vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Hoi Laura,

Leuk weer eens wat van je te horen!
Spannend zeg volgende week vrijdag de echo.
Geniet er lekker van!!

Ja, deze week weer aan de klus en sinds eergister met ovulatietesten begonnen, wel steeds een streepje, maar nog best licht.
Morgen zit ik op cyclusdag 17 en vorige keer had ik toen mijn eisprong, dus ben benieuwd.
In ieder geval gister begonnen met klussen! Moet namelijk vanavond slaapdienst draaien, dus dacht als ik vandaag een positieve test heb, hebben we het in ieder geval gister nog gedaan. haha!!
Ik blijf doorgaan met testen totdat die streep even donker word.

Groetjes van Patries.

Hallo allemaal!

Laura: Wat geweldig lijkt me dat allemaal: echo's en het  delen met vrienden/familie!
Patries: Succes met klussen!!!

Ik heb steeds minder het gevoel weleens zwanger te kunnen zijn...a.s. dinsdag NOD en nog steeds geen bruinverlies of andere kwaaltjes. Geen idee dus. Afwachten maar!

Groetjes,
Jana

PS. Fyn weekend.

Hallo meiden,
Ik ben nog steeds niet ongi en voel het ook niet aankomen, ik dacht dat ik maandag en woensdag ochtend iets voelde had wat steken in mijn buik dat ik toch echt even krom moest gaan liggen. Maar dat was naar een uurtje ook weer voorbij. En geen ongi te bekennen. Heb met mijn man afgesproken om morgen of zondag morgen weer een test te doen.

Liefs Hoopvol

Hallo allemaal,

Jana: Ja, spannend hoor!
Ik hoop dat je een positieve test in handen krijgt, want het is je echt zo gegunt!!
Laten we maar heel hard duimen dat deze maand voor ons ook een geweldige maand wordt.

Hoopvol: Ik zou dan zeker nog een test doen, want wie weet!
Ik zal aan je denken!

Zelf heb ik vandaag een positieve ovulatietest, dus aan de klus van het weekend, haha!!
Ik moet zeggen dat ik het volgens mij ook een beetje voel, bepaald gevoel in mijn buik.
Straks als deze dagen weer voorbij zijn, maar weer twee weken wachten. Dat vind ik altijd het ergste.
Afgelopen nacht heb ik slaapdienst gedraaid, oh wat ben ik nu moe zeg, moest twee keer midden in de nacht mijn bed uit.
Beetje energie creeeren voor straks!

Nou meiden, ik wens jullie een fijne valentijnsdag en goed weekend!!

Liefs van Patries.

Hallo Meiden,

Ik heb vanmorgen een test gedaan en NEGATIEF. niet zwanger dus. Had me al een beetje er op voorbereid. Maar ben dus nog steeds niet ongi. Ik hoop nu echt dat ik snel ongi word. En dat het niet weer heel erg lang gaat duren. Zit nu even in een dipje maar zoals gewoonlijk kom ik daar het eind van de dag wel weer overheen.

Liefs Hoopvol

Hallo meiden,

Hoopvol: Balen zeg! En ik geloof best dat je dan weer een dip hebt, want je hoopt zo op een zwangerschap.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en je weer naar de volgende ronde kunt.

Ik had zelf dacht ik eergister een positieve ovulatietest, maar dacht laat ik zondag nog maar een test toen en die was nog donkerder.
Dus gister eisprong gehad. Klopt ook wel want mijn temperatuur was gister laag 36,4 en vanochtend 36,8.
We hebben gisteravond flink geklust en afgelopen donderdag. Dus nu maar twee weken afwachten. Verwacht dat ik dan rond 1maart mijn nod heb. Vindt het wel weer super spannend, gewoon omdat ik nu zeker weet dat ik een eisprong heb gehad.

Jana: Hoe is het met jou?

En alle anderen, hoe is het met jullie?

Liefs van Patries.

Patje: Wat spannend..geklust en een eisprong!!! Hopelijk word je 1 maart niet ongesteld en ben je zwanger!! Veel succes met wachten!

Hoopvol: Wat balen zeg!! Heel vervelend als al je hoop vervlogen is als je negatief getest hebt en ook het feit dat je dus niet ongesteld wordt helpt niet echt. Dat  wachten op een menstruatie is echt balen...

Hier nog geen nieuws. Ben nog niet ongesteld, dus wil minstens nog een week wachten voordat ik test. Heb geen zwangerschapskwaaltjes, dus heb niet  veel hoop. Het zou wel gek zijn als ik niet ongesteld word en niet zwanger ben omdat ik met Clomid juist regelmatig zou moeten zijn. Mocht ik niet ongesteld worden en negatief testen ga ik zeker het ziekenhuis hierover bellen, want zou ook niet weten hoe het dan verder moet met Clomid en zo. Je moet toch ongesteld zijn wil je weer een nieuwe cyclus beginnen.
Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes,
Jana

Hallo Jana,

Spannend zeg! En je gaat nog een week wachten met testen, kun je dat wel volhouden.
Ik  vind dat wachten altijd zo super moeilijk.
Maar weet je het zegt niks toch dat je nog niks voelt, wie weet ben je zwanger.

We hopen er allemaal op dat het deze maand eens raak mag zijn!!Ik duim voor jullie allemaal.

Liefs van Patries.
Ik moet nog 11 dagen wachten op mijn  nod, maar voor je het weet is het zover. Zit echt de dagen al af te tellen, hoop het zo!!

Terug
Bovenaan