vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Dag allemaal!

Ben zojuist ongesteld geworden, dus helaas niet zwanger.Ik ga de vierde ronde met Clomid in...  Ik had er al een beetje rekening mee gehouden, omdat de temperatuur gisteren al lager was en ik helemaal geen kwaaltjes had...Toch is het wel enorm balen hoor!!! Moet zeggen dat ik nu niet echt in een dip zit, ten eerste omdat ik me er al op voorbereid had en ten tweede omdat ik a.s. zaterdag alweer met Clomid kan beginnen. De eerste twee weken van de cyclus  vind ik altijd minder erg, omdat je dan van alles kunt doen: Clomid slikken, klussen, slijm bekijken, temperatuur in de gaten houden. Je hebt dan nog hoop dat het gaat lukken... De wachtweken vind ik altijd het vervelendste omdat bij mij altijd de onzekerheid toeslaat...tussen hoop en vrees zeg maar...
In ieder geval is mijn man altijd enorm optimistisch: als de tijd rijp is gebeurd het wel en aan de liefde ligt het niet...Wat dat betreft kan hij me wel weer opbeuren..

Patje: Heel veel succes met het wachten in de vervelende wachtweken!! Ik duim voor je!!!

Groetjes,
Jana

Hallo Jana,

Wat balen zeg!Ik had zo gehoopt dat het bij jou nou eens raak mocht zijn.
Morgen mag je weer met clomid beginnen, aan de ene kant niet fijn en aan de andere kant des te sneller je weer bij de vruchtbare dagen bent.
Ga jij nog ovulatietesten gebruiken?
Ik wens je sterkte en succes met de volgende ronde.

Ik zit nu zelf in ronde vijf met clomid. En mocht nu een half jaar doorgaan tot ongeveer juli. Dus hoop echt dat ik dan niet terug hoef naar het ziekenhuis en dat het gaat lukken voor die tijd.
Ik moet zeggen dat het wachten echt erg is, want merk ook dat ik ongeduldig ben.
Ik ben wel elke morgen aan het temperaturen, was nu al paar dagen 37 graden.
Hoop dat de temperatuur hoog blijft. De vorige keer had ik al een week van tevoren bruinverlies, dus ben benieuwd nu.

Groetjes van Patries.

Dag meiden,

Hier weer even een berichtje van mij.

Jana, wat balen zeg! Weet zo hoe die teleurstelling voelt! Kop op en naar de volgende ronde hoor!

Patries, spannende tijd! Sterkte met het bewaren van je geduld. Hoop dat je geduld nu voor de laatste keer op de proef wordt gesteld.

Hier vandaag weer een echo gehad. Ben nu 9 weken en 3 dagen.
Was zo wonderlijk! In het begin zag ik wel een vorm van een kindje maar geen beweging (de gyn was nog aan het zoeken), dus ik raakte al in paniek, maar na een paar knoppies te hebben ingedrukt en zo, zag je hem/ haar dus echt. Kloppend hartje en bewegende armpjes en beentjes! Dat zag er echt overweldigend uit.
Was helemaal emotioneel en ben er nog van onder de indruk.
Over 3 weken als het goed is voor de laatste keer naar de gyn en daarna mag ik naar de verloskundige.
Dit maakt alle vermoeidheid en misselijkheid weer goed (want dat is flink toegenomen de afgelopen week).

Hoop dat jullie allemaal ook snel aan de beurt zijn!!!!

Liefs
Laura

Ha meiden,

Laura: Wat fijn zeg een goede echo!
Echt wonderlijk he, om het al te zien bewegen.
Hopen dat je snel de 12 weken voorbij bent en nog meer kan gaan genieten als dat je nu doet.

Hoopvol: Hoe is het eigenlijk met jou, ben je al ongesteld geworden?
Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.

Vraag aan de zwangere meiden en de meiden die bevallen zijn:
Voelde jullie symptomen die duiden op een zwangerschap, voordat jullie gingen testen?
Ben zo benieuwd!

Ja, ik hoop echt dat het inderdaad de laatste keer is dat ik mijn geduld moet bewaren, maar je weet maar nooit he!
We zien wel, meer dan afwachten kan ik toch niet doen.

Groetjes van Patries.

