Hoi Patries,
Ja, dat is inderdaad erg grappig...dat je moeder een zakdoek onder je neus moet houden!! Wel fijn dat je alleen een teamvergadering hebt, kun je nog even lekker rustig aan doen. Ik denk dat je dat bloedverlies wel als een menstruatie kunt zien...Ik vind het zelf ook altijd lastig..soms is het weinig, soms wat meer..Denk je te weten hoe het zit, word je ergens anders weer onzeker van...
Ik gebruik ovulatietesten van Sensitest. Bestel ik via het internet...ze zijn niet zo duur! Heb vandaag weer een nieuw pakketje gekregen en heb er ook gelijk een gebruikt: het streepje was nog wel donker, maar niet zo donker als gisteren. Ik denk dat mijn temperatuur wel laat zien wanneer ik dan die eisprong heb gehad. In ieder geval vanavond en morgenavond weer klussen. Daarna maar weer om de dag.. (soms is het niet zo spontaan) Ik hoop echt zo dat we gauw zwanger zijn!! Wat lijkt het me leuk! (het zal ook soms moeilijk zijn hoor, om een kind op te voeden, maar ik weet dat mijn man en ik het goed zouden doen) Was het maar vast zover! Ik denk dat ik de wereld dan een stuk leuker vind. Dit gedoe om zwanger te raken gaat je wel een keer tegenstaan!
Morgen heb ik niet zoveel lessen, ook een vergadering, maar goed. Dit paasweekend ga ik in ieder geval rustig aan doen. Ik laat je nog wel weten hoe de temperaturen waren...
Groetjes,
Jana