vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Hoi Patries,

Ik zit inderdaad weer in de wachtweken. Aan mijn slijm (sorry) te merken denk ik dat ik mijn eisprong al gehad heb...wel geklust, dus afwachten maar. (wat duurt het toch lang, 16/2 NOD)
De volgende ronde ga ik weer temperaturen en met ovulatietesten aan de gang, dat heb ik nu niet gedaan, maar dan weet ik denk ik beter wanneer mijn eisprong was. Heb de testen inmiddels weer in huis. Heel makkelijk dat bestellen via internet...(sensitest)

Fijn weekend!
Groetjes,
Jana

Ps. Hoe is het met de anderen?

Hoi ik heb even een vraagje,

Ik heb de laatste keer een kuur provera gehad om mijn ongi op te wekken. Dat is dan ook gelukt. Als ik nu van uit ga dat ik een cyclus heb van 28 dagen dan zou vandaag mijn NOD zijn. Maar tot op heden is er nog niks te bekennen. Maar heb wel veel last van witte afscheiding. Is dat normaal? Wie kan mij er iets over vertellen. (en kan ik nu zwanger zijn)

heb wel een eisprong gehad volgens mij. En heb disndag mijn bloeduitslag gekregen en daar uit kwam dat alles goed was.

Wie o wie wil en kan mij helpen..

Liefs Hoopvol

Hallo meiden,

Hoopvol: Spannend, weet je al meer?
Heb je altijd een cyclus van 28 dagen, want als je weet welke dag je eisprong is geweest, kan jij je nod uitrekenen.
Ik heb ooit eens gehoord dat veel witte afscheiding op een zwangerschap kan wijzen, maar zeker weten doe ik het niet.

Jana: En heb je een beetje geduld. Die wachtweken vind ik altijd het ergst.
Nog één week en dan weet je meer he!
Succes met afwachten en hoop dat je zwanger bent!!

Met mij is alles goed.
Ik zit nu op cyclusdag 11, dus heb aankomende week mijn vruchtbare week. Ik ga er vanuit dat ik rond cyclusdag 17 een eisprong ga krijgen.
Dus vanaf aankomende woensdag ga ik met ovulatietesten aan de gang.
En dan weer twee weken afwachten tot mijn nod!

Verder met iedereen alles goed?
Goed weekend gehad?

Liefs van Patries.

Hoopvol: Witte afscheiding? Heb wel eens gelezen dat het op een zwangerschap kan wijzen, maar het kan natuurlijk ook gewoon zomaar zijn...Gewoon afwachten. Hoever ben je in je cyclus dan???

Patries: Ja, je hebt gelijk...het wachten is verschrikkelijk! Heb geen kwaaltjes, dus gewoon maar afwachten. Volgende week dinsdag is mijn NOD, dus nog even geduld. Het scheelt dat ik door de week altijd erg druk ben...A.s. zondag komen mijn nichtjes (2 en 4) logeren, dus ben ik ook te druk om me ergens druk om te maken. Toch ben ik er elke dag wel een beetje mee bezig hoor...bijv. met het naar de wc gaan, je kijkt toch even op het papiertje! Mocht ik dinsdag niet ongesteld zijn, ga ik denk ik woensdag of zo testen. We hebben wel geklust in de vruchtbare dagen, dus er is wel een kans op een zwangerschap, jammer genoeg heb je meer kans om niet zwanger te zijn...
Jij zit gelukkig in de dagen dat je iets kan doen: Na Clomid/ klussen. Ik vind het wel fijn dat je op dag 3 alweer met Clomid kan beginnnen, hoef je daar tenminste niet lang op te wachten!

