Verminderd vruchtbaar na miskraam?

Hi Vrouw,Heftig verhaal - vervelend dit allemaal te moeten meemaken! Een paar dingen herken ik ook wel van wat je zegt (cyclus van slag na miskraam, lang bloeden). Tips om het los te laten .... dat is erg lastig is mijn ervaring! Ik heb morgen weer de NOD en ben er in mijn hoofd toch echt wel mee bezig. Ik ga morgen daarom bewust langs bij een vriendin: even wat afleiding dus. Misschien een vakantie inplannen - even weg uit je omgeving - doet je misschien goed? Veel sterkte met alles en hopelijk snel een positieve test met een goede zwangerschap!Liefs

Hoi dames, leest er hier nog iemand mee? Ik zou het fijn vinden om hier samen te blijven schrijven, voor mijn gevoel toch anders dan op de NOD topics met dames die in de 1ste rondes voor hun 1ste zwangerschap zitten. Niet dat zij niet leuk zijn om mee te schrijven, maar hier zitten we in hetzelfde schuitje ;) Ik ben deze cyclus met Vitex begonnen in de hoop dat dat mijn hormonen weer wat in balans brengt. De eerste week had ik gevoelige borsten en wat puistjes etc, dus het is in elk geval íets met mijn hormonen aan het doen. Nu hopen dat het 't goede doet ;) 

Hi Manon,Ja hoor - ik lees zeker nog mee hier! Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. We hebben - helaas - al iets van bagage zeg maar, vergeleken met de '1e-ronde-dames'. Tenminste, dat is wel hoe ik het voel.Ik heb even gegoogled op Vitex, ik ken het niet. Ben benieuwd naar je verdere ervaringen daar mee! Even een heel andere vraag: iemand enig idee hoe ik mijn gebruikersnaam verander? Zo onpersoonlijk met dat hele nummer - maar heb geen idee hoe dit te wijzigen. Thnx vast ;)!

Hey Merell, leuk dat jij hier ook nog bent! Ik ben zelf ook benieuwd ?. Merk wel dat de Vitex me weer wat hoop geeft en dat voelt wel fijn natuurlijk ... Maar des te harder het natuurlijk straks weer aankomt als ik weer o gesteld word, I know.. Maar ik wil gewoon graag wat hoop hebben en positief denken helpt ook he ? Ik heb volgens mij zaterdag mijn ei gehad. Als dat zo is hebben vriendlief en ik goed getimed ?...  nu weer afwachten dus.  Jij had paar dagen geleden NOD toch? Ik vrees dus weer ongi geworden? Aangezien je nog hier bent...

Hi Manon,
Heel goed om positief te blijven- en als Vitex je daarbij helpt: gewoon doen :)!
Had vorige week vrijdag NOD. Die kwam niet - dus mijn man zei zaterdagochtend: ga maar een testje halen! Wat denk je: zaterdagmiddag tóch ongi. Was echt even zo'n flink baalmoment! Met de miskraam erbij zijn we heel 2018 bezig geweest, had stiekem gehoopt op een mooie start van 2019. Helaas niets aan te doen - moed houden maar! 
Laat jij even weten hoe het afloopt? Ik leef met je mee!

Oh wat balen!
Wij zijn inderdaad ook heel 2018 al "zoet" met het zwanger worden. Vorig jaar januari heb ik mijn mirena laten verwijderen. Niet helemaal wat ik verwacht had, maar.... we hebben de knoop toen wel doorgehakt omdat ik steeds zei: We kunnen nog wel blijven wachten, maar dan zul je zien dat het gewoon een jaar of meer duurt he, dus laten we er gewoon voor gaan nu .....   Vriend snapte wel wat ik zei, maar dacht dat dat heus niet zo zou zijn..... helaas zat mijn voorgevoel blijkbaar toch wel goed. ;) 

Wat een gedoe hè.... Hopelijk houden we in 2019 snel een positieve test in onze handen Manon- met daarna een positief volgende zwangerschap!!

Terug
Bovenaan