vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Hoi meiden,

Hoe gaat het met iedereen?
Ik ben benieuwd hoe het met de zwangere dames gaat??

Ik heb als het goed is morgen mijn nod.
Ik ga morgen niet meteen testen, denk dat ik eerst wacht totdat ik overtijd ben.
Maar het gekke is dat ik al de hele tijd denk dat ik geen eisprong heb gehad. Maar daarom moet ik nog even afwachten. Of moet weer provera gaan gebruiken om menstruatie op te wekken als deze niet komt of zwanger. Ben zo benieuwd. Normaal heb ik eigenlijk al een paar dagen van te voren koud en lichte buikpijn. Soms wat bruinig afscheiding (sorry meiden). Maar het enige waar ik nu last van heb zijn opvliegers en af en toe gevoelige borsten en ben beetje snauwerig, haha!!
We wachten rustig af!!
Vanavond nog even naar de hypotheekadviseur geweest voor de belastingaangifte. Dat is ook weer gebeurd.
Lekker centje krijgen we terug. Lekker de maand mei: belasting terug, allebei vakantiegeld en mijn vriend nog een dertiende maand erbij.
We zouden niet op vakantie gaan vanwege het huis dat te koop staat, maar gaan nu waarschijnlijk toch. Ben ook druk met sparen voor als er een kleine komt en dat gaat goed!!

Fijne avond,
groetjes van Patries.

En....UP!!! (2e pagina is toch niks he?!)

Hoi allemaal,
Eindelijk weer eens een berichtje van mij. Ik probeer nog dagelijks met jullie mee te lezen of er al goed nieuws is van de dames die zwanger proberen te worden, van de zwangeren of van de nieuwe mama's. Hoop echt dat het bij jullie ook eens snel gaat lukken Patries en Jana (en natuurlijk ook voor alle anderen die nog hard aan het proberen zijn, maar jullie ken ik wat minder goed). Spannende dagen voor jou Patricia...ik zal extra vaak meelezen...mocht je een oppepper nodig hebben laat het maar weten! Maar wie weet wat de lente je brengt! En hoe is het met de verkoop van jullie huis?
En hoe is het met de zwangeren en de mama's. Ik zet net te bedenken wie dat allemaal zijn: Esther, Mariska, Laura, Ristridina (hoe is het met Nikolai?) kon ik me zo snel bedenken.

Coen was zondag al weer een half jaar oud! Ongelofelijk hoe hard dat gaat! Hij eet met veel smaak zijn groente en fruithapjes, rolt zich van zijn rug naar zijn buik, begint met steeds meer verschillende klanken te 'kletsen', kan ondersteunt een beetje zitten, duimt bijna de hele dag door (hij had beter duimelotje kunnen heten!). En het is zo'n ontzettend heerlijk mannetje. Dames die zwanger willen worden, ik wil jullie niet te jaloers maken, maar ik vind het echt heeeerlijk om een kindje te hebben. Wij beleven zo veel plezier aan/met hem en je krijgt er zo veel energie van. Natuurlijk heb ik ook mijn zorgen en heel veel minder slaap dan voorheen, maar ik zou hem voor geen goud kunnen en willen missen.
Met zijn oogafwijking lijkt het mee te vallen. Hij hoeft voorlopig geen brilletje, hij heeft wel een afwijking (+4,5 en 1,5 cilinder), maar dit is nu niet dusdanig beperkend voor hem dat hij een brilletje moet. Blijkbaar hebben alle kinderen een +afwijking, omdat hun oog nog moet groeien. Verder is de vorm van zijn pupil geen belemmering om goed te zien. Er wordt genetisch onderzoek gedaan om te kijken welk syndroom Coen (en ook mijn vriend) heeft. Voor de afwijking bij zijn hartje zal hij waarschijnlijk geopereerd gaan worden, maar daar horen we begin mei meer over. Maar aangezien hij daar nu niet veel last van heeft maken we ons er niet te druk om. De ingreep is ook relatief klein (het kan via catheterisatie), ook al blijft het een hartoperatie.

Nou, het is weer een heel verhaal geworden. Ik zal binnenkort ook weer eens een fotootje plaatsen.

Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Irene

Hey meiden

Alles goed hier??

Wat goed patje dat je dan toch misschien op vakantie ga.:)
Lekker hoor!!
Wij zouden  dit jaar ook niet gaan..omdat we pas een huis gekocht hebben..En onze grote kinderwens ook een hoop geld gaat kosten als het zover is.
Maar we gaan toch een weekje lekker weg...Met mijn broer en schoonzus en de kids..
mmm wou dat het zover was:)...
Maar het is wel goed om er lekker even tussen uit tegaan.

Hier gaat het allemaal goed.
Alleen nog steeds geen menstruatie...En nog steeds alleen maar afwachten...We zullen zien he..komt goed..

Succes iedereen weer,..

Liefssss

Hoi Irene,

Wat leuk zeg, weer eens een bericht van jou te lezen.
Wat een verhaal, haha!
Jeetje zeg is Coen alweer een half jaar!!Wat vliegt de tijd zeg.
Fijn dat het allemaal meevalt met zijn oogjes en dat hij nog geen brilletje hoeft.
Spannend zeg een operatie voor het hart. Zo' n klein kereltje. Maar komt zeker goed.
Wat super dat jullie zo positief zijn hieronder, maar goed je zoontje maakt natuurlijk een hoop goed.
Ik kan me wel voorstellen dat het zeker iets bijzonders is om een kindje in je leven te hebben.
En weet je onze tijd komt echt, dat geloof ik zeker. Ook al duurt het best lang, mijn geduld is bijna op, maar probeer toch positief te blijven.
Weet je als oppepper vind ik het fijn als er hier af en toe een berichtje staat, zodat ik de tijd van wachten doorkom. Dat is echt de moeilijkste tijd.
Leuk als je binnenkort een foto plaatst van je zoontje. Ben benieuwd hoe goed hij gegroeid is.

