichten te lezen zeg! Hopelijk volgen er snel meer!

helaas toch ongesteld geworden afgelopen zaterdag. 

mag ik vragen wanneer jullie beginnen met ovulatie testen? ( vanaf na je laatste menstruatie gezien)
En welke tijdstippen nemen jullie dan ? 

Terug
Bovenaan