vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Hoi Allemaal,

Patries, zo te horen heb je echt een eisprong gehad. Super! Dan is het toch zo dat je netzoveel kans heb om zwanger te worden als ieder ander? Hoop dat het dan snel zover mag zijn!

Jana, nog steeds aan het wachten? Lastig lijkt me dat. Jullie zijn ook alweer zolang bezig.

Irene, alles goed met Coen. Lijkt me heerlijk als de kleine er eenmaal is. Het gaat wel hard, dat zie ik wel aan mijn nichtje.

Laura, Spannend he de eerste echo. Ik had daarna echt het gevoel dat het "echt" was. Daarvoor weet je het wel, maar je kan het nog niet helemaal bevatten. Hoewel dat gevoel wel een beetje blijft hoor.

Vandaag hebben wij de 20-weken echo gehad. En alles is goed! Het was super om ons Kleintje weer te zien. Van het neusje, lippen en ogen totaan de handjes en voetjes. Ik vond het best een beetje ontroerend. Weer een mijlpaal. Het lijkt nu wel steeds sneller te gaan. Ik zit alweer op de helft. Ik probeer er zeker van te genieten! In februari gaan we naar de negenmaandenbeurs kijken wat er allemaal te krijgen is.

Meiden voor jullie heel veel succes.

Groetjes Mariska

Hallo meiden,

oh, ik ben zo blij!!
Vanmorgen om 9.30uur   belde de gynaecoloog, ik heb een goede eisprong gehad!!
De uitslag van de progesteron was 30,5, voor een goede eisprong moet die 30 zijn.
Ik kreeg meteen vanochtend de menstruatie cadeau, ook omdat ik vandaag jarig ben.
Ik vier mijn verjaardag nou dubbel, met veel blijdschap.
Dus ik moet nu een half jaar zelf proberen met 150mg clomid. Dus nu gelijke kansen met vrouwen die zonder medicijnen zwanger raken.
Ik hoef gelukkig die provera niet meer te slikken, mijn menstruatie komt vanzelf, Yes!!!

Mariska: Wat super zeg een goede 20 weken echo.
Wat gaat het toch snel alweer op de helft!
Fijn dat alles goed is, ga er maar lekker van genieten want voor je het weet zijn de 9maanden voorbij he.

Ik ga lekker genieten van het goede nieuws en mijn verjaardag!!

Liefs van Patries.

Patries, ben echt super blij voor jullie! Gefeliciteerd, met je menstruatie en je verjaardag!

Nu maar snel zwanger worden!

Gisteren eerste echo gehad. Was heel bijzonder. Zag alleen een witte stip, maar wel duidelijk beweging, dus het hartje!
Tis wel minder ver dan gedacht. Net 6 weken ipv bijna 7 weken. Voor zover ze dat nu secuur kunnen meten.
Was dus heel blij!
Maar die gyn van mij is zo'n lekkere sfeer verpester en moest nog even benadrukken dat het allemaal nog erg pril is en dat er nog van alles mis kan gaan. We kwamen er dus alsnog een beetje lamgeslagen uit.

Later besefte ik het me pas en ben ik wel weer blij geworden hoor! Alles zit er wat er nu moet zitten, dus dat is alleen maar positief!

Ook direct lid geworden van moeders voor moeders, dus ben lekker in kannetjes aan het plassen.

Over 3 weken moeten we weer terug komen, dan is het 9 weken, dus dan moet er wel meer te zien zijn.
Als het dan goed is, gaan we ook even koekeloeren op de 9 maandenbeurs.

liefs Laura

Patries: Wat geweldig! En ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Heel goed nieuws dus en wat fijn dat je ook gelijk ongesteld bent, kun je straks gelijk weer met Clomid beginnen en dan maar weer klussen! Hopelijk is het gauw raak! Fijn gevoel he, dat je weer dezelfde kansen hebt op een zwangerschap als een vrouw zonder PCO!

Laura: Inderdaad een vervelende opmerking...kom je echt lamgeslagen uit.. Fijn dat je je kindje op de echo hebt gezien en dat alles er goed uitzag!!

Bij mij geen nieuws...nog niet om de dag aan het klussen, manlief was ziek...Vanaf morgen maar wel weer, want ik wil die eisprong echt niet missen hoor!

Groetjes,
Jana

Hai meiden,

Laura: He meid, wat fijn zeg een goede echo!
Wat een stomme vrouw die gynaecoloog die dat zei. Als alles er goed uit zag, lekker gaan genieten hoor!!

Jana: Heel veel klusplezier en dat het aankomende maand maar mag lukken!!

Ik ben vandaag alweer begonnen met de 150mg clomid. Ga nu een half jaar met 150mg zelf proberen.
Wel ga ik ovulatietesten gebruiken vanaf dag 14/15, want afgelopen keer op dag 17 eisprong gehad. Wel een mooie cyclus van 30dagen.
Geen provera meer gebruiken, dat scheelt enorm, daar werd ik zo chagie van en voelde me daardoor niet goed.
Ik hoop dat ik jullie nu snel goed nieuws mag brengen!

Fijn weekend!
Liefs van Patries.

Hoi Patje,

Ik heb nu ook al twee keer een cyclus van 30 dagen gehad. Schijnt door de Clomid te komen dat de cyclus weer regelmatig komt. Kunnen we ook onze NOD uitrekenen! Mijne is dan 16 februari en zit dus nu in de klustijd! Vind het wel weer spannend, maar ben ook bang om weer teleurgesteld te raken...

Groetjes,
Jana

Hoi,

Hoe is het met alle zwangere dames?

Jana: Ja, dat is zeker fijn van de clomid dat de cyclus regelmatig is.
Elke maand is het weer afwachten of het raak is en die teleurstelling als de rode duivels er weer zijn, dan kan ik altijd wel janken!

Ik hoop dat mijn cyclus ook 30dagen blijft, maar dat zal wel ongeveer.
Heb 27 februari mijn nod dan.
over ongeveer 10dagen weer flink klussen! Ik ga wel weer de ovulatietesten gebruiken. Heb ze van matcare. (internet)
Mijn menstruatie dit keer is een stuk heftiger dan met provera. Ook heb ik er hoofdpijn en redelijk wat buikpijn van gehad.

Nieuwe ronde nieuwe kansen, dus we gaan er weer voor!!

Liefs van Patries.

Hallo allemaal,

Even ons omhoog halen hoor!

Hoe is het met iedereen?

Jana: Jij zit nu weer in de wachtweken of niet?

Ik zit nu op cyclusdag 8, dus bijna mijn  klusperiode om er weer voor te gaan!!
Ongeveer over 8 a 9  dagen heb ik mijn ovulatie. Ik ga gewoon weer met ovulatietesten aan de gang.

Ik wil iedereen alvast een fijn weekend wensen!!

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan