Vanaf juli gaan voor eerste kindje

Thanks allemaal! Lief van jullie! Ik kan het ook nog steeds niet geloven! 4 augustus heb ik de eerste echo dus hopelijk groeit alles goed!
@Rojo, @Louuuu.. 
Ik zou zeker adviseren om gewoon er over te praten, ik moet zeggen dat mijn vriend deze ronde gelukkig net zo enthousiast was als ik dus de 2e ronde hoefde ik maar te roepen en hij stond paraat daarom was het de 1e ronde tot mijn enorme irritatie natuurlijk niet zo gezellig hier in huis hihi. Maar dat is gelukkig goed gekomen.
Mijn laatste menstruatie begon op 04-06 en ik ben op 15-06 begonnen met de roze clearbleu ovulatie testen in de ochtend met eerste ochtend urine.. ik vind wel een nadeel dat je met die testen niet kan zien of je LH piek eraan zit te komen want je ziet natuurlijk niet ofdat de streep oploopt.. daarom ben ik savonds de ovulatie testen gaan gebruiken van de action die kosten geen drol en daarmee kon ik precies zien wanneer ik een knal streep had.
Zondag 21 juni had ik smorgens een smiley vrij laat dus,want mijn eisprong was dan pas op dag 18 of 19.. en savonds een knal test met een dikke vette knal streep.. en 22 juni had ik ook nog een smiley en savonds was de streep alweer iets lichter. Al weet je niet wanneer dan precies de ovulatie is want dat is ongeveer 24-48 uur na de LH piek al heb ik hem wel duidelijk gevoeld dit keer en dat was zondag middag..
Wij hebben het de vrijdag avond, zondag ochtend, en de maandag avond gezellig gemaakt en ik ben nu dus zwanger.. wat me waarschijnlijk zonder ovulatie testen niet (zo snel) gelukt was omdat mijn eisprong vrij laat is, dus via alleen een app ofzo waarschijnlijk te vroeg gestopt zou zijn met seksen .. waarschijnlijk had ik wel een snelle innesteling omdat ik al op 10DPO met avond urine licht positief tesste..
Sorry een heeeel verslag haha! Maar ik voel me helemaal prima hoor best wel wat buikkrampen soms maar de VK zei dat, dat erbij kan horen dus laten we dat hopen 4 weken tot de 1e echo duurt nog eeeeuwwen.
En slim van jullie om de BOB plek in te pikken hoef je ook geen smoesjes te verzinnen en de teek is ook een goeie smoes al is dat natuurlijk helemaal niet fijn!  
Wanneer is jullie NOD ook alweer allemaal?
Liefs!

https://myalbum.com/album/xnQokdceztSm
Lieve dames
Toch niet voor mijn NOD van donderdag kunnen wachten. Toen kreeg ik deze test ben er nog steeds beetje van in de war.
Mijn vriend zegt stellig: indroogstreepje. Heb het ook in het NOD juli forum gedeeld. 
Ik wacht donderdag met spanning af. Mocht ik niet ongesteld worden test ik met een clear blue test.
Ik vind het enorm spannend moet ik zeggen.. ? 

@ChantalLourens 
Het is bijna “onmogelijk” om een in droog lijntje te hebben dat kan simpel weg niet omdat die testen echt alleen het hormoon HCG weergeven. 
binnen welke aflees tijd kwam dit streepje tevoorschijn? 

Ik durf alvast voorzichtig te zeggen gefeliciteerd!! Je kunt het beste over 2 dagen weer testen dus donderdag en dan met ochtend urine die is het meest geconcentreerd! 
hopelijk komt je menstruatie niet door en ben je gewoon zwanger jeej! ??

Oh @ChantalLourens wat enorm spannend! Ik zou ook in de war zijn wat dit betekend. Gelukkig is donderdag dichtbij. Gaat het lukken dat vol te houden? Ik zou popelen ? 
@Daani wij zijn pas recent gestopt met de pil. Laatste ontrekkingsbloeding van de pil zojuist gehad. (Laatste dag was gisteren). Als ik de cyclus van de pil (heb ik 2 jaar geslikt, daarvoor 2 jaar gestopt en daarvoor 10 > jaar geslikt, zou aanhouden zou mijn NOD 30 juli zijn.
Heb ovulatietesten gekocht (sensitest) om toch wat zicht te krijgen. Ben benieuwd hoe dit gaat. Moet nog even een handig tijdstip kiezen. Moet natuurlijk ook nog even ontpillen, maar zeg nooit nooit. 
Ik lees hier ook wat dingen over een app, welke gebruiken jullie en werkt het handig? 

@chantallourens jeetje mega spannend! Ik blijf duimen, hoop het echt voor je!! ?

@babydm ik gebruik de app 'Glow'. Gewoon een simpele app waarin je bijhoudt op welke dagen je ongesteld bent. Hij berekent dan wanneer je eisprong en dus je meest vruchtbare dagen zouden moeten zijn (kans op zwangerschap wordt in percentages per dag aangegeven). Je kan ook aangeven op welke dagen je seks hebt gehad en of je bijv klachten/symptomen hebt. 
Vooral handig om voor jezelf naar terug te kunnen pakken maar ik denk dat het gebruik van ovulatietesten je veel verder kan helpen.

hoi!
Ik sluit me ook bij deze groep? vanmiddag had ik de cb ovulatietest gebruikt, en wat blijkt.. een smiley! Dus we hebben vanavond lekker geklust. Mijm nod is ongeveer 21 juli. Ik heb de ziekte van hashimoto dus heb een hele onregelmatige cyclus. Ik hoop zoo dat het deze maand lukt?  ik probeer met mijn vriendin samen de zelfde maand zwanger te raken.
Nu nog ff 2 weken wachten, SPANNEENDDD

Welkom Kamiss en succes op het wachtbankje de komende weken.
Ik ben vandaag weer gestart met ovulatietesten. Waarschijnlijk aankomend weekend pas ergens een positieve test maar ik had zin om alvast te beginnen met testen. ;)

Terug
Bovenaan