vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Hoi meiden,

Jana: Je hebt helemaal gelijk in het begin van de cyclus ben je druk met van alles.
En de wachtweken duren zooooo lang!!
Wat ik doe in de wachtweken, veel lezen en schrijven op het forum. Maar ook helpt het vaak als ik veel moet werken dan heb ik afleiding.
Nu ben ik drie dagen vrij, ben een leuk boek aan het lezen. Ik weet niet of je de schrijfster kent. Heet Sophie Kinsella, van ShopAholic. Het boek gaat er nu over dat ze koopverslaaft is en een baby krijgt. Ook even ons huis poetsen en paar keer per dag met de hond wandelen. Hoop zo dat de dagen snel gaan.

Ik ben deze maand een beetje bang dat ik geen eisprong heb gehad. Dat komt omdat ik ook getemperatuurd heb, maar daar echt geen wijs uit word.
Mijn temperatuur was vanmorgen om: 8.15uur 36,4. En mijn ovulatietesten geven wel aan dat ik een eisprong heb gehad. Maar toch die streepjes zijn erg duidelijk op cyclusdag 18/19. Weet je, we wachten wel af en anders moet ik provera bestellen, heb nog een recept.
Ik voel wel af en toe buikpijn en steekjes in mijn buik. Mijn borsten zijn af en toe gevoelig. We zien wel, probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat is echt super moeilijk!!
31 maart zou dan ongeveer mijn nod moeten zijn.

Groetjes van Patries.

Hey meiden,

Sorry dat ik even niets heb laten horen....
Maar heb het er enorm moeilijk mee gehad...
Of eigenlijk nog steeds:s....Maar al een stuk rustiger nu...
Het voelde zo als een klap in me gezicht...Kon alleen maar denken van zie je nu wel.....Het ligt allemaal aan mij....En ging al zo slecht denken....Dat ik mijn vriend misschien wel nooit zijn gezinnentje kon geven....
Maar heb heeeel veel gelezen over PCOS...En ook gisteren weer bij het ziekenhuis geweest...Ben nu door gestuurt naar een arst die daar in gespeciaaliseert is...Want de arts die ik had...Die mocht hier niets aan doen voor de rest....omdat hij daar niet voor was ofzo...Heel vaag...En jammer eigenlijk..Dus moet (hellaas) over 4 weken pas bij die arts komen.. Dan gaan ze kijken of er geen andere opstakels in de weg liggen om zwanger te raken...En als dat allemaal goed is...Dan kan ik beginnen met behandelen....Dus voor mij gevoel duurd het nog veeeeel te lang.....maar ja, ik ga me proberen rustig te houden...En posetief te blijven...

Hoe gaat het hier..??
Spannend allemaal zie ik...
Ik duim voor jullie meiden...

Veel liefsss...
Lindsey

Hoi Lindsjuh,

Ja, ik begrijp jouw verhaal wel!!
Ik weet hoe jij je voelt. Het is moeilijk te accepteren dat je naar het ziekenhuis moet en pcos hebt.
Het is echt een onzekere tijd en het vergt veel geduld.
Vooral dat je nu weer 4 weken moet wachten, maar meid ik weet dat je daar straks profijt van hebt en duidelijkheid krijgt.
Ik merkte toen ik eenmaal in het ziekenhuis liep dat het voor mijn gevoel wel een stapje dichter bij een kindje is.
Maar wat wel moeilijk is dat bij mij die clomid eerst niet aansloeg en dan ben je zo bijna een paar maanden verder.
Ik hoop dat jij snel meer duidelijkheid krijgt en snel een klein wondertje in je buik mag groeien!!

