vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Spannend patries!!!!!!!!!!!!!!!! Zal duimen voor je morgen.

Liefs esther
Ps hier gaat alles goed. 25 weken alweer. Druk meisje in mijn buik die me op het moment flink zeer aan het doen is, Ze ligt te trappen tegen mijn onderste en kan je vertellen dat dat geen fijn gevoel is maar goed altijd wel weer fijn om leven te voelen.

Hoi meiden,

Vanmorgen een test gedaan en niet zwanger. Ik had er al niet teveel op gehoopt.
Maar ook nog geen ongi. Weet niet zo goed wat ik moet doen.
Wel wat buikpijn gekregen en net wat rozige afscheiding.
Denken jullie dat ik vanaf dinsdag kan beginnen met de provera om de menstruatie op te wekken of moet ik nog wachten  tot dat mijn menstruatie nog komt?
Ja, wat ik wel denk dat als ik met de provera begin dat ik zeker moet weten of ik niet zwanger ben.
Ik baal natuurlijk wel een beetje, maar laat de moed niet zakken! Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor jullie steun, daar heb ik echt veel aan gehad.

Esther: Wat lees ik nu krijgen jullie een meisje, wat leuk zeg!!
En alweer 25 weken zwanger, wat gaat het snel zeg. Fijn dat je de kleine zo goed voelt.

Iedereen fijne dag verder! Ik ga over een paar uurtjes naar Den Bosch, naar de musical sunset boulevard. Ik heb er zin in!!!

Groetjes van Patries.

Hey Patries,

He wat jammer...ik had het zo gehoopt... Is die rozige afscheiding niet het begin van je menstruatie???

Heb zelf net de fertiliteitsafdeling gebeld. Ik krijg na deze 6 maanden Clomid nog 1 maand Clomid mee en ik heb 8 juni een evaluatiegesprek met de dokter. Ze waren eerst niet van plan om mij nog een keer Clomid te geven: Dan sla je toch een maand over??? Nou, zonde van die dan gemiste kans toch?? Gelukkig heb ik er nog speciaal naar gevraagd...
Heb ook een ovutest gedaan vandaag: nog negatief. Gaan weer vrolijk door met tempen, testen en klussen!!

Groetjes,
Jana

Hoi meiden,

Wat denk je vandaag mijn menstruatie gekregen. Gister al een tampon ingedaan en vandaag ook en toch al een begin van de menstruatie, want er zat bloed aan, niet veel m maar goed. (sorry dat ik het zo omschrijf).
Dus ik heb wel degelijk een eisprong gehad, gelukkig want dan hoef ik de menstruatie ook niet op te wekken.
Ik had de medicijnen al wel vast opgehaald bij de apotheek. Ook clomid, maar vanwege leveringsproblemen met clomifeen, heb ik nu Serophene gekregen, zelfde bestandsdelen. Heeft iemand daar ervaring mee?
Moet er donderdag weer mee beginnen. We gaan ervoor deze maand!!!

Jana: Gelukkig dat je nog 1 maand extra met clomid door mag gaan. Geef je groot gelijk anders heb je een vergooide maand en wie weet wat die maand jullie nog kan brengen.
Houd moed he!!
Succes met de ovulatietesten, ik moet ze ook weer bestellen. Doe ik denk ik volgende week.

Groetjes van Patries.

Hoi Patries,

In ieder geval wel fijn dat je nu uit jezelf ongesteld bent geworden en dat je weer aan een nieuwe ronde kan beginnen. Laat de moed niet zakken! Ik heb weleens van Serophene gehoord maar heb zelf elke keer Clomid of Clomifeen gekregen...Zit ook hetzelfde in. Ik denk niet dat het veel uitmaakt en anders even googelen. Hoe is het verder met je??

Vandaag een overduidelijke positieve ovulatietest gehad...Het teststreepje was veel donkerder dan de controlestreep. Het lijkt erop dat ik  op dag 17/18/19 een positieve ovulatietest kan verwachten (was de laatste twee keren het geval). Weten jullie wat we de komende dagen gaan doen hihihi!!! En dan weer die ellendige wachtweken....

Hoe gaat het met de zwangeren en de anderen?

Groeten van Jana

Hoi Jana,

Wat super zeg een duidelijke ovulatietest!!
Inderdaad, goed klussen en dan weer die ellendige wachtweken. Maar wie weet, we moeten zeker positief blijven.
Het is soms wel moeilijk, maar goed. Als we in ieder geval een eisprong hebben dat is alweer een kans natuurlijk.

Met mij gaat het niet echt super. Ik ben gister wel gaan werken, maar ben zo super verkouden. Echt niet normaal. En ook wat verhoging en vandaag koorts. Ben wel vrij vandaag. Morgen alleen een teamvergadering, dus hoop gewoon te kunnen komen.
Het was gister zo erg met de verkoudheid, je lacht je rot: Ik was bij iemand mijn nagels laten doen (gelnagels) samen met mijn moeder. Toen ik geholpen werd kon ik mijn neus niet snuiten. Wel grappig gezicht, want mijn moeder moest de zakdoek tegen mijn neus houden.
Verder ga ik aankomende donderdag weer beginnen met clomid. Dan zit ik op cyclusdag 3. Wat ik wel gek vind dat ik niet echt een heftige menstruatie heb, maar weinig bloedverlies en meer bruinig. Moet ik dit wel als een menstruatie zien??

Ik ga nu even relaxen en op de bank liggen.
Hoop dat het snel weer zover is dat ik mijn eisprong heb. Ga denk ik zo alvast ovulatietesten bestellen van matcare. Welk merk gebruik jij Jana??

Fijne dag,
Groetjes van Patries.

Hoi Patries,

Ja, dat is inderdaad erg grappig...dat je moeder een zakdoek onder je neus moet houden!! Wel fijn dat je alleen een teamvergadering hebt, kun je nog even lekker rustig aan doen. Ik denk dat je dat bloedverlies wel als een menstruatie kunt zien...Ik vind het zelf ook altijd lastig..soms is het weinig, soms wat meer..Denk je te weten hoe het zit, word je ergens anders weer onzeker van...

Ik gebruik ovulatietesten van Sensitest. Bestel ik via het internet...ze zijn niet zo duur! Heb vandaag weer een nieuw pakketje gekregen en heb er ook gelijk een gebruikt: het streepje was nog wel donker, maar niet zo donker als gisteren. Ik denk dat mijn temperatuur wel laat zien wanneer ik dan die eisprong heb gehad. In ieder geval vanavond en morgenavond weer klussen. Daarna maar weer om de dag.. (soms is het niet zo spontaan) Ik hoop echt zo dat we gauw zwanger zijn!! Wat lijkt het me leuk! (het zal ook soms moeilijk zijn hoor, om een kind op te voeden, maar ik weet dat mijn man en ik het goed zouden doen) Was het maar vast zover! Ik denk dat ik de wereld dan een stuk leuker vind. Dit gedoe om zwanger te raken gaat je wel een keer tegenstaan!

Morgen heb ik niet zoveel lessen, ook een vergadering, maar goed. Dit paasweekend ga ik in ieder geval rustig aan doen. Ik laat je nog wel weten hoe de temperaturen waren...

Groetjes,
Jana

Hoi meiden,

Jana: Fijn zeg dat de ovulatietesten goed aangeven wanneer je eisprong is!
Klussen en dan weer twee weken wachten he!

Gisteravond en vandaag echt ineens heel erg ongesteld. Buikpijn en gisteravond toen ik wou gaan slapen rugpijn.
Lang niet meer zo heftig gehad, maar wel duidelijk dat ik een eisprong heb gehad en alles opgeschoond wordt.
Ik ben dan ook vandaag begonnen met de medicijnen. Dus alweer cyclusdag 3, voor je het weet mogen we weer klussen!
Ik hoop dat we snel weer twee weken verder zijn. Wel spannend weer.
Nu drie pogingen achter de rug en drie keer een eisprong. Op naar ronde 4.
Verder gaat het weer een stuk beter met me. Wel heel erg verkouden, maar geen koorts.
Heb dan ook vanmiddag gewoon gewerkt, hoefde maar van 12.00 tot en met 17.00uur, alleen vergaderen.

Hoe is het verder met de zwangere meiden?
En de meiden die nog bezig zijn om zwanger te worden? Of diegene die al een kindje hebben?

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan