vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Patries: Nog 1 dag....!! Ik duim voor je! Wat zou het geweldig zijn als het raak was... Wel spannend deze dagen he?

Esther: 20 weken alweer! Wat gaat de tijd toch snel. Heb je alles al klaarstaan en geregeld??

Zit nu op cyclusdag 10. Nog 4 dagen en dan weer beginnen met ovulatietesten. Ik heb testen van Sensitest. OOk via internet en niet heel duur...

Groetjes,
Jana

He Patries.
Ik ben heel hard voor je aan het duimen!!! Hoe is het met je temperatuur?
En hoe is het trouwens met jullie huis? Als de zwangerschap niet raak mocht zijn deze maand, dan maar dat huis verkopen...
Groetjes, Irene en een kus van Coen

oh, meiden bedankt voor jullie medeleven!

Ik zit hier sinds gister al te balen, ben namelijk gister ongesteld geworden helaas.
Maar ja, weer vol goede moed de volgende ronde in. Morgen kan ik alweer met de clomid beginnen dus dat is positief.
Het was een tegenvaller, omdat ik zo'n goed gevoel had, maar dit keer heb ik er niet eens een traan om gelaten.
Mijn  vriend zei ook "maak je nou niet te druk" het komt snel goed!!
Wel een teken dat die 150mg clomid werkt. Ik ga nu voor de derde keer 150mg gebruiken en natuurlijk weer de ovulatietesten die een heel erg duidelijk beeld gaven wanneer ik mijn eisprong heb.
Ik hoop dat de klusdagen er snel aankomen. Dat vind ik altijd de leukste tijd, haha.

Meiden het is een teleurstelling, maar goed weet dat mijn tijd wel komt!
En jullie zijn zo lief voor mij.

Liefs van Patries.

Hey Patje,

Wat jammer!! Hoofd omhoog en gewoon maar weer met Clomid beginnen, temperaturen, klussen, ovulatietesten gebruiken...Het is inderdaad een kwestie van tijd! Jouw tijd komt echt.  De volgende ronde maar weer.

Hier niets bijzonders: zit op dag 12, dus over 2 dagen beginnen met ovulatietesten en klussen... Is inderdaad de leukste tijd hihi..

Groetjes,
Jana

Hoi Jana,

Thanks voor je berichtje.
Inderdaad positief blijven en er tegenaan he!
Ik ben vandaag alweer begonnen met de clomid 150mg, dus alweer cyclusdag 3, voor je het weet zijn  de klusdagen er weer. Kan niet wachten, haha!!

Wie weet hoe het deze maand voor ons gaat lopen, maar we hopen dat het snel raak is.
Het zou toch geweldig zijn als wij ook met de zwangere dames mee konden kletsen he.

Jij trouwens succes met klussen en hoop dat de ovulatietesten een handige steun voor je zijn.
Ik ben er wel blij mee dat ze bestaan, nu weet ik zonder ziekenhuis ook dat ik een eisprong heb!!

Groetjes van Patries.

Hallo,

Ons even omhoog halen hoor!

Jana: En heb je al een positieve ovulatietest gehad, of misschien zit die eraan te komen.
Ja, echte klusdagen nu he.

Bij mij schiet het ook al op, zit nu op cyclusdag 6, morgen nog 1 dag clomid slikken en dan mag mijn eisprong er gauw weer aankomen.
Ik heb gistermiddag op mijn werk migraine gekregen, dit was geen pretje want werd heel erg misselijk. Ben snel naar huis gegaan, moest inderdaad spugen en toen gauw in bed slapen.
Nu gaat het gelukkig al wat beter. Ben aan het bijkomen!!
Wel jammer, want ik zou vanmiddag eigenlijk op mijn nichtje passen. Volgende keer beter. Kreeg gisteravond van mijn zusje te horen dat ik en mijn vriend peettante en peetoom worden. Mijn nichtje Lara wordt in april gedoopt. Erg leuk!

Hoe is het verder met iedereen?

Liefs van Patries.

Hey Patje!

Nou heb inmiddels 2 ovulatietesten gedaan en deze waren nog negatief. Een licht streepje dus... Morgen maar weer testen. Ik zit nu op dag 15...ik heb het idee dat ik rond dag 17,18,19 mijn ovulatie heb. Wat een leuke naam trouwens : Lara. Deze staat al een tijdje op mijn lijstje...beetje voorbarig misschien, maar ja.
Migraine is niet zo heel fijn. Heb het zelf vroeger veel gehad, nu gaat het gelukkig beter. Wel vervelend dat je dan van je werk weg moet.. Wat voor werk doe je eigenliik?
Ik geef Engels op een middelbare school.

Groetjes,
Jana

Even een paar dagen nauwelijks online geweest en je mist weer van alles.
Wat een teleurstelling, he Patries. Weet zo hoe dat voelt.
Troost jezelf: er is hoop, bij ons was het ook pas de 4e ronde clomid raak.
Je hebt immers maar 20 % kans per maand ofzo.
Niet dat je daar veel aan hebt. Werd er zelf behoorlijk moedeloos van.
Maar gaat echt wel goed komen hoor!

Jana, zet hem op he? Bijna je ei!!!
Wij waren al voordat we met de pil stopten bezig met verzinnen van namen.
In de loop van de tijd zijn ze wel veranderd, want dan ging iemand in de omgeving er al mee vandoor, maar tis toch leuk om te fantaseren!

Wij weten de namen zo goed als ook al. Was vrij lastig, want mijn man houdt van amerikaanse namen en ik van hollandse. Nu hebben we voor een meid nog wel iets amerikaans kunnen vinden wat ik ook wel leuk vind en voor een jongen iets in het midden.
Kan dan ook niet wachten om te weten wat het wordt.
Eerst volgende week de nekplooimeting en 12-weken echo. Hoop dat dat goed is. Het bloed is al afgenomen, dus die uitslag zou er dan moeten zijn.
2 weken later heb ik de 1e afspraak  met een verloskundige gepland.
Als alles goed is volgende week ga ik het ook op mijn werk vertellen. Daar beginnen ze al te vissen.

Meiden, succes met klussen de komende tijd! Het wordt lente, de tijd van nieuw leven!

liefs
Laura

Terug
Bovenaan