Ik moet nu nog ongeveer 6 dagen wachten, ik hoop echt dat ik een eisprong heb gehad.
Merk dat ik nu de afgelopen twee weken regelmatig last heb van opvliegers, echt knalrode wangen soms. Moeilijk te verbergen he!haha!!
Verder ben ik morgen nog lekker een dagje vrij en moet dan ook naar de acupunctuur.
Prikken voor migraine, hooikoorts, maar ook eens hebben over de vruchtbaarheid.
Ben daar al een paar keer op geprikt en volgens mij doet het wel wat.
Mensen allemaal een fijne avond!!

Liefs van Patries.

lieve meiden,

heb even een vraagje aan jullie, vertelde hier onlangs dat ik loop te tobben met korte en hele lange cyclussen, sinds we gestopt zijn met de pil augustus 2008! Was nu voor het laatst ongie 12 februari! ben vorige week naar de HA en die vond het nu ook wel weer lang duren! heb nu een verwijsbrief voor de gyneacoloog! heel toevallig ben ik vandaag ongie geworden. Op zich heel fijn natuurlijk....

nu de vraag:

wat gebeurt er precies bij zo'n gesprek en wordt er ook al inwendig gekeken??

Hoe verliep dit bij jullie??

alvast bedankt meiden...

fijn weekend

Hoi Polleke,

Het is inderdaad niet prettig als het zo lang duurt voordat je menstruatie komt.
Vervelend allemaal!
Als je naar de gynaecoloog moet dan krijg je een soort van intake-gesprek en vaak ook een inwendige echo.
Tenminste bij mij liep het zo. Elk ziekenhuis is anders he.
Ben benieuwd wat er uit het ziekenhuis bezoek komt. Misschien valt het wel mee, je weet nooit he!
Nu toch wel je menstruatie gekregen dat is een goed teken. Alleen je moet natuurlijk enorm veel geduld hebben als je cyclus zo lang duurt!!
Ik hoop dat je wat hebt aan mijn verhaal. Ik ben trouwens al 0ktober 2007 gestopt met de pil. Nu bijna 1,5 jaar geleden. Het wordt nu wel eens tijd voor een kleine en hoop dan ook voor iedereen die zoveel geduld moet bewaren, dat het snel raak is!!

Groetjes van Patries.

Hey Patje!

Hoe is het met jou? Heb je al kwaaltjes? Zal voor je duimen hoor!

Ben nu zelf weer klaar met Clomid voor deze ronde, dus over een week weer om de dag aan de klus! Gelukkig komt het goed uit met het schoolreisje...Ben op dag 14 terug en de laatste keren had ik op dag 18 de eisprong!

Groetjes,
Jana

Hoi Jana,

Zo, alweer klaar met de clomid, gaat snel zeg.
Weer lekker aan de klus binnenkort.
Wel een geluk dat je op cyclusdag 14 weer terug bent, anders had je aankomende maand een kans misgelopen.
Nu maar hopen dat het deze ronde eens raak is he. Raakt jouw geduld niet op?
Als ik je niet meer voor die tijd spreek, alvast veel plezier met het schoolreisje!Hoop dat je mooi hebt.

Met mij gaat het wel goed. Ben zo benieuwd of ik een eisprong heb gehad.
Kreeg deze maand moeilijk hoogte van de ovulatietesten.
Toch voel ik af en toe wat buikpijn, maar voelt niet als ongi-pijn.
Weet je wat ik zo raar vind, is dat ik vanmiddag mijn temperatuur voor de gein ging opmeten en die was echt hoog: 37,6. Maar ik voel me goed.
Ik heb alleen last van opvliegers, haha!!
Ik wacht maar rustig af. Ik moet rond 31 maart mijn nod hebben.

Goed weekend verder!
Liefs van Patries.

Hoi Patje!

Bedankt hoor! Weet je in ieder geval waarom ik de rest van de week niet kan schrijven...ga morgenochtend weg. Ja, gelukkig dat we deze maand geen kans mislopen! Had ik echt niet leuk gevonden....

Je NOD komt snel dichterbij..spannend! Ik duim voor je en hoop dat het voor ons beiden heel snel raak is, want ons geduld raakt op!

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan