Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

Hey meiden
ik ben jootje en nieuw hier
ik lees al een tijdje met jullie mee en vind het erg gezellig,wij zijn al een tijdje(6 mnd)bezig voor een 2de kindje we hebben al een dochter die volgende week 2 jaar wordt we gaan morgen voor een weekje op vakantie dus wie weet gaat het in de vakantie dan eindelijk toch lukken als we een beetje tot rust komen want we hebben allebij druk werk maar probeer er nie te veel mee bezig te zijn want genieten met man en kind staan nu voorop!

Elleste ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen iedereen gaat er maar gelijk vanuit dat je meteen dolgelukkig bent maar zo werkt het niet altijd
straks als je je lichamelijk beter voelt je buik gaat groeien en je de baby voelt bewegen voel je je misschien vanzelf al beter ik hoop het voor je

Valesca ik hoop voor je dat je zwanger bent hoelang zijn jullie al bezig en wordt het de eerste?
maar er heerst ook buikgriep hebben wij ook gehad maar hopelijk zijn het bij jou gewoon zwangerschapskwaaltjes
liefs jootje

Welkom Josanne, gezellig dat je mee komt kletsen :)

Bij mij is het echt absoluut geen buikgriep hoor :) dat voel echt heel anders dan wat ik voel....afwachten dus.

Dit is ronde 4 voor ons en voor het eerste kindje ;)

Succes met zwanger worden (Y)

Lieve Elleste,
Meid lucht lekker je hart hier! Het zwanger zijn is echt niet zo mooie roze wolk als zovaak beweert wordt hoor! Het feit dat je je gewoonweg klote voelt voert nu de boventoon en dat je door de hormonen ook nog eens depri van kan worden dat is meer de realiteit van de eerste maanden zwanger zijn denk ik!
Meid ik hoop voor je dat je niet helemaal in de put gaat zitten zoals een paar jaar terug! Net wat er al gezegd is. Zodra je je kindje voelt ga je vast je zwangerschap leuker vinden. Geeft niks dat je ff lekker loopt te klagen moet ook kunnen hier ipv alleen maar rozengeur en maneschijn!
Ik ben zelf ook een tijd terug over de rooie geweest en wil je mee geven dat je niet teveel moet toegeven aan je somberheid! Dat heeft mij erg geholpen. Ik hoop voor je dat je je snel beter gaat voelen. Ff een dikke knuffel vn mij!!

@Valesca:
Oh meid het klinkt allemaal zoooo goed! Ik hoop voor je dat je positief test! Morgen toch?
Ik duim voor je!

@Jootje:
Welkom hier op dit gezellige forum!
Leuk dat je al een kindje hebt! Toch is het altijd weer spannend om bezig te zijn voor een kindje. Of het nou de eerste of tweede of derde etc is.
Klets lekker mee.

Nu lekker languit op de bank. Ff lekker liggen want ben best moe.

Liefs Ilse

wat leuk dat ik zo welkom ben hier! ik vind het zo fijn dat je hier steun heb aan elkaar en we zitten in het zelfde schuitje we willen allemaal een kindje en bij de een gaat dat sneller als bij de ander
en zeker is het altijd weer spannend om weer voor een kindje te gaan!maar we zien wel wanneer het komt zal leuk zijn dat het nu raak is deze maand mijn dochter vind babys ook zo leuk
en heb gelezen dat er best al veel zwangeren zijn hier op het forum heel leuk!iwij gaan morgen voor een weekje weg dus tot over een weekje
groetjes jootje en voor de meiden die binnenkort gaan testen:heel veel geluk en hopelijk goed nieuws
en voor de zwangere lekker genieten en succes met de hitte!

Hallo allemaal!

@ Valesca, herken helemaal je klachtjes! Zou leuk zijn als we allebei deze maand positief zouden testen he! Ben benieuwd wat je test zegt..

Ik ga nog niet testen, op zijn vroegst morgen maar eigenlijk wil ik nog wachten tot donderdag. Ben nog steeds niet ongi dus ik zit wel in spanning maar nu testen geeft misschien een negatief resultaat dus durf niet zo goed...
Mijn man is echt heel erg betrokken nu, hij vraagt steeds naar een update en maakt extra gezond eten. Heel lief :)

@ Josanne, welkom op dit forum! Is idd een vruchtbaar forum voor de meeste en in ieder geval heel gezellig. Fijne vakantie!

@ Elleste, ik snap best dat je je vervelend voelt toe te geven dat je soms het even niet ziet zitten maar daar zijn de forums voor! Misschien zijn er wel meer meiden die soms deze dips hadden en voel je je niet zo alleen. Hoe is je man eigenlijk onder de zwangerschap? Heb je daar wat steun aan? In ieder geval blijven praten ervoor! Daar is het forum nou eenmaal voor, voor de leuke en minder leuke kanten van zwangerschap.

