Vanaf juli gaan voor eerste kindje

He! Ik weet niet of ik nog aan mag sluiten? Wij zijn in juni gestopt met de pil en inmiddels de laatste dag van de ontrekkingsbloeding gehad. Vanaf nu dus ontpillen en proberen :)! Hebben jullie het stoppen met de pil bekend gemaakt in de omgeving?

@babydm Hi! Tuurlijk ben je welkom om aan te sluiten ?
mijn omgeving weet dat ik niet meer aan de pil zit, maar ik ben al heel lang gestopt dus was toen niet met de reden om zwanger te worden.
Allemaal leuk en aardig dat ik bedacht had om de vakantie met vrienden af te wachten en daarna pas te beginnen. Maar ik merk dat we er zo aan toe zijn dat we het toch deze maand al gaan proberen ? Dus kom maar door met de smoezen voor op vakantie! (Mocht het meteen lukken natuurlijk..)

@babydm welkom! Ik ben eerst gestopt met de pil omdat ik sinds 6 maanden daarvoor elke stopweek enorme migraine kreeg. Nooit gehad in de 10 jaar dat ik de pil slikte. Heb ik wel na 2 maanden bij vriendinnen aangegeven ook, omdat ikenorm veel baat had bij het niet slikken van de pil, dus niet geheimzinnig over gedaan. Maar toen nog niet bezig voor een kindje, dus dat ook gewoon aangegeven. ?Nu wel, maar dat hou ik voor onszelf. Haha als het zover is wil ik dat het een verassing is.
@louuuu Wat leuk, wat spannend! Ik ben niet heel goed met 'smoesjes' haha. Maar zal eens nadenken voor jullie! Ik heb afgelopen weekend 1 glas wijn gehad, ondanks dat ik best veel 'symptomen' heb. Donderdag is m'n NOD. Maar denk dat mijn lijf me voor de gek houdt.. Ben echt enorm moe, afgelopen 4 dagen heb ik overdag 2 uur geslapen. Hoofdpijn, met vlagen misselijk. Maar vraag me echt soms af of het door het vele werken komt en dat het ook deels tussen m'n oren zit. ?
Ik wacht maar rustig af.. 

Dank! Ik praat er nu ook over alsof het in de toekomst gaat plaatsvinden omdat ik niet wil dat iedereen vragen gaat stellen. Vind dat het iets van ons is, en dan de verassing des te groter is te zijner tijd ;)

@Louuu Pfoe dat is een lastige! Drink je vaker een poosje niet? (Dry-january bijvoorbeeld)
@ChantalLourens ik hoop het zo voor je! Ben benieuwd donderdag, of ben je van plan eerder te testen? 

Hoi Dames, jammer dat ik niet iets eerder op het forum heb gekeken want mijn NOD was afgelopen zondag 5 juli en teste woensdag avond 1 juli vol verbeistering met avond urine positief! 
Dit is ook mijn 1e zwangerschap voor ons 1e kindje en was ook in januari gestopt met de pil en meteen begonnen met foliumzuur ookal was juni pas de 2e officiële poging. Maar ik vind het wel leuk om nog mee te lezen met jullie en ik duim voor jullie spannen!!  ?

liefs!  

Hoi Daani, 

gefeliciteerd wat een goed nieuws! Heb je nog tips voor ons qua dagen dat je het gezellig gemaakt hebt? Las in de juni topic dat jouw vriend ook wat moeite heeft met presteren op belangrijke moment. Hoe heb je dat nu opgelost? En welke dagen hebben jullie het gezellig gemaakt? Mijn vriend vindt het na 8 maanden teleurstelling wel lastig om in vruchtbare week om de dag gezellig te maken.
benieuwd naar jouw antwoord

@daani wauw! Gefeliciteerd! Super fijn voor jullie! ☺️ Heb je ovulatietests gedaan?
@babydm haha nee ik ga sowieso commentaar krijgen als ik in een week Frankrijk met vrienden geen druppel drink. Maar ja om dat nou de reden te laten zijn om het nu niet te proberen vind ik ook te ver gaan..
@chantallourens oh donderdag.. spannend joh! Duim voor jullie! ?

Terug
Bovenaan