Hallo allemaal,

Ik kijk veel op onze site, maar vind het wel jammer dat er niet zo actief geschreven word.
Ik moet zeggen dat ik daar altijd wel behoefte aan heb in de wachtweken.
Voor mij nog zes wachtdagen en dan mijn nod.
Ik ben benieuwd. De vorige maand had ik een week van tevoren al spotting (of hoe je dat noemt).
Wel ben ik zo moe, maar kan ook van het harde werken zijn de laatste tijd. Ik kan de hele dag wel slapen, haha!
Ook voel ik een soort menstruatie achtige pijn, steekjes in de lies etc.
Ach, ik ga er zeker niet teveel op hopen, want het valt anders zo tegen he.

Hoe is het verder met iedereen?

Liefs van Patries.

Dag Patje,

Ik weet precies hoe je je voelt..die ellendige wachtweken. Wel spannend..nog maar 6 dagen en dan weet je meer. Je blijft hopen, maar wilt niet teleurgesteld worden. Ik ben weer braaf Clomid aan het slikken en dan heb ik nog voor twee rondes Clomid in huis. De gyn heeft niet gezegd hoe het dan verder gaat, maar ik denk dat ik voor het einde van die laatste Clomid ronde maar contact opneem. Ben benieuwd of je me nog voor 6 maanden Clomid meegeven, of dat ze met echo's aan de gang gaan en misschien wel IUI ofzoiets. Hopelijk is dat allemaal niet nodig. Heeft jouw gyn iets gezegd over wat te doen als dit half jaar achter de rug is???
Ik hoop dat je een beetje afleiding hebt deze 6 dagen en dat je er niet teveel mee bezig bent. (is bijna niet te doen, want elke keer als je naar de wc gaat...foliumzuur slikt..iets ziet en hoort op tv...vriendinnen hoort kletsen....)

Ik zal proberen wat vaker te reageren en ons forum een beetje hoog te houden!!!

Groetjes,
Jana

Hoi Meiden,

Weer een berichtje van mij.
Ik kan me nog zo voorstellen dat die wachtweken zo lang kunnen duren. Je voelt vanalles, maar durft nergens op te hopen, omdat je bang bent voor een teleurstelling. En dan zeggen ze wel heel vaak dat je er niet zo mee bezig moet zijn, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Veel succes meiden met wachten en ik duim voor jullie!

Hier gaat alles prima, de tijd gaat zo snel (nu gaat die echt super hard). Ik ben alweer bijna 24 weken op weg, dus ruim over de helft. Ik voel me nog steeds prima. En het leuke is dat ik de kleine al een tijdje kan voelen. Hij (we zeggen hij, maar weten niet wat het wordt) schopt steeds harder. Verder zijn we druk met de babykamer. Afgelopen weekend hebben we de boel behangen en volgende week gaat er laminaat op de vloer komen. En dan is het kamertje zo goed als klaar. De meubeltjes hebben we al staan. Dus alles in elkaar zetten en dan klaar! Verder hebben we ook nog wel een behoorlijke lijst van spulletjes die we nodig hebben, maar we hebben de tijd. Langzaam maar zeker wordt het wel compleet!

Nou, meiden, succes!!

Groetjes Mariska

Hallo meiden,

jana: Jij weet aan de clomid. Hoop nu dat het deze ronde toch echt raak is voor je.
Het duurt allemaal zo lang he!
Ik moet inderdaad ook een half jaar met 150mg clomid zelf proberen, dus dat is tot en met juli. Dus heb gelukkig nog even. Nog vijf pogingen.
Maar ik heb net als jou nog niet echt verder gekeken wat er hierop volgt. Ze zei wel eventueel een operatie om de eileiders door te spuiten en daarna met hormonen spuiten.
Maar goed, hou me er nu nog niet zo mee bezig. Hoop zo dat het voor die tijd raak is.

Mariska: He meid, alweer 24 weken zwanger wat gaat dat snel zeg!
Fijn dat jij je zo goed voelt! Geniet er lekker van, voor je weet heb je de kleine in je armen.
Veel plezier en succes met de babykamer opknappen en inrichten.
Leuk trouwens dat je nog wat van je laat horen.

Nog vijf dagen tot en met mijn nod. oh zo spannend!
Is iemand van jullie bekent met temperaturen?
Ik heb namelijk wel al bijna 10 dagen getemperatuurd en had tijdens de eisprong 36.4 en later werd mijn temperatuur 37 graden. Vanmorgen was die 36.9.
Zegt dat al dat ik mijn menstruatie ga krijgen of maakt dat niet uit?

Oja, we krijgen vanmiddag kijkers voor ons huis, die staat sinds een week te koop.
We hebben een nieuwbouw tussenwoning en willen graag iets groter wonen, oog op de toekomst. Misschien een hoekwoning of zo, met meer slaapkamers en ruimte.

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan