vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Hoi Laura,

Ik vind het echt leuk dat je nog meeleest! En wat mij betreft maakt mij het echt niet uit hoor als je wilt praten over je zwangerschap. Dan weten diegene die nog niet zwanger zijn hoe het kan zijn toch.
Thanks dat je voor me duimt! Ik ben nu 1 dag overtijd, maar ik ga vandaag nog niet testen. Ik denk dat ik zondagochtend een test ga doen.
Ik hoop zo dat ik wel een eisprong heb gehad. Maar anders snel aan een nieuw kuurtje provera en de clomid en wie weet met dit mooie weer en het voorjaar.
Lekker genieten met het zonnetje!!
Hoever ben je nu in de zwangerschap?Wanneer heb je de 20 weken echo?
Hoop dat alles verder goed gaat en geniet ervan!!

Goed weekend allemaal!

Groetjes van Patries.

Hoi allemaal,

Patries, al tekenen van een naderende ongesteldheid? Of...??? Knap dat je het vol houdt te wachten tot zondag met testen! Poeh, zou mij echt niet lukken!

Laura, wat leuk om een berichtje van jou te zien! Hoeveel weken ben je nu? Die opvliegendheid heb ik gelukkig geen last van gehad. Ik werd alleen ietsje emotioneler om hele stomme dingen. Ik vond het opeens bijvoorbeeld zielig voor de paardjes die over hindernissen heen moeten springen want wie weet doen ze hun benen pijn ?!?! En ik heb niet eens iets met paarden!

Lindsjuh, dat moet vast lang duren die 4 weken voordat je bij de arts terecht kan! Kan me voorstellen dat je het liefst nu zo snel mogelijk verder wil nu je weet wat er aan de hand is. Hoe is je vriend/man er trouwens onder, steunt die je goed?

Jana, lekkere week gehad met de leerlingen???  Jullie hebben wel super goed weer gehad denk ik? En nu weer de klusperiode in? Ja ja, het is lente, Jana gaat de bloemetjes weer buiten zetten !

Veel liefs,
Irene

Hoi meiden,

Irene: Ja, ik ben nu overtijd twee dagen. Maar ik dacht als ik zondagochtend test dan zijn er weer wat dagen overheen.
Verder echt geen ongi klachten. Ik ben nu wel ineens erg verkouden en keelpijn, wel balen hoop dat ik snel weer fit ben.
Verder nog niks te bekennen, dus wachten geduldig af. Zondag heb ik ook 9 jaar verkering met mijn vriend, dus zou wel een leuk cadeautje zijn he!
Ik haal vandaag sowieso bij de apotheek medicijnen, want je weet maar nooit of ik ze toch nodig heb.
Ik heb genoeg te doen dit weekend, vanavond feestje, morgen ga ik naar de Pasar Malam (Indische markt) en zondagavond naar een musical Sunset Boulevard. Weekend is zo om!!
Hoe is het met jou?Ga je nog iets leuks doen van het weekend?

Jana: Heb je een leuke/ gezellige week achter de rug?
Inderdaad voor jou is het alweer klustijd, meid zet hem op!!

Groetjes van Patries.

Succes met testen morgen Patries!!! (duim, duim)

Mijn vriend en ik gaan straks naar de Zwaluwhoeve (sauna) en we overnachten daar ook. Coen gaat logeren bij mijn schoonouders. Heb er echt ontzettend veel zin in om even heerlijk met zijn tweetjes te ontspannen.
Ik lees dus pas morgenavond wat de test gaat zeggen bij jou! Echt spannend!

Groetjes, Irene

Hoi meiden,

Irene: Heel erg veel plezier bij de Zwaluwhoeve, lekker ontspannen en genieten van elkaar!!
Best lekker denk ik om eens wat met zijn tweetjes te ondernemen.

Jana: Hoe is het met jou?

Lindsjuh: En met jou dan?

Ik heb nog geen tekenen van menstruatie, morgenvroeg testen.
Heb gister wel alvast de medicijnen besteld voor volgende ronde, je weet maar nooit.
Af en toe lichte buikpijn, maar verder niks. Nu vind ik het wel spannend worden, maar ik ga er vanuit dat ik weer moet beginnen met provera en daarna clomid.
Ik ga zodadelijk met mijn ouders naar de Pasar Malam (Indische markt), heb er wel zin in. Lekker eten, kraampjes kijken etc.
Morgenvroeg nog een verjaardag van de kleine van mijn vriendin die 1 jaar is geworden. Dus genoeg afleiding!!
Het is wel moeilijk om niet te testen!!!!

Groetjes van Patries.

Het gaat hier niet zo lekker...
hele zware griep te pakken..
en de hele week al ziek...

Maar voor de rest nog steeds niks...
Heb het idee dat ik niet verder kom...
Wou dat die 2,5 week voorbij waren...

gelukkig aardig wat afleiding ...
Druk bezig met mijn website...en forum..
Dus dat komt reuze goed...

Liefsssssssss

Hallo Lindsjuh,

Beterschap en ziek maar goed uit!
Echt balen dat je de griep te pakken hebt, ook niet gek he met die overgangen van het weer. Dan weer warm en dan weer koud.
Moet zeggen dat ik nu zelf ook een beetje verkouden ben. Mijn keel is bijna over.
Ja, schiet niet echt op zo voor jou he! Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.
Afleiding zoeken is altijd prettig, maar lukt niet altijd.

Groetjes van Patries.

Hoi allemaal!

Patje: Wat ontzettend spannend! Overtijd! Ik hoop zo dat het raak is...

Lindsjuh: Inmiddels weet ik heel goed hoe vervelend wachten is.... Tip: Zoek afleiding...

Irene: Wat ontzettend leuk om samen met je man een dag + nachtje uit te gaan! Hopelijk hebben jullie het leuk gehad!

Hier niets bijzonders ga morgen weer beginnen met temperaturen en met ovutesten.. Maandag ga ik alvast het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken met mijn dokter. Ik heb dan  6 ronden Clomid gehad. Verder deze dagen goed aan de klus, zodat ik mijn kansen optimaal benut! Ik ben benieuwd of ik weer positieve ovutesten heb.

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan