vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Hoi,

Lindsjuh: Het is vervelend om die diagnose te horen, maar inderdaad zijn er allerlei mogelijkheden en het kan maar zo dat die pillen snel aanslaan als je clomid zou gaan slikken.
Ik hoop het beste voor je!!
En wat Jana schrijft dat is zo ongeveer welke weg wij begaan zijn. Ik hoef nu namelijk een half jaar niet meer naar het ziekenhuis, omdat de eisprong eindelijk kwam met 150mg clomid.
Nu twee keer een eisprong gehad. En deze maand is het weer twee weken afwachten nu.

Ik zit nu op cyclusdag 19 en gisteravond nog geklust, omdat de ovulatietest vrij duidelijk was, vandaag stond er nog een streep, iets minder duidelijk.
Ben helemaal vergeten vanmorgen te temperaturen, dus kon niet zien of ik een daling in temperatuur had. Waar ik nu wel last van had, pijnlijke borsten en steekjes in mijn buik richting lies.
Had ik de vorige keer ook bij de eisprongen.
Morgen voor de zekerheid nog 1 ovulatietest en dan geloof ik het wel. Dan maar twee weken wachten.

Groetjes van Patries.

Bedankt voor jullie lieve reactie's...
Het is inderdaad echt moeilijk zoiets te horen...
Maar het is fijn om te praten met andere..
Om even mijn verhaal kwijt te kunnen...

Om met mensen te praten die ook pcos hebben..is echt fijn....
Want gisteren deed ik dat met een vrouw die geen kinderen had en ook geen pcos of kinderwens had....
En die zei mij...*Ach als het niet lukt adopteer je  er toch een*....Dit heeft me zoveel pijn gedaan die woorden....
Dat zinnetjuh spookt steeds door mijn kop....Hoe kun je zoiets zeggen:S...Als je weet dat die kinderwens zo groot is.....
Echt kan hier gewoon niet bij:S....

Sorry maar moest even mijn frustatie kwijt!!!!!!

liefs lindsey

Het is natuurlijk niet dat ik adopteren slecht vind...
Maar je wilt toch graag een kindje van jezelf....

Hallo,

Lindsjuh: Dat is inderdaad niet wat je wilt horen.
Ik kan me voorstellen dat je er steeds aan denkt, maar je moet maar zo denken laat die mensen maar kletsen.
Tuurlijk komt het goed met de meiden die pcos hebben, alleen het vergt gewoon echt veel geduld.
Ik hoop dat we allemaal snel beloont worden met een klein wondertje!!

Met mij zelf gaat het nu een stuk beter. Geen hoofdpijn meer en lekker aan het werk.
Toevallig vandaag een dagje vrij.
Het is lekker weer en moet zeggen dat ik daar ook een stuk vrolijker van word.
Ik ben ovulatietesten blijven doen en volgens mij heb ik wel een eisprong gehad. Afgelopen dinsdag positief getest, maar heb ook getemperatuurd en deze vind ik nog vrij laag. 36,8 dus hoop wel dat die test klopt.
Normaal heb ik 36,7 dus geen idee. Doe zodadelijk voor de zekerheid nog een ovulatietest en dan wacht ik wel twee weken af.

Hoe is het verder met iedereen?
Alvast een goed weekend!

Groetjes van Patries.

Hoi meiden,

Hoe gaat het met jullie?
Vind het jammer dat ik niet zoveel meer lees hier, hoe het met jullie gaat.
Ik vind het namelijk super fijn om hier te spuien en te kletsen!!

Jana: En deze week je nod. En??weet je al meer.
Ik hoop het echt voor je!

Voor mij weer afwachten, over 9 dagen ongeveer nod. Ik hoop dat ik sowieso een eisprong heb gehad. Van die ovulatietesten kreeg ik dit keer niet echt hoogte.
Maar we zien wel wat het wordt.
Ik krijg nu wel steeds steekjes links en rechts richting onderbuik. Ben zo moe, gistermiddag op de bank in slaap gevallen. Nu ben ik weer erg moe, ga zo naar bed. Meestal ga ik wel later naar bed. Ga even bijslapen.
Ik zit weer in de die ongelooflijk vervelende wachtweken, dus heb wel afleiding nodig.
Morgen en overmorgen werken en dan drie dagen vrij en dan weekend weer werken. Dus hoop dat de week snel om is!!

Groetjes van Patries.

Lindsjuh: Wat een vervelende opmerking van die vrouw zeg!! Begrijp hoe je je voelt!

Patje: Hopelijk word je nu wat meer wijs uit die ovu testen...

Met mij gaat het niet heel erg lekker...weer ongesteld geworden...heb ook aardig buikpijn. Ben ook best wel teleurgesteld. Gelukkig heb ik het de komende weken erg druk op mijn werk (ga ook nog een week op schoolreis) dus heb ik wel wat afleiding en kunnen we gauw weer aan het klussen...Vandaag zit ik alweer op dag 3, dus mag ik weer beginnen met Clomid (de 5e ronde).

Groetjes,
Jana

Hoi Jana,

Balen zeg dat je nu weer je menstruatie hebt gekregen!
Maar je bent alweer op de goede weg, cyclusdag 3. En een hoop afleiding, dat scheelt wel.
Wat leuk zeg op schoolreisje. Wel vaak druk, maar wel uitdagend!!
Ik hoop dat je snel weer mag klussen en het deze maand dan toch snel raak is.
Wordt echt tijd voor ons he!

Met mij gaat het wel goed. De klusdagen zijn voorbij. Maar weet niet zeker of ik een eisprong heb gehad. Hoop het echt wel!
Ik wacht nu gewoon tot en met 31 maart af en anders moet ik weer met provera beginnen.
Wat vervelend weer die wachtweken. Heb zo weinig geduld.
Nog 1 week wachten!

Groetjes van Patries.

Hey Patries,

Ja die ellendige wachtweken he! De eerste helft van de cyclus en het begin van de tweede helft kun je tenminste nog iets doen: clomid slikken, tempen, ovutesten, klussen...maar daarna kun je helemaal niets anders dan wachten? Toch denk je er dan ook elke dag aan en dat is soms wel heel moeilijk...
Hoe kom jij de wachtweken door?

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan