vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Ha meiden,

Leuk weer eens wat van jullie te horen!!

Laura: Wat super zeg dat de 20 weken echo helemaal goed is. Wel spannend lijkt me dat.
En wat gaaf zeg jullie krijgen een meisje!!Echt geweldig. Nu kun je wel gericht een meiden naam bedenken.
Voel jij je verder ook goed?
Het is zeker spannend nu. Heb vrijdag mijn nod. Ik hoop het zo, maar probeer er maar niet vanuit te gaan.
Ik vond het wachten zo vreselijk die twee weken duren zo lang.

Jana: Ja, die wachtweken he, niet fijn maar met een hoop afleiding lukt het wel.
Wel weer spannend he! Jij had toch ook een positieve ovulatietest gehad? Welke dag heb jij je nod?
Zeker hopen we voor alle meiden die nog niet zwanger zijn, dat het snel raak is.
Dan kunnen we in ieder geval meekletsen over zwanger zijn en hoe het voelt etc.

Ik moet nu nog wachten tot en met vrijdag en denk als ik dan mijn menstruatie nog niet heb dat ik zaterdagochtend ga testen.
Ik moet zeggen dat ik nog niet echt veel voel of zo. Maar normaal heb ik wel vaak hoofdpijn voordat ik mijn menstruatie krijg (migraine) nu heb ik dat niet.
Ach weet je, soms weet je niet wat je moet voelen. Sommige symptonen die lijken zo erg op een zwangerschap. Dus ik ga er maar niet vanuit.
We zullen zien. Als er morgen nog geen menstruatie is dan wordt het helemaal spannend!!
Deze week heb ik genoeg afleiding. Mijn vriend is lekker de rest van de week vrij en we hebben vandaag een puppy opgehaald. Mechelse herder van 6 weken. Ze heet Sita. Echt een schatje. Ik zit nu in de tuin en ze ligt op mijn voeten, haha!!

Meiden ik wacht geduldig af en Jana jij ook succes met afwachten en Laura geniet van je zwangerschap!!

Liefs van Patries.

Hoi hoi,

Wat blijft het toch spannend, vandaag mijn nod en nog geen tekenen van menstruatie.
Mijn temperatuur was vanmorgen ook nog 37 graden en overdag hoger.
Nou we zullen zien morgenvroeg, dan doe ik een test.
Ik ga nergens vanuit, heb eigenlijk geen klachten. Twee dagen geleden dacht ik dat ik ongesteld zou worden omdat ik toen ook buikpijn kreeg.
Het kan natuurlijk nog altijd komen, maar overtijd is al een goed teken!!

Groetjes van Patries.

Hee patries,

Spannend spannend weer hoor, wel een goed teken dat je tempratuur nog niet is gedaald, die blijft hoog als je zwanger bent!!!!
Ben zo nieuwsgierig naar nieuws van je dat ik vandaag al twee x heb gekeken of je al geschreven had. Het is je zo gegund!!!
Nou we lezen het morgen wel wat de test verteld heeft.
Hier verder alles goed, 31 weken alweer.

Liefs Esther

Ooooohhhh, Patries, wat spannend!!!
Zit ook al elke keer te kijken of het zover is!

liefs
Laura

Hoi meiden,

Ik ben Zwanger!!!!!!!!

Ik deed vanmorgen een test om 9.00uur en ik was alleen thuis. Ik was helemaal perplex toen ik op de test keek. Het is nog geen vette streep, maar wel duidelijk te zien.
Meteen mijn vriend gebeld omdat die niet thuis was. Hij moest zich inhouden met zijn reactie want er stonden allemaal mensen om hem heen. Later belde hij heel erg enthousiast terug.
We kunnen het gewoon nog niet geloven, helemaal beduusd!!
Heb net nog even een clear bleu test gekocht waarop je ook kunt zien hoever je ongeveer bent. Die doe ik vanavond of morgenvroeg.
Oh, meiden na 1,5 jaar tijd, ik ben zo blij.
Ik kon het nieuws niet meteen op deze site zetten, want mijn beste vriendin zit ook op het forum en leest mee. En haar wilde ik eerst gesproken hebben. Uiteindelijk besloten haar net te bellen. Ze was zo blij voor me, echt lief.
Ik merk nu ook dat ik al wel zwangerschapsverschijnselen heb: misselijk, hele lichte hoofdpijn, pijnlijke borsten.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie steun!!
Mijn weekend is vollop genieten nu!

Groetjes van Patries.

Hoi Patries!

Wat een super nieuws! Word er helemaal blij van! Lekker genieten nu .

Groetjes Mariska

Gefeliciteerd, Patries!!!!!!!!!!!!!
Zit hier helemaal emotioneel van blijdschap voor je te zijn!
Welkom bij de sekte van a.s. moeders!

Geniet lekker van de roes (en de kwaaltjes, haha) en hou ons op de hoogte hoe het gaat he???

3 dikke zoenen

Laura

Terug
Bovenaan