Nou ik ga maar even winkelen, moet me echt er toe zetten niet steeds aan mijn wel of niet ongi te denken! Houd jullie op de hoogte!

Groetjes Sukkie
30/30 ronde 6

Ik vind het ook helemaal leuk sukkie....samen dezelfde klachten haha zo kunnen we dit mooi delen :)

@ Josanne, Fijne vakantie meis !

Ik heb gister avond getest....kon het niet laten, maar was negatief....niet zo gek, aangezien donderdag pas mijn NOD dag is. Beetje te vroeg nog.

Ik ga me nu echt inhouden tot minimaal Vrijdag, want dan ben ik pas een dag te laat.

Vanacht een paar keer steken in mijn buik gehad...geen idee wat ik daarvan moet denken, maar misschien beter om maar niks te denken en gewoon af te wachten ;)

@llse, Rust maar lekker uit meis :)

Liefs

Hey meiden!
Ik ben ff een tijdje vrij geweest, moeilijk om weer op te starten.
@Sukkie: ik heb gister toch maar een test gedaan, helaas weer negatief. Wat spannend voor jou!! Ik ben nog steeds niet ongi, zat dus al op 32 dagen....das de langste ooit.. Raar, ik had toch gedacht dat ik zwanger was, ook vanwege al die kwaaltjes, ik heb ook nooit ergens last van als ik ongi ben.. ik ben dus nu het spoor even compleet bijster. Heb best het idee dat er iets mis is met me lichaam maar ik wil niet klagen want zit nu pas in ronde 4.
@Roos: zoals ik al zei, gister getest, helaas negatief...
@Ilse: Goede tip!! Jammer alleen dat ik hem vandaag pas lees. Wilde eigenlijk ook niet testen gister, maar ik dacht dan weet ik waar ik aan toe ben en zal ik wel snel ongi worden.... not...
@Elleste: Ik doe me best mee te kletsen, jullie gaan zo snel! Jullie zijn zo te horen ook meer ervaren dan ik, maar daar leer ik van, bedankt!
@Lyn: wat een prachtig verhaal, wou nu nog meer dat er gister 2 streepjes verschenen, ipv 1...
Geniet ervan!!
@Valesca: Ik weet hoe je je voelt, ik ben er nu ook achter dat je het best zo laat mogelijk kan testen.. Ga jij eind van de week toch nog een keer testen? Ik zit nu op dag 32, ben nog steeds niet ongi, kan het dan zijn dat ik alsnog zwanger ben?
@Line: Ik heb dus gister getest, veel te vroeg.Ik heb dus geen idee waar mijn lichaam allemaal mee bezig is, had "zwanger kwaaltjes", weet niet meer wanneer m'n NOD want m'n cyclus doet lekker wat ie wil. Ik voelde me heel raar gister, me lichaam scheen er toch vrede mee te hebben dat t negatief was, maar m'n gevoel wist t niet meer.... Me vriend was echter onwijs lief voor me...

@Zwangeren: Dames, geniet er lekker van, voor je t weet is t voorbij

@meiden die deze week hun NOD hebben: succes, dit is de vervelendste periode (vind ik)... wachten.....

Voor iedereen die ik vergeten ben / niet noemde: Succes en gelukkig hebben we het forum om van ons af te schrijven....

Liefs, tes

Hoi Tes ;)

Ik ga Vrijdag testen als ik dan niet ongi geworden ben....donderdag is pas mijn NOD namelijk.

Bij sommige vrouwen is het pas laat te testen of ze zwanger zijn. Ik was 2 maanden geleden 6 dagen overtijd en de testen waren ook steeds negatief. Volgens de dokter kon dat gewoon en na een week mocht ik bloed laten prikken, want daarin is het wel beter zichtbaar. Alleen ik werd na 6 dagen toch ongesteld. Mij is verteld dat er waarschijnlijk wel wat gezeten zou hebben, maar toch is afgestoten....maar ik wilde er verder niets mee en niks laten nakijken, omdat ik de juiste verklaring liever niet wilde weten.

het kan bij jou heel anders zijn hoor....sommige vrouwen zijn gewoon zwanger en geeft de test dat pas na 2 weken aan....mijn schoonzus had dat ook...die was zwanger van een tweeling, maar de testen waren negatief...pas na 2 volle weken was het positief. Dus het kan allemaal meis.

Probeer er alleen niet teveel op te hopen....als je iets verwacht en je het blijkt niet zo te zijn, is de teleurstelling nog groter. Ik zit in hetzelfde schuitje en probeer niks te verwachten, maar ik ondervind zelf hoe moeilijk dat is.

Heel veel succes meis en ik hoop super erg dat je zwanger bent !

Terug
Bovenaan