vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Hoi allemaal,

Zit vandaag op cyclusdag 12,  dus over een paar dagen ga ik weer beginnen met temperaturen en ovutesten... De laatste kans voordat we weer naar het ziekenhuis moeten. Ik heb voor daarna nog wel een keer Clomid en zal dan rond cyclusdag 14 weer bij de gyn zijn...Ik hoop zo dat het niet nodig is, en anders is het maar weer voor het goede doel!

Patje: Wat gek dat je cyclus nu wat langer was, maar gelukkig heb je  je eisprong wel kunnen vinden...Nog maar even goed klussen!

Laura: Wat leuk om weer eens wat van jou te horen! Lijkt me echt zo leuk om thuis alles klaar te maken voor de komst van je kindje...

Lindsjuh: Moet je ook terugkomen voor echo's nu je met Clomid gaat beginnen?

Groetjes,
Jana

Hallo meiden,

Hoi Jana,
He meid, ik ga voor je duimen dat het deze ronde raak moet zijn hoor!
Ik hoop dat je niet terug hoeft naar de gynaecoloog.
Succes deze ronde!!

Ik heb afgelopen vrijdag mijn eisprong gehad. Vrijdags was de teststreep super donker en zaterdag ook nog bijna net zo donker. Mijn temperatuur was toen gedaald naar 36,4 en nu is die 36,8. Maar van dat temperaturen krijg ik niet altijd hoogte.
Zondag was de ovulatietest weer lichter. Dus hoop dat het deze ronde gelukt is!!
We wachten nu maar de twee weken af. Veel geduld hebben en veel afleiding zoeken, haha.
Hierna heb ik nog drie pogingen met clomid 150mg, hoop echt dat ik die niet nodig heb.

Jammer he, dat het weer nu omslaat en regent. Ik ben wel vrij vandaag, ga lekker relaxen.
Gaat iemand nog bevrijdingsdag vieren. Hier in de buurt Wageningen is altijd een bevrijdingsfestival, wel leuk maar goed niemand is vrij die ik ken.

Groetjes van Patries.

Hoi Allemaal,

Hier weer een berichtje van mij.
Jana en Patries, wat een wachten iedere keer en dan weer die teleurstelling. Lijkt me wel heel lastig. Maar ik vind het echt super knap hoe positief jullie proberen te blijven! Ik hoop ook echt voor jullie dat het snel zover mag zijn!

Ik ben donderdag alweer 34 weken, de tijd vliegt echt. Ik hoef nog maar anderhalve week te werken en dan ga ik alweer met verlof. Inmiddels is alles zo goed als klaar. Ik ben alvast begonnen met het wassen van de babykleertjes. Het is echt leuk om dat dan zo aan de waslijn te zien hangen. En dan ga ik de komende tijd de kast en de commode inrichten. Dus nog wel wat kleine dingetjes, maar ik heb nog wel tijd.

Meiden, succes weer met de wachttijd en ik blijf voor jullie duimen. Lees ook nog steeds mee hoor.

Groetjes Mariska

Hoi meiden,

Mariska: Zo, alweer 34 weken wat gaat het hard zeg.
Dus lekker aan het genieten van je verlof!
Ben je goed gegroeid met je buikkie?
Fijn om weer eens wat van je te horen!

Hoe is het verder met iedereen?
Ik dacht laat onze topic maar even naar boven halen.

Met mij gaat het wel goed. Moet nog 1 weekje wachten op mijn nod.
Dus spannend!
Veel afleiding aankomende week. Lekker vrij weekend. Vanavond uiteten met het werk, morgen verjaardag van mijn broertje die 18 jaar is geworden, zondag moederdag.
Week erna aantal dagen werken. Genoeg bezigheden.
Oja en volgende week krijgen we er een pup bij. Een herdershond. Ben benieuwd hoe het gaat. We hebben al een hond (engelse springer spaniel) maar die herdershond wordt buiten in de kennel geplaatst. Het wordt een soort van politiehond.
Dus ben benieuwd, wonesdag komt die. Moeten nog een naam bedenken het is een vrouwtje.

Goed weekend iedereen!
Groetjes van Patries.

Hoi allemaal!

Mariska: Wat leuk om er zo naar toe te leven...met het uitwassen van de kleertjes en het inrichten enzo. Ook heel onwerkelijk misschien. 34 weken alweer en over 1,5 week je verlof..Ben je eraan toe?

Patje: Wat fijn dat je een positieve ovutest had. Gisteren (dag 15) had ik een heel heel licht streepje en vandaag (dag 16) was hij aardig positief. Ik denk dat hij morgen donkerder is dan de teststreep. Dat wordt dus  een klusweekend! Blij dat we  positieve ovutesten hebben, nu die  andere test nog!!!

Groetjes,
Jana

Hoi Jana,

Inderdaad super dat we een positieve ovulatietest hebben, maar we hopen inderdaad gauw op een positieve zwangerschapstest!!
Hoop dat je snel je eisprong hebt en weer aan de klus kan.
Het blijft elke keer weer net zo spannend he.

Ik moet nog ongeveer vijf dagen wachten op mijn nod. Ik zit echt de dagen af te tellen.
Ben zo benieuwd, ook omdat de ovulatietest zo donker was en we op het goede moment geklust hebben.
Mijn temperatuur blijft wel hoog. 's ochtends 37,0 en overdag nog hoger. Maar dat kan natuurlijk ook ineens veranderen stel dat de menstruatie komt. Hoop het echt niet.
Ben nu alweer 1 jaar en 7 maanden gestopt met de pil. Dus hoop echt niet dat het nog zo lang duurt anders zijn we straks alweer twee jaar verder. Gek idee.
We wachten rustig af, genoeg te doen van het weekend en maandag en dinsdag werken, dan weer lekker twee dagen vrij. Mijn vriend is volgende week de hele week vrij. Dus dat is wel gezellie!!

Goed weekend allemaal, fijne moederdag!
Groetjes van Patries.

Hello,

En... Patries... ? Hoop echt dat het raak is!

Vanmorgen hebben wij de 20-weken-echo gehad. Alles zag er gelukkig goed uit... en... het is een meisje!
In het begin twijfelde ze, aangezien ze de beentjes bij elkaar had, maar later was het beter zichtbaar en aan het eind heeft ze er nog een keer naar gekeken.
Het dringt nog niet echt door, maar vind het wel leuk. Alhoewel ik een jongen net zo leuk had gevonden!
Hebben een hoop fotoos meegekregen en begin juli laten we een pretecho maken (filmpje op dvd).

Nou, wacht in spanning op een hopelijk blij bericht van je, Patries!!!

groetjes
Laura

Laura : Wat leuk een meisje!!!   Gefeliciteerd hoor!

Patje: Ik geloof dat je bijna je NOD hebt...vrijdag??? Voel je al iets??

Hier niets bijzonders: klussen om de dag en nu is het dus ong. twee weken wachten!!!
Ik duim voor de nog niet zwangeren dat het gauw raak is..

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan