Nou... die had ik dus afgelopen dinsdagmiddag, die positieve test, nog voor mijn NOD dus. Echt duidelijk een lijntje, geen tuurstreepje ofzo. Dus al voorzichtig blij... maar sindsdien alleen nog maar heeeel lichte tuurstreepjes... maar ook nog niet ongi.
Ben bang dat het weer (heel vroeg dit keer) mis gegaan is. Maar....
toch geeft dit wel hoop. Het gaat natuurlijk heel vaak heel pril mis, ik geloof zelfs 60% van de zwangerschappen? Maar er gebeurt dus wel weer iets in mijn lijf, eindelijk. Ik heb blijkbaar een eisprong gehad en ook een bevruchting, dus dat is eigenlijk al heel goed nieuws he (al voelt het niet helemaal zo positief natuurlijk, had graag gezien dat het streepje donkerder werd en het goed zat!)
Hoe is het bij jou? Al bijna weer je ei?
Ben bang dat het weer (heel vroeg dit keer) mis gegaan is. Maar....
toch geeft dit wel hoop. Het gaat natuurlijk heel vaak heel pril mis, ik geloof zelfs 60% van de zwangerschappen? Maar er gebeurt dus wel weer iets in mijn lijf, eindelijk. Ik heb blijkbaar een eisprong gehad en ook een bevruchting, dus dat is eigenlijk al heel goed nieuws he (al voelt het niet helemaal zo positief natuurlijk, had graag gezien dat het streepje donkerder werd en het goed zat!)
Hoe is het bij jou? Al bijna weer je ei?