vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Hallo meiden,

Heb gister een vrij duidelijke ovulatietest gehad, maar ga nog zeker een paar dagen door.
Want mijn temperatuur was gister wel gedaald naar 36,4 en vanmorgen 36,8, maar toch denk ik dat de eisprong nog moet komen.
Weet je wat ik wel lastig vind, mijn vriend was gister moe en had geen zin. Ik baalde en had zoiets van je moet er natuurlijk wel iets voor doen.
Zo is het natuurlijk nooit raak. "ja, morgen misschien" zei hij. Hoe pakken jullie dat aan??
Ik snap best dat het voelt als verplicht, maar ja je moet wel want anders gebeurd er toch niks. Ach ja, hoop dat mijn eisprong nog niet is geweest en vanavond maar weer aan de klus.
Ik zit nu op cyclusdag 16. De dagen gaan wel snel moet ik zeggen. Ik merk trouwens wel aan mijn slijm dat ik in de vruchtbare week zit en rond de eisprong krijg ik altijd gevoelige borsten. Dus dat zijn wel handige kenmerken.
Zo dames ik ga weer, want moet zo om 11.00uur bij de kapper zijn. Ga mijn haren laten knippen en kleuren. Heb er zin in!!

Groetjes van Patries.

Hoi Patries,

Soms fijn om je even te laten verwennen bij de kapper he! Je hebt het soms even nodig....

Hier minder goed nieuws...heb gisteren getest en negatief... Balen dus. Ook was vanmorgen mijn temperatuur weer lager dus ik zal binnen een paar dagen wel ongesteld worden. Heb niet gehuild of zo, maar in mijn hart wel..(klinkt misschien een beetje gek, maar zo voelt het wel) Ook manlief was teleurgesteld. Ik ga vanmiddag naar de apotheek voor Clomid..heb dus nog twee kansen voor ik naar het ziekenhuis moet. Ga dus weer een volgende ronde in en hoop dat ik gauw ongesteld ben.
We zijn van plan om in het ziekenhuis te gaan vragen om meer actie. Ik kan hier niet zolang meer tegen...

Ik vind het trouwens ook wel lastig als manlief moe is of geen zin heeft. Je wilt er zeker van zijn dat je deze kans optimaal benut hebt! En die heb je helaas maar een keer in de maand..
Groetjes,
Jana

Ha meiden,

Jana: Wat balen, had nog zo voor je gehoopt!
Ik hoop dat je niet terug hoeft naar het ziekenhuis en dat het gewoon snel raak is nu.
Want ik kan me voorstellen dat elke keer die teleurstelling er is en het moet ons toch ook gegund zijn.
Ik hoop dat de menstruatie voor jou dan ook snel doorzet, ook al is dat niet leuk, maar kun je wel naar de volgende ronde.
Meestal ben ik heel even verdrietig als dat zo is en dan meteen weer door.

Mijn haar is echt leuk geknipt vind ik zelf bij de kapper. Heb mijn haren donker laten verven en dan lichte highlights erin. In laagjes laten knippen, dus heb ineens veel krullen.
Gister even nog met mijn vriend erover gehad dat we soms gewoon echt verplicht moeten klussen, want anders komt ons wondertje er niet. Dus lekker aan de klus geweest gister, haha!
Ik heb mijn eisprong nog niet gehad, denk ik. Wel is mijn temperatuur twee keer gezakt geweest naar 36,4, maar nog niet echt een stijging. Dus ik blijf maar doorgaan met de ovulatietesten. Ik hoop ook echt dat die antibiotica niks in de war heeft geschopt. Maar goed we klussen voorlopig gewoon door!!

Hoe is het met de zwangere meiden?
Al goed aan het groeien.

Zo, ik ga er van tussen moet zodadelijk vergaderen op het werk en dat met dit mooie weer, bah!

Liefs van Patries.

He meiden...

Hier weer even een berichtje van mij..
Alles goed hier??
Sorry dat ik al een poosje niks van me heb laten horen...
Maar tis hier nogal druk...
Ik ben een maandag in het ziekenhuis geweest.
En ben nu bezig met medicijnen om mijn menstruatie op te wekken...
En daarna Clomid...Dus eindelijk weer een stapje verder...

Hoop dat met jullie alles goed gaat.

Liefsss
Lindsjuh

Ha Lindsjuh,

Fijn om weer eens wat van je te horen.
Ik wil je veel succes wensen met de medicijnen, ik hoop voor je dat ze snel aanslaan en werken zodat je maar gauw zwanger mag worden!
Het is een stap in de goede richting en daar ga je voor toch!

Over 1 uurtje moet ik weg, want mijn nichtje Lara wordt gedoopt. Heb er zin in!!
Verder geen bijzonderheden hier. Volgens mij nog niet duidelijk een eisprong gehad dus ik ga door met de ovulatietesten. Die worden trouwens steeds donkerder, dus dat is een goed teken.
Volgens mij komt de eisprong iets later dan anders, was vorige keer ook al zo. Zit namelijk op cyclusdag 20 nu.

Fijne dag allemaal en tot gauw!

Groetjes van Patries.

Hallo allemaal,

Vandaag cyclusdag 23, ben al een paar dagen super moe en wat duizelig.
Ben benieuwd wanneer mijn eisprong komt.
Ik denk over een paar dagen. Want mijn temperatuur is wel twee keer gedaald geweest en gestegen, maar niet super hoog.
Vanmorgen was mijn temperatuur 36,6 en met de eisprong altijd 36.4 daarna omhoog naar 37 of 37.1
Dus blijf maar klussen!! Vorige maand was mijn cyclus ook langer.
Vandaag van 10.30 uur tot en met 18.30uur op mijn nichtje van 5,5 maanden gepast. Het was erg leuk. Toen ik de hond uit ging laten de kleine in de kinderwagen gelegd. Leuk om erachter te lopen.
Ik heb een leuke dag gehad en genoten van mijn nichtje. Ze is zo lief en rustig.

Zo meiden, hoe is het met jullie??
Gaan jullie nog wat doen morgen met koninginnedag?

Liefs van Patries.

Dag allemaal,

Leuke koninginnedag gehad (afgezien van the big shock Apeldoorn)?

Hier behang afgestoomd van de a.s. babykamer, heel feestelijk.

Patries, hoe was de doop van je nichtje? Voelde je je al een beetje moeder achter de kinderwagen?
Hoop dat je je ei snel hebt, want duurt wel steeds langer he? Maar wanhoop niet, bij mij duurde het ook steeds langer en  ben zwanger geraakt toen ik mijn ei op dag 27 of 28 had ofzo en achteraf gezien wsl. pas dag 29 of 30.

Lindsjuh, heel veel succes met de Clomid. Ik hoop dat je maar snel zwanger mag raken!!

Jana, wat vervelend, weer een negatieve test! Zou inderdaad gewoon voor de zekerheid aanvullend onderzoek vragen. Dat zouden wij ook gaan doen, als het niet raak was geweest.
Begrijp helemaal wat je bedoelt met het verplichte klussen. Heb ook wel eens gehad dat manlief geen zin had en dan moest ik echt uitkijken, in alle emoties, om geen verwijten te maken. De eerste weken, na de positieve test, had ik ook echt geen zin meer, na zo'n lange tijd verplicht klussen.
Nu zeggen ze, dat je na de 1e 3 maanden weer zin krijgt, maar heb nog steeds niet echt behoefte...

Verder hier alles zijn gangetje.Van de week weer controle gehad bij de verloskundige.
Alles goed. Over anderhalve week hebben we de 20-weken-echo. Hoop dat daarop ook alles in orde is en... dat we kunnen zien of het een jongen of meisje is.
Wij hebben de laatste tijd allebei een beetje voorgevoel richting jongen... Spannend!
In ieder geval is het een beweeglijk type. Tegenwoordig voel ik bijna de hele dag door wel wat.

Nou meiden, succes weer met klussen en wachten enzovoort!

liefs
Laura

Hoi meiden,

Laura:
Zozo, wat vliegt de tijd je bent al bijna op de helft!
Spannend zeg de 20 weken echo. Jullie willen dus weten wat het wordt?
Ik vind het leuk om weer eens wat van je te horen. Fijn dat het zo goed met je gaat.
Leuk zeg dat jullie begonnen zijn met de kinderkamer. Een hele klus, maar lekker naar jullie eigen smaak inrichten, geweldig toch.

De doop van mijn nichtje was leuk en bijzonder. Mijn vriend en ik moesten naar voren komen met het doopsel. Maar ook op de eerste rij naast de ouders zitten in de kerk.
We hadden een armbandje gegeven met haar naam erop en een lieveheerstbeest roze als bedeltje eraan. Lief he!
Ja, inderdaad ik voelde me wel trots achter de kinderwagen. Straks helemaal als ik zelf met mijn eigen kindje mag pronken. (tegen de tijd dat het zover is.)

Ik heb gister een dikke positieve ovulatietest gehad. Het teststreepje was nog donkerder dan de controlestreep. Nog nooit zo'n duidelijke test gehad.
Gelukkig hadden we donderdag geklust en gister maar weer he!
Ik kon het ook weer duidelijk zien aan mijn temperatuur die zakte weer naar 36,4.
Vanmiddag nog een ovulatietest doen even kijken of die weer lichter is, anders nog maar een keer aan de klus. Maar goed opzich is het sperma van mijn vriend super goed, dus om nu nog een keer verplicht ervoor te gaan, haha!
Ik zat gister op cyclusdag 25. Nu dan maar twee weken in de wachtweken.
Ik had de vorige keer ook zo rond de 26e cyclusdag mijn eisprong, maar de eerste twee keer met clomid 150mg op cyclusdag 18 ongeveer. Toch gek, zou denken dat het steeds rond dezelfde tijd zou komen. Ach ja, ben al lang blij dat ik een eisprong heb.
Verder gaat alles goed met me. Wel vreselijke last van hooikoorts, al die pollen in de lucht.

Ja, op koninginnedag moest ik werken. Wel pas om: 16.30uur. Dus gewoon lekker thuis rustig aan gedaan en tv gekeken. 's avonds met de jongeren van mijn werk op de fiets naar Arnhem geweest om naar het optreden van Boris (oud- idols) te kijken en naar het vuurwerk, maar dat ging niet door ivm de aanslag in Apeldoorn.
Wat een ramp he, in apeldoorn. Al die mensen, jeetje kan er nog niet over uit.
Wie doet nou zoiets. Het had zo'n feestelijke dag moeten worden.

Jeetje wat heb ik er weer een heel verhaal van gemaakt zeg.
Ga nu lekker van het zonnetje genieten, jullie ook!!

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan