vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Hoi,

Laura: Wat fijn dat het zo goed gaat en ik vind het hartstikke leuk dat je nog op ons forum blijft kletsen...Geeft de niet zwangeren een positief gevoel!! Spannend die eerste echo..Wat een leuk vooruitzicht! (en eigenlijk de hele zwangerschap en na de bevalling natuurlijk, het geluk kan niet op)

Hoovol:
Dat bloedverlies kan volgens mij van alles zijn, een tussentijdse bloeding, bloeding bij eisprong, oud bloed van vorige menstruatie....Afwachten maar!

Patje: Wow! Dat klinkt hartstikke goed! Krijg je donderdag de uitslag van het bloedprikken of is donderdag je NOD! Ik duim  voor je hoor!

Ik moet vandaag m'n laatste Clomid pilletje slikken en dan gaan we weer stevig aan de klus!

Groetjes,
Jana

PS. Hoe is het met de zwangeren???

Hoi Jana,

Je laatste clomid tabletje alweer, dan kunnen jullie er weer tegenaan.
Veel klusplezier!!
Deze aankomende maand wil ik van jou eens positief nieuws, wordt echt tijd he!

Aankomende donderdag krijg ik de uitslag van het bloedprikken.
Volgens mij heb ik van het weekend mijn nod.
Maar ik heb eigenlijk een vraag:
Ik heb sinds een paar dagen veel last van afscheiding. (misschien niet zo'n fris verhaal).
Maar ik ging net naar het toilet en zag omdat ik een inlegkruisje in had veel afscheiding maar ook een beetje bruin van kleur. Weet iemand wat dit kan zijn, want zit nu als het goed is op cyclusdag 25???
Ik heb wel goede hoop hierdoor dat de clomid in ieder geval wat gedaan heeft. Ik moet ongeveer zes dagen wachten tot mijn nod als ik de ovulatietesten   moet geloven.

Groetjes van Patries.

Hoi Patries, voel je je een beetje eenzaam op het forum???

Kan die bruine afscheiding geen innesteling zijn?
(positief benaderen natuurlijk!)
Had je afgelopen weekend je nod of volgend weekend?

Hier begint echt de vermoeidheid toe te slaan. Vrijdag al een halve dag vrij genomen omdat ik kapot was en vandaag viel ik weer bijna om om 12 uur.
Mijn collega vroeg al of ik ook niet misselijk was...Heb er maar een beetje omheen gekletst. Gelukkig ben ik niet misselijk.

Kan niet wachten tot de echo van overmorgen..

groetjes
Laura

Dag allemaal!

Patje: Volgens mij kan bruine afscheiding van alles zijn...(eisprong, vorige menstruatie, innesteling)... Ik heb een aantal dagen voor de afgelopen menstruaties wat bruine afscheiding gehad. Volgens mij moest je ook vandaag bloedprikken he???

Laura: Supercool zo'n eerste echo! Lukt het een beetje om je geheimpje te bewaren???

Groetjes,
Jana

Hoi meiden,

Ik voel me niet meer eenzaam, haha!!

Thanks voor jullie reacties.

Laura: Ja zeker spannend he, jullie eerste echo!!!
Ja, vermoeidheid hoort erbij, maar kan wel lastig zijn als je zo moe bent dat je vrij moet   vragen op je werk.
Ik hoop dat jij je snel weer fitter voelt.

Jana: Hoe is het verder met jou dan?
Bedankt voor je reactie.

Ik weet niet wat het is, moet maar geduld hebben.
Voel ineens van alles. Buikpijn krampen, gevoelige tepels af en toe.
Vandaag weer wat bruine afscheiding.
Vanmorgen bloedgeprikt en nog twee dagen en dan de uitslag, ben zo benieuwd.
Het houdt me zo bezig, wel of geen eisprong etc.

Liefs van Patries.

Hoi hoi!
Patries, ik  dacht dat je vandaag al de uitslag zou krijgen. Ik was stikbenieuwd, maar nog twee daagjes wachten dus. Kan toch haast niet anders dan goed nieuws?! Alle tekenen wijzen toch op een eisprong. Hoe is je temp, blijft die hoog?
Jana: al weer lekker aan de klus??? Poeh, iedere maand dat verplichte sexen. Heb echt respect voor de stellen die zo lang bezig zijn! Ben blij dat wij dat niet lang hebben hoeven doen. Nu is het gewoon als we zin hebben (en als Coen niet wakker is ).
Laura: goed dat je er wat positiever in staat! Natuurlijk kan het mis gaan, maar je hebt nog altijd meer kans dat het goed gaat dan dat het mis gaat. Ben benieuwd hoe de echo is. Spannend hoor!
Groetjes, Irene

Hoi Irene,

Leuk wat van je te horen!
Hoe is het met Coen?Groeit zeker hard of niet.

Ja ik vind dat ook altijd zo irritant dat verplichte vrijen, maar wij nemen dat niet zo nauw en doen het rond de vruchtbare tijd echt niet elke dag.
Anders wordt het echt saai!

Ik heb nu 11 dagen lang een hoge temperatuur. Vanochtend weer om: 8.00uur getemperatuurd en was nog steeds 37 graden en ik denk dat ik mijn nod over twee dagen heb. Als ik het goed heb.
Ik vind het wel raar dat ik nog steeds beetje bruinverlies heb, misschien is dit een voorteken van menstruatie. We wachten maar af.
Morgenvroeg uitslag of ik eisprong heb gehad. Zo spannend!!

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan