vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Kim: Welkom op het forum!

Patje: Als het goed is moest je vandaag bloedprikken. Wat snel dat je na een dag al uitslag krijgt...bellen ze je daarover??

Mariska: Fijn even uitwaaien op een eiland he??

Hier niets bijzonders...over een week moet mijn man zijn zaad inleveren en daarna moet ik nog twee weken wachten voor de uitslag. Hopelijk gaat er dan snel wat gebeuren wb. Clomid of iets dergelijks. Het wachten ben ik echt zat! Misschien geeft dat ook weer een beter gevoel, ik bedoel dat je met een behandeling bezig bent.. Er gebeurt dan tenminste wat en hopelijk is het dan gauw raak!!

Heel veel succes iedereen.
Gr. Jana

Hoi Meiden,

Mariska: He, lekker zeg uitwaaien op Texel! Maar eigenlijk niet met zijn tweetjes, maar met zijn drietjes!!
Ja, inderdaad die kwaaltjes zoals misselijkheid en moe hoort erbij he, dus inderdaad voor lief nemen.
Wanneer heb je precies de eerste echo?
Geniet ervan!

Jana: Succes alvast voor volgende week, man zaadcontrole en hopen dat de tijd snel gaat en jullie verder kunnen door eventueel medicijnen etc.
Ik vond dat besef toen moeilijk, maar wist inderdaad dat er nu meer kans is dat als ik helemaal geen eisprong heb.
Ik snap jou wel dat je veel geduld moet hebben en die wachtweken zijn echt niet leuk he!

Ik heb gistermiddag bloed geprikt en vanmiddag tussen 16.30-17.15, krijg ik de uitslag, telefonisch. Ik moest progesteron prikken en dan kunnen ze zien of ik een eisprong heb gehad. Hoop het echt!
Want deze week is spannend, zit nu op cyclusdag 24 en dan zou ik denk ik eind van de week 1november ongeveer kunnen testen.
Ben best een beetje zenuwachtig!
De uitslag krijg ik zo snel omdat ik dan ook kan rekenen of ik deze week mijn nod heb of niet.
Ik had wel een vraagje, mijn temperatuur eerste dag menstruatie was op 5 okotober 36,1 graden en nu al een tijdje 36,7 graden, wat zegt dit?Hij is in ieder geval nog niet gezakt afgelopen week.
Ach ja, we zien wel, zoveel klachtjes, maar het is vergelijkbaar met de menstruatie krijgen. Bijv. buikpijn, vooral richting lies, opvliegers/ die warme wangen die blijven.

Ik laat jullie het nog wel weten vanavond, uitslag bloed.

Groetjes Patries.

Hee patje, Spannend!!!!!!!!!!!!!
Hoop dat je einde van de week een positieve test in je hand hebt!!!! Voor de andere meiden natuurlijk ook!

Je tempratuur gaat 2 dagen na je ei omhoog, bij mij is dat van 36.5 naar ruim 37gr.
Als je ongesteld zou worden duikt ongeveer een dag van tevoren naar beneden. Als je je nod hebt en je tempratuur blijft hoor ben je waarschijnlijk zwanger.
Ik moet nog effe een week wachten op mijn nod, liever natuurlijk niet.

Nog geen klachtjes alleen ik heb gister vis gemaakt, wat ik normaal heerlijk vindt maar ik deed hem in de pan en heb ze zo weggegooid zo vies stinken dat ik het vond, de hele avond was ik gewoon misselijk van de geur, manlief vond dat ik me aanstelde wat zo erg stonk het nou ook alweer niet, hi hi hi. Nou ik vond van wel. beetje vreemd dus.
Nou ik ga effe stoppen, ga effe shoppen in Enschede.

Liefs Esther en patje succes, lees vanavond wel hoe het gegaan is.

Patje: Bedankt voor je uitgebreide info. Weet ik een beetje wat mij misschien te wachten staat! Wel grappig eigenlijk dat we al vanaf zo'n beetje het begin met elkaar kletsen! Spannend trouwens die temperatuur verhoging! Zijn wel tekenen van..... Ik zal voor je duimen!

Esther: Ook bij jou heel spannend! Ik bedoel dat je de vis vond stinken (en je man niet)!
Duimen maar!

Manlief is al een beetje zenuwachtig aan het worden! Is natuurlijk ook wel spannend voor hem om zijn  zaad te laten controleren en dat met dat potje is natuurlijk ook iets wat hij nog nooit gedaan heeft haha!!

Groetjes,
Jana

Hee jana.

Lijkt me inderdaad een raar idee dat je mannetje met een potje zaad in een potje moet inleveren, heb het er al wel met mijn kereltje over gehad van als we straks in het ziekenhuis komen dat hij dat dan waarschijnlijk ook moet maar hij vond het wel allemaal goed.

Nou duim duim voor ons allemaal,

Liefs esther

Hoi meiden,

Sorry, zou gisteravond reageren, maar helaas was ik te verdrietig!
Ik kreeg de bloeduitslag en ik was best zenuwachtig. Het blijkt dat het gehalte in het bloed dat gecontroleerd is laag is en hoog moet zijn voor een eisprong. De assistent zei dat ik waarschijnlijk geen eisprong heb gehad. Ze zei je kan morgen nog een keer bloed prikken, want misschien wat de moment opname niet goed. Ik heb aangegeven dat ik graag een nieuwe afspraak wil.
Het positieve daarvan is, dat ik vanmiddag al terecht kan voor de controle. Want er zat toch een eitje van 20mm, dus mijn vraag is hoe kan dit??
Ik had er in ieder geval een positief gevoel over en had het zo gehoopt dat de medicijnen aan zouden slaan!!!
Het valt me nu even zwaar!

Ik spreek jullie gauw weer, maar eerst even bijkomen en afleiding zoeken!

Groetjes van Patries.

Jeetje Patries, wat vervelend! Vind het ook wel een raar verhaal.
Je ei groeide toch goed en je had/hebt toch ook een hogere temperatuur?

Wel prettig  dat je zo snel weer terecht kan. Nu maar hopen dat ze het mis hadden..

Meid, ik leef met je mee!

groetjes
Laura

He bah, Patje, wat vervelend. Ik kan me helemaal indenken dat je een enorme baaldag hebt! Ga je nou morgen weer naar het ziekenhuis??? Niet meer teveel aan denken vandaag en dan maar morgen vragen hoe het precies zit en wat er nou moet gebeuren...

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan