Vanaf juli gaan voor eerste kindje

Hoi allemaal, 
Ook wij zijn net begonnen sinds gisteren..! Ik schrijf dus graag mee! Mijn cyclus is helaas niet erg regelmatig, zit vaak makkelijk een week verschil tussen. Maar ik gok deze dagen eiersprong ongeveer te hebben. Kan het trouwens zijn dat je dit voelt tijdens proberen, dat het je steken geeft? 
In ieder geval enorm spannend en leuk ! Hopelijk lukt het gelijk maar dan zou ik wel heel veel geluk hebben, haha :) 

Hi dames,
Ik heb al even mee gelezen en wil mij nu graag ook aansluiten. Vorige week ben ik gestopt met de pil omdat we voor een kindje willen gaan! Ben ook gelijk foliumzuur gaan slikken. De ontrekkingsbloeding had ik al vrij snel en was gelukkig ook snel weer voorbij (4 dagen, was wel veel heftiger dan anders). Nu zit ik met veel hoop te wachten op de eerste ongesteldheid, hoewel ik weet dat dat nu nog niet kan haha.
Ondanks dat proberen we het toch al want wie weet :)
Vind het allemaal wel erg spannend en omdat ik zo enthousiast erover ben moet ik ook echt eraan denken om mijn mond te houden. We willen het als verrassing houden. Fijn dat we als meiden zo onder elkaar en lekker over kunnen kletsen :)

Dag dames,   Ik kan het bijna niet geloven. 14 DPO. Een knalpositieve Kruidvat test en een Clearblue 2-3 weken. Zwanger van ons eerste kindje. Zo intens dankbaar en gelukkig. Aan jullie allen: alle geluk toegewenst!?

Hee Dames, 
Ik sluit mij ook graag aan. Ik ben 25 jaar en gaan nu voor poging 3 voor ons 1e kindje. Eerste 2 pogingen geen ovulatietesten gebruikt. Deze maand voor het eerst proberen. Ik verwacht mijn NOD rond 25 augustus.

Terug
Bovenaan