Vanaf juli gaan voor eerste kindje

Hoi allemaal, ik lees al even mee en ook wij hebben besloten om het te proberen. Ik vind het super spannend en wilde eerst wachten omdat wij in januari naar Curaçao gaan maar we gaan het toch al proberen. Ik kan nu al niet stoppen met eraan denken en heb al 10x een babykamer in mijn hoofd ingericht hahaha 

Heel erg bedankt voor de lieve berichtjes!! ❤️ Vind het best spannend. Ben wel enorm moe ook..
Vrijdagochtend ga ik met Clear Blue testen als ik nog niet ongesteld geworden ben (NOD donderdag).. Dan kan ik samen met mijn vriend testen. 
Succes voor alle dames die op hun NOD wachten! En ik hou jullie op de hoogte! 

Haha Louuuu, ik denk het niet hoor? Het stel met wie wij gaan, gaan na die week nog langer door met elkaar. Goh, dat zou wat zijn geweest, hahaha. Maar dit zijn wel goede smoesjes idd! Ook thanks voor die van jou Iiris! Maar de kans is ook best groot dat ik ze nog niet nodig heb omdat het nog maar ronde 1 is... Hoop zoooooo van wel!?

Wauw ChantalLourens gefeliciteerd! Wat een fijn bericht en een bijzondere, spannende tijd voor jullie. Leuk!!!

Leuk dat er zoveel dames aansluiten zeg ?. Met een aantal zou ik wel eens gelijk op kunnen lopen. Verwacht mijn eisprong rond 17 juli en NOD rond 31 juli. Spannend!!!

Ik sluit ook aan! Super fijn om eindelijk te kunnen 'starten'. Lang verhaal kort: vorig jaar ongepland zwanger, wel heel blij, maar helaas een miskraam bij ruim 10 weken gehad. 
Nu gaan we volgende week verhuizen naar een nieuw huisje waar ook een tweede slaapkamer bij zit! Duss eindelijk echt ruimte voor een kindje. Wij hebben het dus afgelopen week tijdens mijn eisprong ook echt even heel gezellig gemaakt. Spannend!

@ChantalLourens enne? Ben verder nirt nieuwsgierig hoor ;) 

Welkom Claire! Wat spannend voor jullie deze tijd. Hoe gaat het met je? Wat een verdriet de miskraam.

@ChantalLourens ik ben ook heel benieuwd! Heb je al nieuws?
@Claire wat leuk dat je aansluit! Weet je al wanneer je kunt gaan testen ongeveer?

Terug
Bovenaan