Verjaardagsperikelen

quote: Bobbian reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-03-2009 09:11:34'));

Meiden,

Ik ben er ook al zo mee bezig, de kleinem an wordt 22 mei 1 jaar en ik heb al
statisch hechtende stickers laten maken voor op het raam (die je elk jaar weer kan opplakken)  waarop staat:
Hoera ...... is jarig. (sorry schrijf z'n naam niet, die is zo apart dat andere mensen mij misschien herkennen) wat ik niet wil want ik ben misschien net als kuifje alweer zwanger en zo'n slinger maken met een echo vind ik ook erg leuk.
Ik ga kleine cakejes bakken en daarover heen maak ik witte glazuur van poedersuiker,citroen en water en ik maak van marshmallows en water een soort marsepein, dat rol ik uit en daar druk ik een "1" uit en die doe ik boven op de cakejes.
Dus staat bij iedereen op z'n cakeje een "1"
Een kado heb ik nog niet, ik heb alles nog van onze eerste zoon en zou niet weten wat ik voor onze tweede vent zou moeten kopen.

Hei Bobbian
Hoe doe je dat met marshmallows en water?. Ik heb erder iets over gehoord maar nooit hoe...

Alvast bedankt
Mor 74

Oh ja, om het nog gekker te maken; we hebben het kado voor ons mannetje al afgelopen najaar gekocht; een onwijs stoere loopauto van Formule 1 McLaren Mercedes (m'n man is mega-racefan). We kwamen hem tegen op internet en wilde niet het risico lopen om ernaast te grijpen tegen de tijd dat Mika jarig is. Dus hij staat nu op zolder te wachten tot 4 september... Hihi...

Ik heb net mijn kleine man naar het kdv gebracht. En toen bedacht ik, ja, daar wordt het natuurlijk óók gevierd. Iemand daar al ideeën over? Wat gaan jullie trakteren en gaan jullie er een heel knutselwerk aan vast maken? En wát ga je dan trakteren? Mijn zoontje kreeg laatst een vreselijke chemische speklolly mee naar huis. Niet voor hem natuurlijk maar ik vond het echt zó vies. Ik ben benieuwd naar jullie plannen.
Ik kan trouwens goed merken dat mijn hormonen aan het opspelen zijn. Terwijl ik over zijn verjaardag sprak met de leidster moest ik alweer bijna piepen...Oh oh dat wordt nog wat, haha
Fijne dag allemaal! Kuif

quote: kuifje01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-03-2009 15:15:30'));

ha ha, als ik het zo lees ben je er écht al flink mee bezig. Zo ver ben ik nog niet..Ik denk dat ik de familie 's ochtends laat komen en 's middags wat vrienden. Wij hebben een leuk groepje overgehouden van de yoga dus die zullen ook wel willen komen. Misschien op een aparte ochtend? En misschien denk ik er straks weer heel anders over.
Goed idee trouwens om kleine cakejes te maken voor de kids. En de uitnodigingen, wel leuk denk ik. Dan kun je wel heel duidelijk aangeven wat de bedoeling is qua tijd, praktisch ook...
Groetjes Kuif

Hihi kuifje01, stiekem moet ik nu een beetje lachen om je opmerking: "als ik het zo lees ben je er écht flink mee bezig". Ik geloof dat jij er ook wat van kunt .
Maar groot gelijk heb je hoor!

Over de traktaties: er zijn veel sites op internet die het aanbieden. Ik ken er zo niet eentje maar het is google waard. Je kunt ze bestellen of als je liever zelf maakt wat ideeen opdoen!

Oja nog even vergeten:
ook ik ben heel benieuwd over het soort marsepein van mashmallows. Lijkt me leuk om een grote 1 op de taart te maken.

(ps. wist niet toen ik dit topic startte dat er zoveel berichtjes over zouden komen haha)

Wij hebben ook nog ruim twee maanden te gaan, maar ik ben er wel al mee bezig hoor! Nog niet zoveel als sommigen hier geloof ik... we hebben nog geen cadeau gekocht maar waarschijnlijk krijgt Sophie een wheelybug, een loopwagentje in de vorm van een lieverheersbeestje, bij, koe, muis,... Echt superleuk, nu alleen nog bedenken welke het wordt...
En ik heb al over traktaties voor de creche nagedacht. Waarschijnlijk ga ik Dikkie Dik uitdeelboekjes bestellen, dat zijn kleine voorleesboekjes.
het programma voor de dag, uitnodigingen enzo heb ik nog niet over nagedacht, maar ik lees met jullie mee voor inspiratie!

@anoniememama: Haha je hebt helemaal gelijk, maar dat komt door jouw topic hoor!!  Ben helemaal aangestoken!!   Wel leuk om er zo met elkaar over te bomen..
Groetjes Kuif

Terug
Bovenaan