vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Hoi Patries,

Je temperatuurresultaten wijzen wel op een eisprong. Nu nog bloedprikken en dan neem ik aan dat je het dan een tijdje gaat proberen met Clomid 150 mg? Een kort tijdje dan, want als je een eisprong hebt en Clomid werkt,  heb je weer net zoveel kans om zwanger te raken als iemand zonder PCO..tenminste dat zei mijn gyn!

Bij mij zijn de rode duivels inmiddels op bezoek (dag 1 weer dus), maandag bellen en dan denk ik dat ik dan niet meer zoveel naar het ziekenhuis hoef en dat ze me een half jaar Clomid 50 mee gaan geven.

Ik duim voor ons en anderen dat we gauw zwanger zijn! We hebben al zolang gewacht!

Groetjes,
Jana

Hoi Jana,

Wat balen zeg dat de rode duivels weer gekomen zijn!
Het is altijd weer zo' n tegenslag he.
Ik hoop inderdaad net als jij dat wij ook snel kunnen vertellen dat we zwanger zijn.
Ik moet zeggen dat het wel erg lang duurt!Heb weinig geduld.

Volgens mij heb ik inderdaad een eisprong gehad. Als ik de ovulatietesten mag geloven, want vrijdag was die test het meest donker en zaterdag en vooral gister bijna geen streepje meer te zien.
Heb zaterdagmiddag gelukkig nog kunnen vrijen, maar goed we zien.
Ik hoop in ieder geval dat ik gelijk heb. Morgenvroeg even bloedprikken op progesteron.
Mijn temperatuur probeer ik nu ook elke ochtend op te nemen, want zaterdag was die 36,4 en gistermorgen en vanmorgen 36,9 dus dat moet goed zijn.
Als ik inderdaad nu een eisprong heb gehad, heb ik weer gelijke kansen met ieder ander.

Liefs van Patries.

Hallo allemaal,

Vanmorgen in het ziekenhuis bloed geprikt op cyclusdag 21. Nu volgende week op cyclusdag 28 en dan weet ik of ik een eisprong heb gehad.
Ben nu vandaag en morgen vrij, maar balen stond ik vanmorgen op met keelpijn/verkouden en had het best koud.
Ik blijf zover lukt mijn temperatuur meten om te kijken of die hoog blijft. Ik had vanochtend 37 en ik meet altijd om: 8.00uur.
Is al drie dagen 36,9/37.
Ja ik moet toch die bloeduitslagen afwachten, want die geven natuurlijk nog meer zekerheid.

Hoe is het verder met iedereen?en met diegene die zwanger zijn?

Liefs van Patries.

Hoi Patje,

Wel weer spannend om de uitslagen van je progesteron af te wachten he? En je NOD natuurlijk. Misschien is het wel raak....In ieder geval zou het al fijn zijn als je eisprong nu goed is, zodat je goede kansen hebt!  Moet jij ook de bellen om te vragen naar uitslagen van Progesteron? In mijn ziekenhuis weten ze het gelijk de volgende ochtend al.

Ben inmiddels weer begonnen met Clomid...wat een gedoe om het te krijgen zeg, ziekenhuis bellen, naar apotheek (waar ze het eerst niet hadden), ziekenhuis gebeld enz, maar gelukkig heb ik het nu binnen. En daarna weer klussen en wachten....

Groetjes,
Jana

Ik heb laatst provera een kuur van 10 dagen gehad. En werd ook netjes ongi nu zat ik gister op dag 12 en had een beetje oud bloed in mijn ondergoed zitten en ook een beetje met afvegen. Gister avond niks wel wat steekjes aan de rechter kant van mijn buik. Vanmorgen niks en nu net had ik weer wat oud bloed in mijn inlegkruisje zitten. Wat zou dit kunnen zijn. Weet 1 van jullie dit misschien. Kan het mijn eisprong zijn???
wie van jullie kan mij helpen

Liefs Hoopvol1984

Jana: Inderdaad weer spannend die uitslagen van de progesteron. Ik moet sowieso nog dinsdag een keer bloedprikken en de totaal uitslag van twee keer bloedprikken krijg is 29 januari. Je raad het nooit, op mijn  verjaardag!!
Het ziekenhuis beld mij altijd. Ik moet dan een belafspraak maken omdat ik dan zelf van de gynaecoloog te horen krijg, ook als er volgende stappen ondernomen worden.
Jij bent weer aan de clomid, hoop dat er mooie eitjes groeien deze maand, zo mooi dat je gewoon zwanger moet worden!!

Hoopvol: Ik weet niet zeker wat het is, maar het kan met je eisprong te maken hebben.
Heb het zelf namelijk nog nooit gehad.
Wat een onzekerheid he!

Ik laat jullie volgende week wel weten wat de uitslag was, ben nu al best zenuwachtig.

Liefs van Patries.

Dag allemaal,

Jana, succes met je nieuwe ronde he!

Patries, lijkt toch echt dat je een eisprong hebt gehad, gezien je temperatuur. Zal aan je denken dinsdag!

Hoopvol, ik kan je ook niet veel wijzer maken, ik herken het ook niet, maar heb wel veel verhalen gelezen op internet over bloedverlies. Kan van alles zijn..

Hier gaat alles prima. Ondertussen hebben we het een paar mensen verteld.
Mijn man aan zijn ouders en beste vriend en ik aan mijn beste vriendinnen.
Twijfelde er wel over, maar ben blij dat ik het heb gedaan. Je krijgt zulke positieve reacties en dat doet bij mij de angst voor een miskraam op een of andere manier toch een beetje afnemen. Daarnaast merk ik toch echt wel dat ik zwanger ben. Borsten zijn wel minder pijnlijk dan vorige week, maar blijven gevoelig.
Daarnaast kom ik voortdurend om van de honger. Gisteravond om 18.00 uur gewoon gegeten, toen even naar koopavond geweest en had om 20.00 uur weer vreselijke honger, dus maar een Whopper-menu gehaald.
Gelukkig ben ik (nog ) niet misselijk, alleen als ik niet op tijd eet.
Verder vandaag echt doodmoe en s avonds om 20.00 uur ook. Had al niet goed geslapen, maar normaal kom ik de dag dan nog wel door. Nu maar vrij genomen vanmiddag.

Woensdag de eerste echo, kan echt niet wachten, ze moeten dan een hartje zien/ horen kloppen.  Aan het eind van de dag, als alles goed is, komt er iemand van moeders voor moeders langs.
Weet zelf hoe het is als het niet makkelijk is om zwanger te worden, dus wil graag anderen helpen.

Meiden, blijf voor jullie duimen!!!

liefs
Laura

Hoi Laura,

Wat spannend zeg woensdag de eerste echo! Ik zal aan je denken dat het maar een goede echo mag zijn met een kloppend hartje.
Fijn dat jij je nog zo goed voelt en niet misselijk bent.
Vermoeidheid is ook wel lastig, moet je goed aan jezelf denken he om rust te nemen.
Leuk dat je het al een paar mensen hebt vertelt! Zo kan je er ook over praten.

Nog een paar dagen en dan krijg ik de uitslag of de 150mg clomid wat gedaan heeft.
Dinsdag weer bloedprikken en dan donderdag is het zover!
Ik blijf aan het temperaturen en is nu al een week hoog. Dus mocht ik een eisprong hebben gehad dan is dit positief. Zit nog op 37graden.

Meiden ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!!

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan