Verjaardagsperikelen

Nou zeg ben zelfs nog iemand vergeten 2 juni is me moeder ook nog jarig!

Join the club!
Gelukkig heb ik ook al moeders gezien die er nog vroeger als mij bij zijn haha.
Ohja leuke tip: bij intertoys hebben ze, alleen op 20 maart, een schommel voor de helft van de prijs in de aanbieding. Is echt een leuk koopje!

Misschien ook leuk, ik ga het wel doen.
Een tafelkleed bij elke verjaardag op tafel en elk jaar het handje van de jarige op het kleed aftekenen met watervaste textielstiften.
Datum en jaartal erbij.
Lijkt me leuk om over 10 jaar al die handjes er op te zien staan.
Nog n tip: misschien handig om er een doorzichtig zeiltje overheen te doen om ernstige vlekken te voorkomen.

Zo'n tafelkleed vind ik ook echt een superidee! Het lijkt me ook zo leuk om een echte verjaardagstraditie te krijgen. Ik ga trouwens mijn foto-slinger uitbreiden met een foto van een zwangerschapstest óf een echo, want ja...Ik ben weer zwanger! Als mijn buikje nou niet te snel groeit kunnen we op de verjaardag van mijn kleine man. Iedereen kan dan zelf de foto ontdekken aan de slinger, lijkt me helemaal leuk!
Groetjes Kuif

Meiden,

Ik ben er ook al zo mee bezig, de kleinem an wordt 22 mei 1 jaar en ik heb al
statisch hechtende stickers laten maken voor op het raam (die je elk jaar weer kan opplakken)  waarop staat:
Hoera ...... is jarig. (sorry schrijf z'n naam niet, die is zo apart dat andere mensen mij misschien herkennen) wat ik niet wil want ik ben misschien net als kuifje alweer zwanger en zo'n slinger maken met een echo vind ik ook erg leuk.
Ik ga kleine cakejes bakken en daarover heen maak ik witte glazuur van poedersuiker,citroen en water en ik maak van marshmallows en water een soort marsepein, dat rol ik uit en daar druk ik een "1" uit en die doe ik boven op de cakejes.
Dus staat bij iedereen op z'n cakeje een "1"
Een kado heb ik nog niet, ik heb alles nog van onze eerste zoon en zou niet weten wat ik voor onze tweede vent zou moeten kopen.

Joehoe, wat een ideeen weer!!
Bobbian en Kuifje: van harte gefeliciteerd! Een goede zwangerschap toegewenst.
Wat een origineel idee om het zo aan bekenden te vertellen. Ik heb ook een keer gezien dat ze de echofoto op een hemataart lieten maken...
En leuk dat er meer zelf gaan bakken. Bij de xenos hebben ze hele leuke clowntjes (snoep met kauwgombal) voor iets grotere kinderen en leuke strooisels. Ik heb daar ook al wat van in huis.

Onze dochter wordt 4 mei 1 jaar. ook wij hebben de dag al gepland, uitnodigingen verstuurd (ivm vakanties wat vroeger) en zijn druk op zoek naar een kado.. Leuk om jullie verhalen allemaal te lezen en ideeen op te doen. Het idee van een tafelkleed met de handjes vind ik helemaal geweldig!

Nou je bent iig lekker op tijd met de uitnodigingen . Als ik het goed begrijp vier jij de verjaardag een stuk eerder...kunnen we mooi de evaluatie horen haha.

Terug
Bovenaan