Vennie / Stanneke

Ha Vennie,

vanmorgen bij de verloskundige geweest voor de echo. Het was ontroerend prachtig. Een mensje van 7 centimeter, bewegelijk en een kloppend hartje. Prachtig hoor. We konden al oogjes, neusje en mondje zien en het maagje vult zich al ook heeft het (ja hoe noem je zo iets als je niet weet wat het wordt) 2 benen en 2 armen en zelfs de vingertjes.
Mijn bloeddruk is ook gemeten en die was nu keurig, 120/75. Dus houden zo had ik maar gedacht.
Nou dit wilde ik even kwijt.

Liefs,
Stanneke

He Stanneke!

Zo, het is weer weekend! Nog een weekje en dan genieten van de vakantie. Want het is weer een drukke tijd op school. Maar wel gezellig!

Spannend dat je vandaag je echo hebt gehad! En, hoe was het? Kon je die kleine friemel goed zien? Hoeveel weken ben je ondertussen?

Dat reclamespotje was trouwens doorgegaan: wat een giller, he? Afgelopen dinsdag waren de opnames. Erg leuk om mee te maken. Het komt tzt in ieder geval op internet, en misschien ook op tv. Ik krijg er zelf in ieder geval een DVD van, dus dat is leuk.

De afgelopen twee dagen heb ik echt het gevoel dat mijn borsten groter aan het worden zijn. Ook droom ik weer absurde dromen. Had ik toen ook.... Dus: duimen geblazen! Volgende week vrijdag is mijn NOD uitgaande van 28 dagen, maar de laatste maanden was het 25 dagen, dus dat is dinsdag. Spannend! Wat zou dat toch geweldig zijn!

Nou, fijn weekend maar weer en tot mails!

Liefs, Vennie

Ha Vennie,

wat superspannend, bijna dinsdag......Ik duim voor je, hoop het zo. Je zou dan eind augustus uitgerekend zijn he. Leuk hoor.

Lekker druk voor kerst he zo'n basisschool. Geef je les op een openbare of christelijke basisschool?
mijn schoonzus geeft les op een christelijke basisschool dus deze week hebben ze een uitgebreide kerstviering, voor de kleintjes nog weer apart. Dus zij is hier wel zoet mee.
Ik mag vanavond ook weer naar het ziekenhuis want mijn verpleegkundigen hadden gedacht dat ze allemaal wel in de 6 weken zomervakantie op vakantie kunnen gaan. Ja, dat gaat organisatorischtechnisch natuurlijk niet lukken.
Donderdag hebben we een kerstdiner van het werk van mijn man. Leuk joh, we gaan naar een kasteeltje en een goede kok gaat voor ons koken.
Helaas geen wijn of champagne voor mij, maar ze hebben er vast ook wel lekker water.

Nou, ik ga door met duimen voor je.

Liefs,
Stanneke (alweer 12 weken en 4 dgn)

Hoi Stanneke,

Wat grappig, ik zag dat we allebei afgelopen vrijdag om precies dezelfde tijd een berichtje hadden geplaatst. Daarom had ik jouw berichtje over de verloskundige nog niet gelezen. Wat geweldig om te horen dat het zo goed gaat! En al 7 cm, ongelofelijk he? En ook je bloeddruk zo goed. Inderdaad: houden zo!

Ik werk op de christelijke school. En ja, de vieringen zijn elk jaar weer erg leuk (mmar druk) om te doen. Op woensdagavond de kleuters en op de donderdagavond eerst de middenbouw en daarna de bovenbouw. Daarna gezellig een borrel met al het personeel en aanhang. Dat is altijd erg gezellig. Maar ik ga ook maar niet aan de alcohol...

Tsja, spannend! Morgen eigenlijk al NOD. Op dag 24 had ik meestal wat bruine afscheiding. Hopelijk dus vandaag niet! Ik droom nu echt al heel veel nachten heel absurd. Had ik vorige keer ook. Ik durf er nog niet echt rekening mee te houden omdat je anders weer zo teleurgesteld bent, maar ik kan niet om de verschijnselen heen, tenslotte.... Afwachten maar. Ik denk dat ik zaterdagochtend pas ga testen, omdat ik toch dag 28 wil afwachten en dat is vrijdag.

Afgelopen zaterdag hadden we ook een feest van werk van mijn man. We moesten aan het eind van de middag in het Golden Tulip hotel zijn in Zaltbommel (uurtje rijden) en daarna werden we met bussen opgehaald en gingen we naar een radarboot, de Kapitein Kok, en gingen we varen over de Waal. Gezellig met eten en muziek en iedereen was in gala. Dat zag er wel heel feestelijk uit. En daarna lekker overnachten in het hotel. Leuk hoor! Jullie gaan ook leuk uit: in een kasteeltje; da's niet verkeerd. Nou, laat het je maar goed smaken! (Dik word je toch, hihi!!!)

Het is weer een heel verhaal.... Nou, ik houd je natuurlijk op de hoogte!!! (Ik begin het wel steeds spannender te vinden!!!!!! Hopelijk kan ik binnenkort met je meepraten over het zwanger zijn!!!)

Liefs, Vennie

Oeps, ik zie een aantal schrijf- en spelfouten..... juf toch! Beetje te snel getypt....hihi.

Hoi Stanneke,

Even een update: ik ben nog steeds niet ongesteld!!!!
Dag 25 overleefd en volgens mij kom ik ook deze dag wel door zonder RD.
Ook heb ik geen menstruatie-achtige klachten.
Oh, was het maar alvast zaterdagochtend!!!! Spannend!!!!

Groetjes, Vennie

Ha Vennie,

Zijn ze er nog steeds niet? Ik word helemaal nerveus, echt waar. Hoop zo dat je een positieve test hebt. Had eigenlijk geen tijd voor het forum maar moest even lezen of je al wat wist.
Nou ik hou het kort want moet me mooi maken voor strakkies, mail gauw weer!!!

Liefs Stanneke

Hoi Stanneke,

Hoe was je etentje in het kasteel, gisteren? Was het lekker?

Zeg, tot nu toe nog steeds geen RD!!!!! Morgenochtend testen dus!
Wat leuk dat je helemaal zenuwachtig voor me bent! Ik laat het je weten, hoor! Ik durf het bijna nog niet te geloven....... SPANNEND!!!!!!!!!!!

Nu lekker 2 weken vakantie: heerlijk! De kerstviering van gisteren was erg gezellig. Daarna borrel met collega's, MR en AR en bestuur. Heb echt zo'n gevoel van: 'Dat hebben we ook weer gehad!'

Nou, tot gauw! Fijn weekend!

Liefs, Vennie

Terug
Bovenaan