Hoi allemaal!
Ik zou me hier graag bij aan willen sluiten, ik heb alle berichten terug gelezen, heel leuk en interessant. Leuk om te lezen dat sommige nu zwanger zijn?.
Mijn vriend en ik zijn nu 6 jaar samen (20 mei 7 jaar en die dag gaan we voor ger.partnerschap) en we hebben een grote kinderwens. Ik ben 24 en mijn vriend 27. We hebben een mooi huis, allebei vaste baan alleen wilden we nog even wachten om financiele redenen, wat eigenlijk misschien ook onzin is.. We zitten nu op zo'n punt hoe of wat, ik slik al sinds mijn 15e/16e de pil, heb 1 keer moeten stoppen omdat ik doorbraakbloedingen had, en toen kwam na de ontrekkinsbloeding ook een normale opgang, maar na hoelang? Geen idee was ik toen niet mee bezig. Ik heb nog 2 strips liggen en in oktober zou ik dan stoppen hebben we gezegd..alleen nu las ik dus dat het ook misschien goed is om nu al te stoppen om te kijken hoe mn cyclus is...
Ik heb gisteravond de laatste pil genomen, dus ik zat te denken om gewoon te stoppen en dan in oktober écht proberen. Misschien word het ook wel eerder want wat houd ons nu nog tegen vraag ik mezelf af. Nu zit ik er alleen mee dat ik eigenlijk nu de pil nog even wil door slikken omdat ik allerlei dingen heb de komende dagen waarbij het zo irritant is om ongesteld te zijn. (Teamuitje in de buitenlucht met buiten rijden op een parcour etc, geen idee wanneer je dan steeds naar de wc kan) Dus eigenlijk 4/5 pillen erbij slikken vanaf vanavond. Kan ik dan daarna gewoon stoppen of beter die strip afmaken? Ik heb zelf zoiets dat ik nu mooi nog even die tijd mee kan pakken voor het ontpillen dus daarom zou ik nu wel willen stoppen alvast.
Hoe hebben jullie nog tips voor als je stopt met de pil maar nog niet écht willen proberen? Uitkijken op de vruchtbaarste dagen maar daar buiten om is er toch nog een kans? Sorry voor het lange verhaal. ☺