vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Hoi Jana,

Deze ronde wens ik je weer heel erg veel succes!!
Je hebt het verdient meid, nu moet het er gewoon eens van komen.
Ik ga weer voor je duimen hoor.

Met mij gaat het wel goed.
Verder niet veel klachten. Alleen vanmorgen toen ik opstond een klein beetje geschrokken omdat ik wat bruinverlies met het afvegen had.
Ik heb geen idee wat ik moet doen. Ik wacht rustig af. Ik denk dat het gewoon oud bloed is. Ik heb altijd gehoord zolang het maar geen helder bloed is met stolsel en veel dan zit het goed.
Het was ook best weinig, maar toch maak ik me dan wel zorgen.
Vandaag een dagje vrij, dus lekker rustig aan doen!!!

Groetjes van Patries.

Hé Patries,
Alles goed met je??? Ik maak me een beetje zorgen om je omdat je laatste bericht was dat je een beetje bloedverlies had. Ik hoop maar dat je met je hoofd in de wolken zit en je  daarom niets hebt geschreven. Laat je snel wat weten hoe het met je gaat?

Jana, heb je al een afspraak bij het ziekenhuis kunnen maken? Hopelijk kunnen jullie  snel terecht. Ik ben benieuwd  wat de volgende stap gaat worden. Hou je ons op de hoogte?

Prettig lang weekend allemaal!
Groetjes, Irene

He meiden,
Trouwens nog even een paar foto's van Coen, van een hele trotse mama!
Liefs, Irene

Hoi Irene,

Wat een super leuke foto's van Coen!!!
Erg lief zeg.

Met mij gaat het opzich best goed, niet echt super veel kwaaltjes.
Ik had inderdaad vanaf afgelopen dinsdag tot en met vrijdag bruinverlies en vanochtend schrok ik weer en zat er een beetje helderrood bloed bij het plassen. Toevallig belde een goede vriendin van me en ik meteen in tranen uitbarsten. Maar toen ik later weer naar het toilet ging was het weg. Ik weer een stuk opgelucht. Ik heb wel nog een zwangerschapstest gedaan en die was nog vet positief.
Maar het bloedverlies was niet echt veel. Geen last meer van nu. Als het erger wordt en vaker dan bel ik volgende week de gynaecoloog.
Verder krijg ik steeds meer last van misselijkheid en pijnlijke borsten. Ik ben vandaag 6 weken en 1 dag, op naar 17juni de eerste echo. Kijk er zo naar uit!!

Liefs van Patries.

Hallo iedereen!

Hoe is het met jullie?
We zakken steeds verder met ons onderwerp.

Met mij is alles goed. Ik voel me best goed. Alleen erg vermoeid en pijnlijke borsten. Verder voel ik me erg lekker. De bruine afscheiding is gelukkig gestopt. Sinds maandag niet meer. Dat is wel een fijn gevoel. Best spannend dan.
Op naar de 7 weken!!!
Ik heb wel heel erge last van de hooikoorts. Ben zo benauwd kan er gewoon niet van slapen.
Ik voel me erg benauwd. Ben vandaag dan ook thuis gebleven omdat ik eigenlijk even naar de huisarts wilde, maar er was geen plek meer vandaag.
Morgenvroeg kan ik terecht. Ben benieuwd of er ook medicijnen zijn die ik mag gebruiken tijdens de zwangerschap.
Want gister en eergister kon ik met het in en uitademen alleen maar mijn longen horen piepen. Het lijkt wel bronchitus.
Hoop dat het snel over is. Wel super leuk om morgen de huisarts te vertellen dat ik zwanger ben!!

Groetjes van Patries en geniet van het mooie weer!

Hoi Irene: Wat een prachtige foto's!!!! Wat is Coen al groot! Ook vind ik het heel lief dat je zo met mij meeleeft en meeleest...Een beetje steun is heel fijn!

Hoi Patje: Hooikoorts..ik ken het. Heb er ook last van en heb nu een koortsblaar aan mijn neus van het snuiten. Het is ook er druk op het werk dus heb het wel even gehad...

Heb een aantal keren het ziekenhuis gebeld maar ze kunnen nog niet zeggen wanneer ik terecht kan. Ik denk dat ik nog twee weken afwacht en dan bel ik ze gewoon weer...Ik zou dan ook weer nieuwe Clomid moeten bestellen. Hopelijk is het niet nodig en ben ik eindelijk eens aan de beurt...
Soms word ik er wel een beetje bang van... Ik heb gelezen dat bij 90 procent Clomid aanslaat (daar zit ik dus bij) en dat 50 procent zwanger word...(hoe zit het dan met die andere 50 procent)
Nou in ieder geval zit ik nu rond dag 10...over een paar dagen ga ik dus met ovutesten beginnen....

Groetjes,
Jana

hoi meiden,

ik zal me eerst even voorstellen,ben een meid van 25 jaar en ben 30mrt gestopt met de pil,en tot op heden nog niet ongesteld geworden..(wel nog een nepbloeding van de pil,maar niet uit mezelf..)ik klets   ook mee in andere topics maar dacht ik schrijf hier ook eens.

ben erg benieuwd naar jullie verhalen,ik zit nu op een cyclus   van bijna 9 weken..je kan het geen cyclus meer noemen eigenlijk he..ben al naar de dokter geweest en die zegt dat ik nog maar een paar maanden geduld moet hebben een dan pas terug mag komen voordat ie me doorstuurt.ik hoop zo dat ik snel ongesteld word! ik gebruikte de diane pil..
mijn vraag is dus eigenlijk,hoe ging dat bij jullie?duurde het ook zo lang voordat je ongesteld werd en na hoelang evt naar gynacoloog en hoe nu verder..??hoop dat jullie verhalen me een beetje gerust stellen!

groetjes zonnetje

Dag allemaal,

Jana, kan me je zorgen voorstellen. Typisch dat het zo moeilijk is om een afspraak te maken in het ziekenhuis!
Nu maar hopen dat je om een andere reden een afspraak moet maken! Zet hem weer op he!

Patries, fijn dat het zo goed gaat en dat dat bruinverlies is opgehouden. Zwanger zijn is erg leuk, maar al dit soort zenuwslopende dingetjes zijn vreselijk.
Ik had gisteren ineens last van kramp in mijn buik/ baarmoeder. De rest van de dag bleef het zeuren. Was meteen helemaal van slag en chagrijnig.
Vandaag vertelt aan de verloskundige. Die zei dat het kan komen van lichamelijke inspanning (het begon op de fiets) en dat ik me geen zorgen hoefde te maken als de pijn niet aanbleef. Baarmoeder heeft gewoon veel te verduren omdat de boel nu hard groeit.
Maar moet wel zeggen, dat het een stuk fijner voelt als die kritieke 1e 3 maanden om zijn. Geloof me maar, het gaat ook wel heel snel! Ben alweer 24 weken zwanger.

Irene, wat een knap mannetje! En wat wordt ie al groot! Stoer hoor!

Zonnetje, welkom op het forum van de menstruatielozen, haha.
Ik ben in oktober 2007 gestopt met de pil en de gewone pilmenstruatie gehad, vervolgens na 5 weken weer, dus dat zag er goed uit. Daarna duurde het steeds langer tot ik ergens in de zomer van 2008 4 maanden geen menstruatie had gehad (en 8 miljoen zwangerschapstesten had versleten).
In januari/ februari 2008 had ik al gebeld met mijn toenmalige huisarts, maar werd toen met het bekende 'ontpillen' met een kluitje in het riet gestuurd. Aangezien ik het zowiezo al geen prettige huisarts vond heb ik tegen de zomer van 2008 een andere huisarts gezocht en die heeft direct een bloedonderzoek laten doen en me doorgestuurd naar de gynaecoloog. Ondertussen natuurlijk wel bijna een jaar verder.
Uiteindelijk is PCOS geconstateerd, wat kort gezegd betekent dat je eitjes niet goed rijpen en niet springen. Tja, en geen ei betekent ook weer geen menstruatie.
Gelukkig is er wondermiddel Clomid, dat de eisprong opwekt, waardoor ik in ronde 4 zwanger ben geraakt. Dit even in vogelvlucht.
Zou het dus nog heel even aanzien, maar zelf vond ik het wel zonde om een heel jaar te hebben verspeeld aan zogenaamd ontpillen.
Hoop dat je cyclus snel vanzelf normaal word en dat je snel zwanger bent!

liefs
Laura

Terug
Bovenaan