Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

Hey meiden,

Vanochtend naar de verloskundige geweest, alles gelukkig goed, alleen mijn bloeddruk is een beetje laag, dat verklaart wel waarom ik vaak wat licht in mijn hoofd ben. Af en toe een zout dropje of opkikkertje raadde de vk aan :) helemaal niet zo erg. Ons kleintje ligt dwars, de vk zei letterlijk we hebben een dwarsliggertje (voor nu uiteraard) Ze pakte Puk zogezegd even vast en liet mijn mannetje ook voelen, zo gaaf :)

Lekker de babydump leegeshopt vanmiddag haha. Nu zijn we echt compleet geloof ik op de badschuimpjes en luiers na dan. Misschien wel een beetje vroeg maarre... dan is het maar klaar.

@Marijke, het zit er al weer op, je bent nu een getrouwde vrouw!!! Van harte gefeliciteerd, zaterdag gaan we het vieren meid! Heb er zin in!

@Tess, ook in de 4de week van je zwangerschap vinden er al veranderingen plaats in je lichaam. Bij iedere vrouw zijn de klachten ook weer anders. Bij mij was het in het begin vooral trek in dingen en erg moe, paar weken later lustte ik niks meer en werd misselijk... dusse geen peil op te trekken weer. Gewoon op je af laten komen en aan toegeven.

@Valesca, maak er ff ronde 5 van :)

nod's aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 5 aug overtijd
boefje: 26 - 2 - 1 - 9 aug ongi
marjan: 28 - 1/2 - 1 - 16 aug
poohh 24 - 5 - 1 - 20 aug
kwisjuh: 30 - 6 - 1 - 28 aug
line 33 - 5 - 1-31 aug
chanti 24 - 1 - 1-?

nod's sept leeftijd ronde kindje nod status
valesca 30 - 5 - 1 -

Zwangeren uitgerekend
mie_pie: 4 november
j-t: 27 november
senorita: 2 december
schippersvrouwtje: 10 december
shar: 5 januari
marijke: 7 januari
kidsbaby: 11 januari
anne: 18 januari
loeske: 18 februari
lyn:
roos: 18 maart
elleste:
vieguh: 25 maart
mmlc:
zebraatje:
tess:

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie:
j-t:
senorita:
schippersvrouwtje: 9 september controle vk
shar:
marijke: 13 augustus 20 weken echo
kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos:
elleste: 31 juli eerste afspraak vk
vieguh: 2 september termijn echo
mmlc:
zebraatje:
tess: 1 september eerste afspraak vk

Wat gaat het worden?
mie_pie: MEISJE
j-t: BABY
senorita: MEISJE
schippersvrouwtje: BABY
shar: BABY
marijke: JONGEN
kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos:
elleste:
vieguh:
mmlc:
zebraatje:
tess:

@Roos, geweldig he, eerste keer hartje horen en kindje zien bewegen :) helemaal super! Fijn dat alles goed was.

@Sukkie, duim nog steeds hoor, ben zoooo benieuwd!!! Geloof dat je morgen ging testen...waarschijnlijk kun je op vakantie niet reageren maar wij wachten in spanning op bericht hoor, vergeten je niet!

Wij hebben gister ook lekker een midweekje weggeboekt in onze komende vrije weken, lekker even samen weg. De bon die in de felicitas doos zit zorgt voor een leuke korting dus ik zou zeggen meiden, misschien een tip!

Ga lekker mijn bedje opzoeken ben erg moe.

Veel liefs, denk aan jullie allemaal!

Svtje
23+5

Hey meiden!
@Roos: Wat klinkt dat mooi! Ik kan ook niet wachten tot 1 september. Dan mag ik in ieder geval een afspraak voor de echo maken. Haha. Lijkt me zo'n geweldig moment. Dank je wel voor de felicitatie. Geniet van die kleine! :)

@Josanne: Wat jammer. Volgende ronde beter! Welke ronde zit je nu? Misschien heb jij interesse in clearblue ovulatie testen? Ik had trouwens ook een hele onregelmatige cyclus en ik ben nu ook zwanger. Dus alles kan, vooral bij onregelmatig. Alleen weet je niet precies waar je aan toe bent.. Succes meis.

@Svtje: Ik laat inderdaad alles op me af komen. Misselijkheid is niet leuk, maar op de 1 of andere manier geniet ik er ook een beetje van. Ik ben juist blij dat ik al symptomen heb, anders merk ik niet dat ik zwanger ben hihi. Na de afspraak met de vk zal alles ook wel wat meer realistisch zijn. Het lijkt nu allemaal nog zo onwerkelijk...

Dames, geniet lekker van het lekkere weer, vooral degene die lekker vrij zijn... Ik ben de 1e week van september lekker een weekje vrij. Helaas me vriend niet, die kan in de zomer nauwelijks vrij krijgen.

Fijne dag vandaag!

Liefs, tes

Morgen meiden,

Ben net pas wakker en nog steeds erg moe... dus denk dat ik vandaag maar even rustig aan ga doen. Morgen daggast op een bruiloft dus dan moet ik het wel wakker houden haha.

@Josanne, jammer meis dat je toch ongi geworden bent! Echt balen, hoop dat het snel weer over is en niet te heftig. Maar vol goede moed op naar de volgende ronde!

@Tess, zelf vond ik het tot 12 weken niet heel snel gaan maar uiteraard wel bijzonder hoor! Daarna gaat het als een trein...morgen alweer 24 weken, nog maar 16 weken te gaan hyper de hyper haha.

Kus voor jullie allemaal,

Svtje
23+6

@ Josanne, balen zeg !! altijd zo'n teleurstelling als je ongesteld word. Ik hoop dat je er snel vanaf bent en weer lekker veel kunt gaan klussen en het dan snel zal lukken.

@Tes, Ik zou dat ook hebben hoor...genieten van de kwaaltjes, omdat je dan ook voelt zwanger te zijn....als je niets zou voelen zou dat toch minder fijn zijn denk ik en maak je je sneller zorgen kan ik me zo indenken.

@Svtje, de eerste 12 weken zijn het spannends....die kruipen dan voorbij kan ik me zo voorstellen. Gelukkig ben jij daar allang overheen.
Lekker dat je zo bent wezen shoppen....en vroeg? vind ik niet hoor :) Je geniet er lekker van....fijn om te lezen is dat.....ik kan me helemaal inleven als ik je verhalen lees :)

Liefs van mij

nou....dag 16 en heb eindelijk een positieve ovulatie test...erg laat, maar beter laat dan nooit

vanavond maar goed klussen haha

Hey meiden,
@Svjte: Oh... Ik hoop in ieder geval dat deze week en de volgende week snel voorbij gaan. Nummer 1 omdat ik niet tegen zulke hitte kan, tis hier nu zowat 30 graden!! Blegh!. Nummer 2 omdat ik toe ben aan vakantie, wat ik vanaf vrijdag 28ste heb. Nummer 3, dan ga ik naar de vk, dan kan ik het me daarna misschien meer beseffen. Niet dat ik er niet van geniet, ik zie die misselijkheid meer als iets leuks ookal is het geen fijn gevoel. Maar ik kan me niet voorstellen dat er nu iets in m'n buik groeit, omdat ik niks van me buik merk. Dan is het na de 1e afspraak hopelijk wat meer duidelijk en realistischer.
Ik kijk ook heel erg uit naar die dikke buik haha.. Klinkt gek, maar heel graag... :) En trouwens, vroeg met shoppen?? Vind ik niet nee, mijn vriend en ik zijn nu al bezig met hoe of wat in de babykamer.. Das pas vroeg!!

@Valesca: Inderdaad!! Er gaan wel eens paar uur voorbij dat ik echt niks voel, me me gewoon voel zoals altijd, voor ik zwanger was. Dan is het zo onwerkelijk... Af en toe denk ik dat ik zelfs een nieuwe zwangerschapstest moet doen, om te kijken of ik nog wel zwanger ben.. Gek is dat toch.... hahaha

Me vriend zal er wel gek van worden ; ik zeg de hele tijd tegen hem, weet je ik ben zwanger, weet je ik ga je een kindje schenken... dat soort dingen... Ik ben gewoon bang te vergeten dat ik zwanger ben. Tis een heel vreemd gevoel. Omdat ik zo blij ben dat ik zwanger ben.. Goh, ik snap mezelf niet eens meer ;-)

Meer meiden hier last van gehad, in het begin van de zwangerschap??

Liefs, tes

Hey meiden,
@Svjte: Oh... Ik hoop in ieder geval dat deze week en de volgende week snel voorbij gaan. Nummer 1 omdat ik niet tegen zulke hitte kan, tis hier nu zowat 30 graden!! Blegh!. Nummer 2 omdat ik toe ben aan vakantie, wat ik vanaf vrijdag 28ste heb. Nummer 3, dan ga ik naar de vk, dan kan ik het me daarna misschien meer beseffen. Niet dat ik er niet van geniet, ik zie die misselijkheid meer als iets leuks ookal is het geen fijn gevoel. Maar ik kan me niet voorstellen dat er nu iets in m'n buik groeit, omdat ik niks van me buik merk. Dan is het na de 1e afspraak hopelijk wat meer duidelijk en realistischer.
Ik kijk ook heel erg uit naar die dikke buik haha.. Klinkt gek, maar heel graag... :) En trouwens, vroeg met shoppen?? Vind ik niet nee, mijn vriend en ik zijn nu al bezig met hoe of wat in de babykamer.. Das pas vroeg!!

@Valesca: Inderdaad!! Er gaan wel eens paar uur voorbij dat ik echt niks voel, me me gewoon voel zoals altijd, voor ik zwanger was. Dan is het zo onwerkelijk... Af en toe denk ik dat ik zelfs een nieuwe zwangerschapstest moet doen, om te kijken of ik nog wel zwanger ben.. Gek is dat toch.... hahaha

Me vriend zal er wel gek van worden ; ik zeg de hele tijd tegen hem, weet je ik ben zwanger, weet je ik ga je een kindje schenken... dat soort dingen... Ik ben gewoon bang te vergeten dat ik zwanger ben. Tis een heel vreemd gevoel. Omdat ik zo blij ben dat ik zwanger ben.. Goh, ik snap mezelf niet eens meer ;-)

Liefs, tes

Hey meiden,

Liefs, tes

Terug
Bovenaan