vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Hoi Patries,

Kun je allemaal een beetje bevatten??? Ik denk dat je bijna nergens anders meer aan kunt denken en dat je steeds op de positieve testen kijkt... Wat een leuke tijd voor jullie; en een lief puppy en over  8 maanden een lief kindje!!!! De komende  8 maanden kun je er al lekker naartoe leven...Wat geweldig zeg! En bovendien: geen gestress meer of het wel zal lukken!

Groetjes,
Jana

Hoi Jana,

Ik kan het nu inderdaad wat meer bevatten!!
Het is nog steeds wel een gek idee, maar af en toe heb ik last van buikpijn en vermoeidheid dat herinnert mij eraan dat ik zwanger ben.
Ik voel me nog niet echt super misselijk, dat scheelt. Een beetje met vlagen.
Wel moet ik zeggen dat ik het best koud heb, vooral als ik moe ben. En mijn borsten zijn licht gevoelig.
Mijn vriend is zo lief voor mij, af en toe aait hij een keer over mijn buik. Ik vind dat zo schattig.

Hoe is het verder met jou?
Blijf aan je denken hoor aankomende week. Temperatuur je ook?
Nog een aantal dagen en dan, wie weet.

Groetjes van Patries.

hey patje

ik ken je nog niet mar wil je eerst ff feliciteren met je zwangershap voel je, je goed????

dan me ffies voorstellen ik ben jen ben 28 jaar ben nu in me derde ronde en ik las in een berichtje van jou dat je tempratuur 37 graden was en sávond nog hoger ben er zelf helemaal nog niet mee bezig maar werdt er nieuwsgierig van dus ik daarnet om 10.30 termometer im me ...... en hij was 37,3 is dat een goed teken moet 27 mei NOD worden dus voor de rest niet echt ergens last van ja bij in me rug maar normaal heb ik dat ook altijs als in me menstuatie krijg maar dan 2-3 dagen ervoor wordt er zo onzeker van!!!
hoe hoog werdt hij bij jou altijd dan savonds please let me no dan doe ik hem morgenochtend nog eend temp. bedank

Dag Jen,
Volgens mij kun je  alleen maar iets afleiden uit het temperaturen 's ochtends voor je opstaat...de temperatuur is 's avonds altijd hoger... Gewoon een aantal keren 's ochtends temperaturen!

27  mei je   NOD ....spannend, de mijne 25   mei... Heb geen klachten tot   nu toe...dus denk eigenlijk dat het niet raak is, maar ja, je kunt alleen maar afwachten...
Wel   moeilijk dat wachten.

Groetjes,
Jana

Hoi Jen1981,

Ten eerste welkom hier!! Leuk dat je meekletst.
Bedankt voor je felicitatie. Ik heb niet echt veel zwangerschapsklachten, vandaag gaat het super goed met me, voel me alleen moe en met vlagen iets misselijk.

Ik heb ongeveer vier maanden getempetatuurd en daarbij ook ovulatietesten gebruikt.
Ik temperatuurde inderdaad elke ochtend voor het opstaan. Ik kon dan precies zien of ik een eisprong had gehad.
Mijn temperatuur is normaal 's ochtends 36,7 om: 9.00uur en nu was die gestegen naar 37 en nu al meestal 37,2 en tegen de middag deed ik voor de gein eens temperaturen en toen zat ik elke dag tegen de 37,7 of 37,6 aan.
Bij mij dus een teken van zwangerschap!
Ik hoop dat je snel zwanger bent!!succes!!

Spannend zeg, bijna je nod.
Groetjes van Patries.

Jeetje, ik moet vaker een weekje op vakantie gaan! Patries, wat SUPER FANTASTISCH MEGA GOED!!!!!!!! Gefeliciteerd, ook voor je man natuurlijk! Geniet ervan, maar de spanning hoort er ook bij de eerste periode. Maak je er niet te druk om maar laat het over je heen komen. Voor je het weet sluit je je kleintje in je armen!

Jana, nu jij ook nog snel en dan zou het helemaal fantastisch zijn! Dan zijn we van de begingroep van het topic volgens mij allemaal zwanger/bevallen?!

Leuk om  in de reacties te lezen dat er toch nog zoveel 'oude bekende' meelezen!

Veel liefs, Irene

Ha Irene,

Super bedankt voor je reactie!!
Lekkere vakantie gehad? Hoe is het met jullie verder en de kleine?

Ik voel me best goed alleen af en toe wat buikpijn. Soort bandenpijn of groeipijn baarmoeder.
Verder gaat het redelijk. Oja en de vermoeidheid niet te vergeten.
Afgelopen nacht een slaapdienst moeten draaien, wat wat ik moe zeg. Lig nu ook lekker op de bank bij te tanken.
Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger, hoop echt dat de tijd snel gaat. We genieten lekker samen!!

Fijne week!!
Groetjes van Patries.

Hoi Irene,

Ja nu ik  nog...hoop dat het niet lang meer duurt. Ben  nu   weer ongesteld...dus volgende  ronde weer  nieuwe kansen...   Ga  vandaag weer het   ziekenhuis bellen  om een   afspraak te maken...Begin   nu aan   mijn 7e ronde  Clomid...
Hopelijk heb je   een hele fijne vakantie gehad...gezellig   met de   kleine   (en manlief natuurlijk)

Hoi Patje,
Je hebt dus   al gelezen dat   het deze   ronde weer   niet raak   is...ben niet heel erg teleurgesteld deze keer...Ik   vind de wachtweken altijd   het zwaarst omdat   je dan niets   meer kan doen...de weken   ervoor ben ik in   ieder geval hoopvoller.. Hoop dat ik gauw   weer in   het ziekenhuis terecht kan. Fijn   om te lezen dat het met jou erg goed gaat, behalve   dan   dat je   zo moe   bent...

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan