vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Mariska: Wat fijn dat het zo goed gaat allemaal... Zijn jullie al uit de namen??

Patries: Nog 5 dagen....Aftellen he?  Jullie hebben je huis dus ook te koop staan. Hebben jullie ook al een ander optrekje op het oog??

Morgen mijn laatste Clomid tabletje en dan ga ik ook met ovulatietesten aan de gang. Vanaf welke dag zou ik daarmee moeten beginnen als ik een cyclus van rond de 30, 31, 32 dagen heb...Ik wil de eisprong natuurlijk niet missen. Verder ben ik al wel een beetje bezig met wat ze hierna gaan doen omdat ik hierna nog 2 pogingen heb... Ik denk eigenlijk dat ze me nog een keer voor een half jaar Clomid meegeven, maar wil eigenlijk ook wel IUI... Hormoonspuiten zijn natuurlijk niet het fijnste, maar heb ik er natuurlijk wel voor over. Eileiders doorspuiten lijkt me ook erg pijnlijk...

Groetjes,
Jana

Hallo

Patries, je temperatuur moet wel hoog blijven wil je zwanger zijn, maar 0,1 verlies is niet zoveel. Zou gewoon morgen weer temperaturen.
Bij mij schommelde de temperatuur toch echt wel met 0,1 graad.
Echt spannend hoor!

Hoe vonden de mensen je huis? Al iets anders gezien?

Jana, succes met klussen de komende weken!

Hoopvol, hoe is het met jou nu? Liep jij eigenlijk al bij een gynaecoloog ofzo?

Mariska, fijn dat het zo goed gaat. Lijkt me ook erg leuk om de kamer te gaan doen! Geniet er lekker van!

Hier ging het de afgelopen 3 dagen goed, minder moe en misselijk, maar vandaag weer de hele dag moeten eten om misselijkheid te onderdrukken. Geen peil op te trekken.
Ook de broeken zitten al niet lekker meer.
Maar voelt toch anders al die toestanden dan wanneer er niet zo'n leuke oorzaak voor is!

Patries, ga duimen voor je de komende dagen hoor!!!

Liefs
Laura

Hoi,

Jana: Dus je kunt binnenkort weer aan het klussen, zet hem op he!
Als je met ovulatietesten aan de gang gaat, ik deed het alsvolgt.
Mijn gynaecoloog zei " je hebt een cyclus van rond de 31 a 32 dagen, dus begin maar op dag 14 of 15 met de ovulatietesten". Toevallig heb ik in januari en nu in februari een positieve ovulatietest gehad op cyclusdag 18.
Succes! want ja als je nog maar twee pogingen hebt en je moet terugkomen in het ziekenhuis dan wordt het wel erg spannend.

Laura: Bedankt voor je reactie!
Mijn temperatuur was vanmorgen weer 37 graden. Nog vier dagen nu, ben zo benieuwd.
Ik ga maar niet eerder testen want dat werkt toch niet, denk ik.
Nu ga ik elke dag wel 10 keer naar de wc, haha!
Ik heb het ook steeds zo koud, hoop niet dat mijn menstruatie eraan komt.

De kijkers voor ons huis waren gister erg enthousiast. Onze makelaar belde nog 's avonds. Dus ben benieuwd of die mensen van de week een bod gaan doen.
We hebben wel wat andere woningen gezien, maar we wachten nog even met bezichtigen, want ja anders zijn we straks zo enthousiast. Dan zitten we met twee huizen!
Wel een leuke tijd en is ook fijn voor de afleiding.
En ik denk dat als het lukt we beter nu kunnen verhuizen dan dat als we kinderen hebben.

Ik hou jullie op de hoogte!
Liefs van Patries.

Patje: Nog 4 dagen!! Spannend!! Je kunt zeker aan niet veel anders denken???

Hoopvol: Hoe is het met jou??

Zit zelf nu op dag 7, dus vandaag nog 1 tabletje Clomid en dan weer aan de klus. Ik denk dat ik inderdaad maar op dag 14 of 15 ga beginnen met testen...staat eigenlijk ook in de bijsluiter.

Groetjes,
Jana

Hallo Meiden,

Hier bij mij is er nog steeds geen ongi te bekennen zit nu al op dag 56. Heb al 2 testen gedaan en die waren Negatief. Ga ook geen test meer doen. Ik hoop nu maar dat ik snel ongi word. Wil zo graag verder. Word hier zo moederloos van.

Liefs Hoopvol

Hallo,

Hoopvol: Wat balen zeg, zo'n lange cyclus.
Ik hoop dat je snel meer duidelijkeheid krijgt, want dit is echt niet fijn.
Vooral als je steeds zwangerschapstesten doet en ze zijn negatief. Kom op meid, het komt goed!!

Jana: Je laatste tabletjes clomid alweer, wat fijn he!
Kun je binnenkort weer aan de klus.
Ik zal als ik jou was zeker op cyclusdag 14 beginnen met de ovulatietesten, want het zou zonde zijn als je net je eisprong gaat missen. Alle kansen benutten!
Ik gebruik testen van matcare, die zijn erg fijn. Ze lijken op de zwangerschapstesten, alleen een andere kleur dop.
Ik bestel die via internet en zijn niet zo duur!en worden in een witte gesloten envellop opgestuurd. Dus niemand weet wat erin zit.

Ik voel me niet zo lekker vandaag, beetje duizelig, heel erg koud, misschien dat ik last ga krijgen van een griepje of zo. Geen idee.
Ben ook zo moe, misschien moet ik gewoon meer aan mezelf denken en meer relaxen.
Mijn nod is 1 maart, dus ben benieuwd. Ik voel nog niet veel. Soms een beetje steekjes in mijn buik richting lies, maar verders geen ongi-gevoel.
Niet teveel mee bezig zijn, maar soms lukt dat echt niet hoor. Ik hoop zo dat ik niet ongi word, maar ben er wel bang voor.

Liefs van Patries.
Fijn dat jullie me zo afleiden, door regelmatig op het forum te zijn.

Hee patries. wat leef ik met je mee meid, (met jullie allemaal trouwens)
Vind het zo spannend voor je, ben al een paar dagen elke x aan het checken of er al nieuws bij je is. Ik hoop voor je dat dit geen griepverschijnselen zijn maar een klein kindje in aanmaak, vind het wel heel knap van je dat je nog niet getest hebt, Volgens mij had ik er al een stuk of vijf gedaan.   Ik ga zo duimen voor je dat het dit x raak mag zijn.

Hier gaat alles goed. 20 weken alweer. We weten wat het is, en hij/zij is erg groot zeggen ze maar daar trek ik me niet veel van aan  want mijn zoontje zou een ienie mienie mensje zijn van amper 5 pond en dat was een gezonde vent van ruim 7 pond. Over anderhalve week lekker 11 dagen naar tenerife want in de zomer wordt dat niet wat want dan ga ik bevallen( als het goed is) .

Nou strooi veel glitters over jullie allemaal.

Liefs Esther

Hoi meiden,

Esther: Jij bent ook alweer 20 weken zwanger, wat gaat het toch snel!
Leuk dat jullie weten wat het wordt. Het lijkt me wel moeilijk om voor je te houden. Of zijn er al mensen op de hoogte?
Lekker zeg, op vakantie!! Ga er maar lekker van genieten! Voor je het weet is de kleine er.
Leuk dat je het forum nog volgt! Ja en het is zeker spannend.

Ik moet nog twee dagen afwachten en dan is mijn nod.
Ik heb zelf het vermoeden dat ik gewoon mijn menstruatie ga krijgen. Maar ja, we wachten het wel af. Meer kan ik toch niet doen.
Wij gaan van de zomer niet op vakantie, tenminste. We hebben ons huis te koop staan en weten niet hoe het loopt.

Zwangere onder ons, geniet ervan!
Meiden die nog niet zwanger zijn, ik ga voor ons duimen dat het deze maand of maart eens raak moet zijn hoor!!!

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan