vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een geweldig nieuws zeg!!! Ben zo blij voor je zeg!!!
Na zo;n lange tijd van proberen en toestanden wat super zeg voor je.
Geniet ervan meid.

Liefs Esther

Ha meiden,

Thanks voor jullie reacties, erg lief!!
Jullie hebben me allemaal zo goed gesteund en geholpen om door die lange periode heen te komen. Dat heeft me echt goed gedaan.
Ik heb net ongeveer 15 minuten geleden nog een clear bleu test gedaan, die ook aangeeft wanneer de bevruchting is geweest. Er stond 2-3 weken geleden, ben nu waarschijnlijk 4 weken en 1 dag zwanger en 22 januari uitgerekend. Tenminste heb ik zelf berekend op internet.
Ik besef het nu al wat meer, door die duidelijke test.
Oh, meiden wat super zeg, ben echt vrolijk!!!!
Ik ga van de week het ziekenhuis bellen en vragen hoe het nu gaat. Zal waarschijnlijk de eerste echo daar krijgen. Of weet iemand van jullie hoe dat gaat?
Morgen werken, dus probeer niet te laat te gaan slapen. Ga nu nog even genieten met mijn mannetje!!

Liefs van Patries.

Wow Patricia!! GEFELICITEERD!!! Super voor je! Ben echt blij dat je na 1,5 jaar eindelijk zwanger bent!!! Ga ervan genieten want de tijd vliegt voorbij!! Ik ben vandaag alweer 36 weken zwanger dus onze baby komt al over een paar weken!!

Hopelijk krijg je niet al teveel last van kwaaltjes!! Toy Toy Toy!!!!

Liefs E25

Patries, lekker aan de alcoholvrije bubbels gezeten gisteren??

Ik kreeg mijn eerste echo met 6 weken. Was echt heel bijzonder, want je ziet dan alleen een wit bolletje dat pulseert (hartslag) en een dooierzak.
Met 9 weken moest ik er toen nog een en toen zag je echt al een mensje. Handjes en voetjes bewogen heel druk.
En daarna mocht ik voor de 12 wekenecho gewoon naar de echoscopiste ipv de gynaecoloog,  en voor de andere controles naar de verloskundige.
De eerste 2 echo's waren inwendig en daarna uitwendig.

Ik had best wel veel last van krampen in mijn baarmoeder alsof ik ongesteld moest worden, waardoor ik elke keer bang was dat het mis ging, maar dat bleek gewoon te komen doordat de baarmoeder groeit.
Nu heb ik het af en toe nog een beetje.

Ga je ook meedoen aan moeders voor moeders? Goed doel hoor en de inspanning die je ervoor moet leveren valt best mee.

liefs
Laura

E25: Zozo, alweer 36 weken, wel spannend he!!
Bijna de kleine in je armen, wat zal dat geweldig voelen.
Ik hoop dat je bevalling super verloopt.
Ja, je hebt helemaal gelijk je moet echt genieten want voor je het weet zijn de weken voorbij.

Laura: Ik heb gisteravond alles laten bezinken, zo'n mooi moment. Ook keek ik regelmatig op de zwangerschapstest.
Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vind dat jij een beetje uitgelegd hebt hoe het gaat in het ziekenhuis.
Ik ga morgen meteen bellen voor een afspraak, kan bijna niet wachten.
Wel fijn want dan krijg je meer echo's dan bij de verloskundige.
Ben benieuwd wanneer ik terecht kan.
Ik weet nog niet of ik mee ga doen met moeders voor moeders, omdat ik al zo lang bezig ben heb ik ook gewoon zin om te gaan genieten!!
Terwijl ik eigenlijk weet dat het voor een goed doel is, want ik slikte zelf ook clomid.
Hoe is het trouwens met jou verder.

Zo ik ga eens lekker relaxen, heb vandaag gewerkt. Morgen lekker vrij!!
Wij gaan het waarschijnlijk aan de ouders, schoonouders, zussen en broer donderdag vertellen.
We hebben al een grappige manier bedacht. Ik had een foto gemaakt van twee zwangerschapstesten. We hebben ook foto ´s van onze nieuwe pup en die doen we dan in een fotoboekje met die ene foto er tussen. Grappig he!!

Tot gauw meiden!!

Liefs van Patries.

Hoi Patje,

Wat  geweldig dat je zwanger bent!!! Eindelijk!   Ik had het ook zo gehoopt voor je!!!   Van harte gefeliciteerd...ook je  mannetje! Geniet er   maar lekker van en ik hoop dat je nog  wel vaak op dit  forum komt...het wordt wel een beetje eenzaam anders...
Voelde je voordat je ging testen dat het  weleens  raak  kon zijn?

Hier niets nieuws: over een week NOD....De afspraak die   ik in het ziekenhuis had is helaas afgezegd door het ziekenhuis..Ik   hoor zo   gauw mogelijk een nieuwe datum...

Groetjes,
Jana

Hoi Jana,

Bedankt voor je felicitatie!
Ik moet zeggen dat ik niet echt veel voelde voor mij nod. 1 dag ervoor dacht ik "mijn borsten voelen wel gespannen aan en met lopen voelde ik ze". Verder heb ik vaak als ik ongesteld moet worden last van migraine en ik bleef me goed voelen, toen had ik zoiets zou het raak zijn.
Vanmorgen heb ik gebeld met het ziekenhuis. Ik mag 17juni komen voor de eerste echo.
Dan ben ik ongeveer 8,5week zwanger. Ik had eigenlijk verwacht dat ik wel iets eerder een echo zou krijgen.
Als daarna alles goed is mag ik naar de verloskundige.

He meid, houdt de moed erin!!
Ik ga voor je duimen hoor, over een week je nod.
Vervelend he die wachtweken. Ik hoop zo voor jullie dat het raak is.
En ik blijf zeker meekletsen.

Groetjes van Patries.

Hey Patries,

ik wil ook nog even vertellen hoe het bij is gegaan toen ik zwanger was.

Ik heb in de eerste week dat ik wist dat ik zwanger was ook al contact gehad met de VK en kon daar met 6,5 week zwangerschap naar toe, we hebben toen ook een inwendige echo gehad om te kijken of er inderdaad een kindje zat! EN ja hoor zo groot als een rijstekorrel klopte er iets!
Met 8,5 week had ik een afspraak bij de gyn en met 10 weken weer bij de VK voor termijn echo. Ik heb dus snel een eerste echo gehad, maar de gyn vertelde dat 8,5 week normaal was met behulp van clomid!!

Heel veel geluk en geniet ervan!!

Bij ons wordt het nu inderdaad spannend maar errug leuk!!

Liefs E25

Terug
Bovenaan