Vennie / Stanneke

ha Vennie,

net toch maar een testje gedaan en helaas zoals verwacht negatief, las na het doen van de test dat je het beste met ochtendurine kan, maar dat zal weinig uitmaken denk ik. Baal er toch wel van. Hoop dat dit niet naar jouw computer komt.

liefs,
Stanneke

He Stanneke!

Hoest nou? Ben je nog steeds niet ongesteld? Of inmiddels wel...?
Zo niet, heb je vanmorgen nog met ochtendurine getest? Schijnt qua concentratie toch wel wat uit te maken. Nou, wie weet nog een beetje hoop?

Mijn sensitesten snap ik niet. Afgelopen 2 dagen niks te zien. Die vage streepjes van van de week 'tellen' niet volgens de gebruiksaanwijzing. Nu heb ik er nog maar 2 over.
Nu las ik van de week op internet dat de eisprong niet 14 dagen na je menstruatie is, maar 12 tot 14 dagen voor je volgende menstruatie! Dus: als mijn cyclus deze keer wat langer is, dan kan het ei nog springen! We wachten af.... en ondertussen doen we trouw ons best.

Ik hoor mijn hunny met de boodschappen thuis komen (de schat!), dus ik ga maar naar beneden. Lekker samen even koken en een filmpje kijken. Rustig avondje; ook wel eens lekker! Enne... ik heb herfstvakantie! Leve het onderwijs!

Fijne avond nog en laat nog even weten of de RD al gekomen zijn...

Liefs, Vennie

Ha Vennie,

gisterochtend weer zo'n goedkope test gedaan en wat denk je...... een licht 2e streepje en net weer zo'n test gedaan (ik had er 3) en een mooie 2e streep.
Ik ben zwanger!!!!!
Mijn lief en ik zijn helemaal verbaasd. Dit hadden we, gezien mijn lekkere virus, niet verwacht. We zijn erg blij!!!!
Dus bij deze strooi ik het over naar jouw computer enne.....goed vangen he.

Wat heerlijk voor je dat je vakantie hebt, hmmm een weekje lekker nixen.
Als ik je zo lees over die ovu testen dan is het nog een heel gedoe. Moet je iedere dag op het zelfde tijdstip zo'n test doen? Ik hoop voor je dat hij inmiddels 'goed ei' aangeeft, je hebt nu de tijd om goed aan de slag te gaan...
Ben benieuwd en duim met je mee.

Ga je nog leuke dingen doen deze week?
Ik ga straks met mijn zoon zwemmen (mamadag vandaag he).

Liefs Stanneke

Jeetje Stanneke, wat geweldig! Zie je nou wel?!

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!

Tsjonge...

Ik weet niet wat ik zeggen moet, ik ben er helemaal stil van...!! En, dan ben je nu zeker ruim 4 weken? Grappig he, dat je dat je dan in een keer gelijk al een paar weken zwanger bent... Wanneer ben je dan uitgerekend?

Ik vind het helemaal geweldig voor je!! En wens je al het goeds voor je zwangerschap!!
(Vangen!)

Ik heb ook mijn best gedaan om te vangen... heb ik wel nodig, want ik zie het voor deze maand ook niet echt meer zitten... Maar ja, je weet het maar nooit.... Die testjes gaven niks bijzonders aan: heb ik dus ook niks aan! En aangezien we allebei al een tijdje niet fit zijn, is ons klusschema ook niet optimaal....

Jij hebt vandaag ook lekker vrij. Wat gezellig om samen te gaan zwemmen met je zoon. Bij ons in het zwembad kun je 'early-bird' zwemmen: baantjes trekken tussen 7.00-8.30 uur. Echt een heerlijke oppepper! Dat gaan we binnenkort ook weer doen. We moeten allebei wel weer eens wat aan de conditie doen, en het is wel zo gezellig om samen te gaan. En je avonden blijven vrij op deze manier. Best lekker.

Nou, ik zal je 'in jouw toestand' (hihi) niet langer vermoeien met al te veel gezwam. Geniet er lekker van samen met je lief! En ga je het snel anderen vertellen? Of pas in week 12, of na de eerste echo?

Ik vind het helemaal geweldig voor je, Stanneke!!!

Liefs, Vennie

Jeetje Stanneke, wat geweldig! Zie je nou wel?!

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!

Tsjonge...

Ik weet niet wat ik zeggen moet, ik ben er helemaal stil van...!! En, dan ben je nu zeker ruim 4 weken? Grappig he, dat je dat je dan in een keer gelijk al een paar weken zwanger bent... Wanneer ben je dan uitgerekend?

Ik vind het helemaal geweldig voor je!! En wens je al het goeds voor je zwangerschap!!
(Vangen!)

Ik heb ook mijn best gedaan om te vangen... heb ik wel nodig, want ik zie het voor deze maand ook niet echt meer zitten... Maar ja, je weet het maar nooit.... Die testjes gaven niks bijzonders aan: heb ik dus ook niks aan! En aangezien we allebei al een tijdje niet fit zijn, is ons klusschema ook niet optimaal....

Jij hebt vandaag ook lekker vrij. Wat gezellig om samen te gaan zwemmen met je zoon. Bij ons in het zwembad kun je 'early-bird' zwemmen: baantjes trekken tussen 7.00-8.30 uur. Echt een heerlijke oppepper! Dat gaan we binnenkort ook weer doen. We moeten allebei wel weer eens wat aan de conditie doen, en het is wel zo gezellig om samen te gaan. En je avonden blijven vrij op deze manier. Best lekker.

Nou, ik zal je 'in jouw toestand' (hihi) niet langer vermoeien met al te veel gezwam. Geniet er lekker van samen met je lief! En ga je het snel anderen vertellen? Of pas in week 12, of na de eerste echo?

Ik vind het helemaal geweldig voor je, Stanneke!!!

Liefs, Vennie

He Vennie,

Hoop dat het bij jullie ook snel mag lukken, bij ons was het klusschema ook niet optimaal dus wie weet is dat wel de truc
Mijn zoon en ik hebben heerlijk gezwommen. Zijn allebei lekker rozig ervan. Hij smult nog van een boterham met pindakaas dus ik kon mooi een het forum op.
Ik ben ergens tussen de 4 weken en 4 dagen en 4 weken en 6 dagen. Ik weet het niet precies.
Ik zit te dubben of ik de vk al moet bellen ja of nee, vind dit allemaal zo snel om te doen.
We willen het mijn moeder en mijn schoonouders in het weekend van 3 november vertellen, als we het zo lang voor ons kunnen houden. De rest volgt daarna dan wel. Op mijn werk houd ik het nog even stil.

Liefs,
Stanneke

He Stanneke,

En, loop je nu de hele dag met een big smile op je snoet? Lijkt me erg moeilijk om je mond te houden. Ik weet nog dat ik het 3 dagen wist en toen met mijn beste vriendin een eind ging fietsen. Jemig, ik heb toen nog nooit zoveel gekletst! Alleen maar om te zorgen dat er geen stiltes zouden vallen... vreselijk! Kort daarna hebben we het haar verteld, want ik kon het niet langer verzwijgen voor haar.

Was jij erg misselijk toen je zwanger was van je zoon? Het schijnt per kind te verschillen, toch? Het lijkt me vreselijk om alsmaar misselijk te zijn, brrrr!

Nou, hij kan dan volgende week wel zijn leuke bedrukte T-shirt aan! Ben benieuwd hoe je moeder en schoonouders reageren!

Morgen ga ik met een vriendin naar een kapsalon van Rob Peetoom voor een nieuwe coupe en kleur. Ben al jaren blond, en heb mijn haar voor onze trouwdag laten groeien, maar er moet nu toch echt een flink stuk af. En ik wil het ook donkerder, maar hoe precies? Ik ben benieuwd wat ze er van gaan maken!

Ik heb me er trouwens voor deze maand al een beetje bij neergelegd dat het niet gelukt is... We merken ondertussen ook dat het 'verplichte klussen' een beetje tussen onze oren gaat zitten, en dat voelt ook niet zo prettig... (Zijn we nog maar net bezig! Moet je nagaan hoe het moet zijn als je jaren bezig bent!). Maar inderdaad, wie weet is er nog hoop, net als bij jullie! Gewoon maar afwachten tot 2 november. En, wie weet....

Nou, de groetjes maar weer van mij!

Vennie

he Vennie,

moeilijk hoor mondje houden, ik wil het wel uitschreeuwen. Daarnaast ben ik ook heel onzeker of het wel goed mag gaan. Maar ja dat heeft iedereen denk ik.
He hoe zit je haar?

Vandaag heb ik niet veel tijd voor het forum.
Morgen beter.
Liefs,
STanneke

Terug
Bovenaan