Groetjes,
Jana

Hallo, Nee ben tot op heden nog steeds niet ongi, heb afgelopen vrijdag een test gedaan en die was negatief. Dat was dag 29.
Ik heb geen idee wat mijn cyclus is. Ik heb al een half jaar geen ongi meer gehad. En heb de vorige maand een kuur provera gehad en na die kuur op dag 9 pas een ongi geworden. Ik heb dus geen idee wat voor een cyclus ik heb. Volgens de gyn ziet alles er van binnen prima uit. En ik heb geen PCO wat ze eerst dachten. Heb dus wel een eisprong.
Die witte afscheiding heb ik nog steeds maar ik heb een klein vermoeden dat ik misschien wel een bacterieele infectie heb. Dat heb ik al wel vaker gehad en het gaat nu namelijk ook een beetje pijn doen. Ik kijk het nog even aan en dan ga ik maar weer even naar de HA om daar medicijnen voor te krijgen.

Maar als jullie in mijn schoenen stonden zouden jullie deze week nog een test doen als ik nog steeds niet ongi ben????

Liefs Hoopvol

Hallo meiden,

Hoopvol:Als ik jou was zou ik zeker nog een test doen deze week, want je weet maar nooit natuurlijk.
Ik hoop zo dat je een positieve test in handen mag krijgen!
Lastig als je niet precies weet wanneer je nod is.
Succes en hou ons op de hoogte.

Jana: zeker afleiding is fijn, maar snap jou wel dat je er elke dag wel mee bezig bent.
En inderdaad met naar het toilet gaan etc.
Leuk zeg op twee meiden passen!
Succes met afwachten, hoop dat je nog een beetje de spanning kan bedwingen, maar dat is juist zo lastig he.

Ik zit nu op cyclusdag 13 en ga vanaf morgen ovulatietesten gebruiken van matcare.
Als het goed is krijg ik die vandaag binnen.
Ja, wij zijn weer aan de klus deze week!!
En dan ben ik benieuwd of ik weer een mooie eisprong ga krijgen.
Daarna weer de wachtweken.
Ik moet zeggen dat ik deze week wel last heb van de clomid. Heb er opvliegers van.
Af en toe ineens kei rode wangen etc.
Ach ja, voor het goede doel he!

Groetjes van Patries.

Dag allemaal,

Nog een week wachten....volgende week dinsdag is nl. mijn NOD. Aan de ene kant houd ik me voor dat ik niet zwanger ben, maar aan de andere kant hoop je er stiekem toch op! De kans dat ik niet zwanger ben is natuurlijk ook groter... Ook heb ik helemaal nergens last van en geen tekenen van een zwangerschap...

Een vraagje dus voor de zwangeren: hadden jullie voor je NOD al tekenen, of wist je pas dat je zwanger was nadat de menstruatie uitbleef en je een test had gedaan??

Groetjes,
Jana

Dag allemaal,

Volg jullie nog steeds hoor!
Jana, wat spannend. Nou, ik merkte niks hoor voor mijn NOD. Pas tegen mijn NOD voelde ik ineens mijn borsten aanwezig zijn als ik de trap af huppelde en eventjes iets tegen de geur van rauw vlees, maar dat was ook maar een paar dagen.
Na mijn NOD gingen mijn borsten pas zeer doen enzo.

Dus er is echt hoop! Ik ging er echt niet vanuit dat ik zwanger was. Kon het ook echt niet geloven. Tis nog steeds onwerkelijk.

Hoopvol, al meer bekend?

Patries, klus ze he!!!

Hier gaat alles verder goed. Volgende week vrijdag hebben we weer een echo. Op basis van de laatste meting zou ik dan 9 en een halve week zwanger zijn.
Tot op heden zijn de klachten wisselend. Vorige week af en toe last van misselijkheid enzo en de afgelopen dagen was dat helemaal weg, maar gisteren is de strijd weer begonnen en ben ik weer kapot van moeheid.
Maar tis allemaal voor een goed doel en hoef niet over te geven.
Ontzettend leuk hoe mensen reageren. We krijgen kaartjes van de ouders van mijn vriendinnen en kadootjes van mensen die het weten.
Echt hartverwarmend.

Hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn!!!! Lees in ieder geval regelmatig mee.

liefs
Laura

Terug
Bovenaan