Ik geniet ook van mijn nichtje Lara. Ben vandaag meegeweest naar consultatie bureau, ze kreeg twee prikjes. Ze is ook alweer 4,5maand.
Ik ben trouwens peettante en mijn vriend peetoom, ze word 26 april gedoopt.
Verder moet ik vandaag ongeveer mijn nod hebben. Maar wat ik al vertelde is dat ik bang ben dat ik deze maand geen eisprong heb gehad.
Maar goed afwachten natuurlijk. Ik voel verder ook niet veel bijzonders.
Jij wel toen je nod naderde, is natuurlijk alweer een tijdje geleden.
Met het huis is het nog steeds hetzelfde. Wel twee kijkers gehad, maar nog niets geworden. Het staat ook nog niet zo lang te koop en gelukkig hebben we geen haast.

Het was leuk dat je hier weer eens een berichtje hebt getypt.
Ik hou je op de hoogte en super dat je nog mee leest!!

Veel liefs van Patries.

Hoi Lindsjuh,

Balen zeg dat je menstruatie nog niet is gekomen. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
Dan kun je ook weer verder he, want zo schiet het niks op!
Leuk zeg een huis gekocht, goede basis voor een kleine he. En tuurlijk een kindje kost ook een hoop geld.
Lekker een weekje op vakantie en het is inderdaad prettig, want thuis zitten kunnen we altijd nog.
Ik ben al een hele poos aan het sparen voor alle spullen voor een kleine. Ik moet zeggen dat ik al een aardig spaarcentje op de spaarrekening heb, dus dat scheelt al.
Alleen zaten we te dubben over een vakantie,omdat als we het huis verkopen we waarschijnlijk ook snel gaan verhuizen en dat kost ook het één en ander.
Maar we zien wel.
Ik moet zeggen dat we het allemaal wel verdient hebben om even lekker erop uit te gaan!!

Ik heb vandaag ongeveer mijn nod, heb  nog niet getest. Ik voel me niet echt anders. Wel last van opvliegers. Kan ook van de clomid komen.
Ik wacht sowieso denk ik nog een paar dagen om dan pas te testen. Als ik niet zwanger ben dan denk ik dat ik de menstruatie weer met provera op moet wekken omdat ik dan misschien geen eisprong heb gehad.
Maar geduld hebben en afwachten he!

Groetjes van Patries.

Hoi Patries,

Ik voelde niks toen ik mijn NOD had. Maar ik ging er vanuit dat ik nog helemaal mijn NOD niet had, omdat mijn cyclus daarvoor zo lang was. Je hoort wel allemaal verhalen van wat je allemaal kan voelen, maar niks voelen kan dus ook! Waarom heb je trouwens het gevoel dat je geen eisprong hebt gehad? Puur op basis van je temperatuur, of heb je ook geen steken gevoeld?
Ik zou trouwens niet te lang wachten met testen hoor! Waarom langer wachten en jezelf gek maken. Dan maar een paar extra zwangerschapstesten er tegenaan gooien. Ik heb zelf toen op dag 30 getest en ik had een hele duidelijke dikke streep.

Leuk dat je peettante wordt. Ook erg leuk om de ontwikkeling van zo'n kleintje van dichtbij mee te maken. Coen heeft het weekend een nachtje bij mijn broer en zijn vriendin gelogeerd en die vonden het ook helemaal fantastisch. Wel erg vermoeidend zo om 6 uur 's morgens, maar zo leuk. Coen is met zijn tante in bad geweest en heeft zijn oom getrakteerd op een mooie volle poepbroek (gul he?!).

Nou meid, sterkte deze dagen en houdt ons op de hoogte!
Groetjes, Irene

Oh, ik vergeet je bijna  Lindsjuh, jij ook heel veel succes met wachten!!! Balen he als het zo lang duurt!?

Groetjes, Irene

Dag allemaal,

Hier weer een berichtje van mij.

Leuk om weer eens te lezen hoe het gaat, Irene! Lijkt me ook erg bijzonder zo'n klein mannetje of vrouwtje in je leven. Vind die hele zwangerschap al een beleving op zich.
Mensen vragen ineens elke keer hoe het met je gaat. Echt apart...

Klussende dames, ik lees nog steeds mee hoor, maar vind het ook een beetje ego om elke keer zwangerschapsupdates te plaatsen.
Patries, ondanks je twijfels over een eisprong, zit ik hier voor je te duimen hoor!!!! Ik merkte ook niet echt iets toen ik zwanger bleek te zijn (achteraf pas denk je: oh, daar heb ik het aan gemerkt). Had het ook heeeelemaal niet  verwacht.
Moest wel lachen om die opvliegendheid. Die heb ik namelijk bijna dagelijks nog steeds. Ben me toch snel geirriteerd en assertief, haahhaa.
Aan de andere kant kan ik andere dingen juist heel relaxed doen.
Vroeger liep ik altijd gehaast boodschappen te doen enzo, nu slenter ik maar een eind weg.

Wel lekker die financiele meevallers!!! Goed dat je al flink gespaard hebt, want het is toch echt een dure grap zo'n baby.

Hou het forum in de gaten! Kom op, het is lente, tijd voor vruchtbaarheid!!

liefs
Laura

Terug
Bovenaan