Vanaf juli gaan voor eerste kindje

@daani wauw!! Gefeliciteerd ? hoe voel je je?
Lief dames, dank jullie! 
Ik ga m'n NOD afwachten en vandaag voelt m'n buik alsof mijn menstruatie morgen op gang gaat komen. Ik wacht het af en laat jullie het weten! Mocht ik ongesteld worden dan gaan we komende maand gewoon vrolijk verder! ?
Hopelijk voor iedereen een hele mooie positieve uitslag deze maand! 

@louuuu ha nee dat bedoel ik ook niet ? maar mocht het gelukt zijn kom je er op die manier mee weg zonder wat te hoeven zeggen over het hoe en wat ?
@Daani wauw! Gefeliciteerd wat fijn! ❤ Ben inderdaad benieuwd of je ook ovulatietesten hebt gedaan?

Is bij iedereen de cyclus enigzins regelmatig (inmiddels?) Dat vind ik nog wel een spannende..

Vandaag eindelijk een positieve ovulatietest (dag 21) en dus flink klussen! Hopelijk heb ik over 2 weken ook een positieve test in handen

Hoi meiden, wat leuk om zoveel reacties te lezen. Ik had er even niet op gekeken maar lees weer mee! Onze eerste ronde is begonnen...☺️

Louuuu heb je al een goeie smoes bedacht? Ik ben benieuwd, ik zit namelijk in hetzelfde schuitje. Wij gaan 1 augustus met vrienden op vakantie en mocht ik zwanger zijn, weet ik het dan net of kom ik erachter op vakantie (verwachte NOD 31 juli). Wat wel weer scheelt wanneer het niet raak is (die kans is best groot want 1e ronde), is dat ik precies die week dan wel gewoon een biertje kan drinken. Maar ik hoop natuurlijk met heel mijn hart van niet en dat ik een goeie smoes nodig heb. Wat ik zelf al had bedacht: lijnen ivm trouwen in september (nadeel dat ik dan ook lekkere dingen moet laten staan), antibioticakuur maar dan niet voor iets doorzichtigs als een blaasontsteking.

@Rosieee haha we gaan toch niet samen op vakantie he? ? wij gaan ook 1 aug een weekje. Trouwen is idd wel een goeie om te gebruiken! Al willen ze je dan mss wel overhalen een keer 1 drankje mee te doen?
Ik had vorige week een teek (totaal geen last van hoor en als het goed is ook gewoon binnen 24u verwijderd). Maar dat zou ik nog kunnen gebruiken.. aangezien je als je binnen 3 maanden klachten krijgt alsnog een antibioticakuur voorgeschreven kan krijgen. Al mag je met antibiotica ook eigenlijk de zon niet in. Haha menn.. wat een gedoe!

@Daani Wow, gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws :)
@Louuuu + @Rosieee Lijnen is inderdaad altijd een goeie tip, die heb ik afgelopen maand ook gebruikt. Wat ook helpt is inderdaad aangeven dat je een alcohol vrije maand hebt om toch wat te minderen. Ik heb dat vorig jaar ook een keer gedaan en kon die dus ook hergebruiken. Verder zou je naast de antibioticakuur ook nog kunnen zeggen dat je weinig drinkt omdat je er klachten van hebt gekregen, bijvoorbeeld hoofdpijn of migraine? Dat kan een goede reden zijn om ook even te stoppen.
Wat bij mij afgelopen weekend nog heeft geholpen tijdens een bbq met vrienden is gelijk de BOB plek claimen, zelf drinken halen zodat het niet opvalt wat je inschenkt of wat je wil drinken en samenwerken met je partner/vriend. Die zorgde er netjes voor dat ik steeds een 0.0% drankje kreeg :).
Ik heb de komende week / 2 weken waarschijnlijk weer een ovulatie (doe nog geen testen dus beetje op de gok) dus ben benieuwd over een paar weken. Toch altijd weer spannend!
@ChantalLourens Ben je inmiddels al wat wijzer? Of nog steeds aan het afwachten/

Terug
Bovenaan