Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou???

Hoi Laura,

Meid alweer 31 weken, je kunt nu onderhand al af gaan tellen.
Het ga je goed en fijn dat je in ieder geval bijna geen klachten hebt.
Super dat je op deze manier de zwangerschap doorgaat!!

Nog een aantal weken en dan al verlof he!!

ps: Lief om te lezen dat je zo meeleeft met de nog niet zwangere.

Groetjes van Patries.

Hallo meiden,

Lang niks meer gehoord van jullie!!Allemaal vakantie zeker.

Jana: Hoe is het met jou, over een paar dagen je nod, best spannend. Hoop dat je positief nieuws hebt.

Ik ga 7 augustus op vakantie, dus dat schiet ook al op. Aankomende vrijdagavond mijn laatste dienst en dan lekker genieten.

Hoop dat het met iedereen goed gaat!!
Met mij gaat het ook weer best goed, voel me in ieder geval prima. Van het weekend even kijken of mijn hormonen uit mijn lichaam zijn. Morgen is het alweer drie weken geleden dat ik de miskraam heb gehad. Wat gaan de weken hard zeg.

Fijne week allemaal!!
Liefs van Patries.

Hoi Patje,

Ja, was inderdaad een paar dagen weg... Geen goed nieuws. Ongesteld geworden dus. Ben net gisteren begonnen met Clomid dus zit nu op CD 4. Baal er wel van... Nu heb ik (inclusief deze nieuwe ronde) nog 4x clomid en dan gebruik ik het een jaar... Ben het wachten op zwanger worden echt zat en ben soms bang dat het nooit zal lukken....
Sorry voor mijn geklaag....had ik even nodig.
Ik hoop dat het met jou beter gaat en dat je lekker kan gaan genieten van je vakantie!!!

Groetjes,
Jana

Jeetje, dames, we zijn nauwelijks terug te vinden...pagina 11!!! Grrrrr!!!!!!!

Maar goed, jij hebt pas echt wat te klagen Jana. Wat ontzettend balen zeg, weer ongesteld! Ben je niet vroeger ongesteld geworden dan je NOD? Ik kan het me helemaal indenken dat je het onderhand wel helemaal beu bent. En hier mag je altijd klagen hoor!

Patries, 3 weken alweer. De tijd gaat inderdaad snel. Hoe ga je kijken of de hormonen uit je lichaam zijn? Ga je onderzoek hebben? Slik je al weer Clomid of hoe gaat dat nu verder?
Waar gaan jullie trouwens naar toe op vakantie? En ik vroeg me trouwens ook nog af hoe het met de verkoop van jullie huis is, al ontwikkelingen?

Wij moeten nog 4 weekjes werken en dan gaan we 2 weekjes op vakantie naar Frankrijk. We hebben een stacaravan gehuurd aan de voet van de Alpen. Ik kijk er echt ontzettend naar uit, maar besef me ook wel dat het een heel ander soort vakantie wordt dan we gewend zijn, nu Coen er is. Geen relaxvakanties meer... Misschien ben ik wel aan vakantie toe na de vakantie, ha, ha!

Prettig weekend alvast!
Groetjes, Irene

Hallo meiden,

Jana: Wat ontzettend balen zeg, het moet gewoon eens tijd zijn dat het wel zover is he!!!
En spuien mag je altijd he, daar is dit forum voor.
Ik hoop voor jou het beste!

Irene: Ja, de tijd vliegt he.
Ik moet zeggen dat het best goed gaat met me.
Ik ga dit weekend of maandag een zwangerschapstest doen om te kijken of de hormonen uit mijn lichaam zijn.
Ik slik nog geen clomid, moet van de gynaecoloog menstruatie afwachten als die vanzelf komt.
Als de menstruatie over drie weken er nog niet is dan ziekenhuis bellen en krijg ik een recept clomid en provera om de menstruatie op te wekken. Als ik wel mijn menstruatie krijg dan hoef ik alleen maar clomid te gebruieken.
Wij gaan naar Spanje, de Costa Brava, Malgrat de mar. Lekker de zon opzoeken!!Heb er zo'n zin in!!
Nog 1 avondje werken morgen en dan echt vakantie drie weken lang.
Ons huis trouwens gebeurd niet veel mee, staat bijna een half jaar te koop en geen reacties meer gehad. We hebben geen haast, maar toch lijkt het ons leuk om op zoek te gaan naar een ander huis en groter.
Maar ja, we zien wel en wachten af. Het is niet echt de periode he.

Lekker zeg, naar Frankrijk toe. Het zal inderdaad een hele andere vakantie voor jullie worden.
Maar met zijn drietjes is ook wel weer geweldig!!Leuke dingen samen doen.
Heel erg veel plezier!!

Groetjes van Patries.

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie?Al lekker vakantie.
Ik wel sinds zaterdag, ben nog druk met van alles.
Maar aankomende vrijdag lekker twee weken weg.
Heb er nu al zin in!!
Gistermiddag nog even naar de stad geweest en inkopen gedaan voor de vakantie en wat leuke kleren voor mij en mijn vriend.

Vanmorgen ongesteld geworden, op twee dagen na nog geen vier weken geleden dat ik de miskraam heb gehad. Dus moet zeggen dat ik het wel prettig vind dat ik nu weer verder kan.
Ik heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld of ik met clomid kan beginnen, maar ze hebben niet terug gebeld. Nu maar afwachten.
Want ik dacht nu heb ik dan toch een eisprong uit mezelf gehad, of ik dan wel met clomid aan de gang moet. Ik heb al recept opgehaald, want anders moet ik er woensdag mee beginnen.

Meiden, het beste en tot over twee weken!!
Liefs van Patries.

Hoi Meiden,

Het is wel even zoeken hoor naar dit onderwerp! Maar ik heb het gevonden!

Hier gaat het heel goed met Nathan! Hij groeit inmiddels heel goed. De eerste weken is hij iets teveel afgevallen, maar nu is hij dat weer lekker aan het inhalen. Ik geniet er echt enorm van!

Ik lees ook nog steeds met jullie mee. Lastig hoor dat het allemaal zo lang duurt. Ik duim echt nog steeds voor jullie!

Groetjes Mariska

We zijn bijna niet meer terug te vinden!!! Ik denk dat als Patries van vakantie terug komt ze een uur bezig is voor ze ons op pagina 21 ofzo gevonden heeft. Maar goed, we doen het er maar mee...

Mariska, wat leuk om weer wat van jou te horen. Fijn dat het goed gaat met Nathan. Zijn jullie al helemaal aan elkaar gewend? En al een beetje een ritme?

Jana, al een tijdje niets van jou gehoord. Gaat het een beetje met je? Ik kan me zo indenken dat je er af en toe helemaal de balen van hebt! Ben je al weer met ovulatietesten begonnen? Wij blijven voor jullie duimen hoor!

Even een leuk nieuwtje over Coen, hij kan tijgeren! Ik ben zo ontzettend trots op hem. Zijn ontwikkeling gaat nu ook zo razendsnel, hij lijkt iedere dag weer wat meer te kunnen. Nog 2,5 week en dan hebben wij ook vakantie en kunnen we 2 weken lang hele dagen van hem en elkaar genieten.

Groetjes, Irene

Terug
Bovenaan