A
Anoniem
Guest
Hey meiden,
Vanochtend naar de verloskundige geweest, alles gelukkig goed, alleen mijn bloeddruk is een beetje laag, dat verklaart wel waarom ik vaak wat licht in mijn hoofd ben. Af en toe een zout dropje of opkikkertje raadde de vk aan
helemaal niet zo erg. Ons kleintje ligt dwars, de vk zei letterlijk we hebben een dwarsliggertje (voor nu uiteraard) Ze pakte Puk zogezegd even vast en liet mijn mannetje ook voelen, zo gaaf 
Lekker de babydump leegeshopt vanmiddag haha. Nu zijn we echt compleet geloof ik op de badschuimpjes en luiers na dan. Misschien wel een beetje vroeg maarre... dan is het maar klaar.
@Marijke, het zit er al weer op, je bent nu een getrouwde vrouw!!! Van harte gefeliciteerd, zaterdag gaan we het vieren meid! Heb er zin in!
@Tess, ook in de 4de week van je zwangerschap vinden er al veranderingen plaats in je lichaam. Bij iedere vrouw zijn de klachten ook weer anders. Bij mij was het in het begin vooral trek in dingen en erg moe, paar weken later lustte ik niks meer en werd misselijk... dusse geen peil op te trekken weer. Gewoon op je af laten komen en aan toegeven.
@Valesca, maak er ff ronde 5 van
nod's aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 5 aug overtijd
boefje: 26 - 2 - 1 - 9 aug ongi
marjan: 28 - 1/2 - 1 - 16 aug
poohh 24 - 5 - 1 - 20 aug
kwisjuh: 30 - 6 - 1 - 28 aug
line 33 - 5 - 1-31 aug
chanti 24 - 1 - 1-?
nod's sept leeftijd ronde kindje nod status
valesca 30 - 5 - 1 -
Zwangeren uitgerekend
mie_pie: 4 november
j-t: 27 november
senorita: 2 december
schippersvrouwtje: 10 december
shar: 5 januari
marijke: 7 januari
kidsbaby: 11 januari
anne: 18 januari
loeske: 18 februari
lyn:
roos: 18 maart
elleste:
vieguh: 25 maart
mmlc:
zebraatje:
tess:
afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie:
j-t:
senorita:
schippersvrouwtje: 9 september controle vk
shar:
marijke: 13 augustus 20 weken echo
kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos:
elleste: 31 juli eerste afspraak vk
vieguh: 2 september termijn echo
mmlc:
zebraatje:
tess: 1 september eerste afspraak vk
Wat gaat het worden?
mie_pie: MEISJE
j-t: BABY
senorita: MEISJE
schippersvrouwtje: BABY
shar: BABY
marijke: JONGEN
kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos:
elleste:
vieguh:
mmlc:
zebraatje:
tess:
@Roos, geweldig he, eerste keer hartje horen en kindje zien bewegen
helemaal super! Fijn dat alles goed was.
@Sukkie, duim nog steeds hoor, ben zoooo benieuwd!!! Geloof dat je morgen ging testen...waarschijnlijk kun je op vakantie niet reageren maar wij wachten in spanning op bericht hoor, vergeten je niet!
Wij hebben gister ook lekker een midweekje weggeboekt in onze komende vrije weken, lekker even samen weg. De bon die in de felicitas doos zit zorgt voor een leuke korting dus ik zou zeggen meiden, misschien een tip!
Ga lekker mijn bedje opzoeken ben erg moe.
Veel liefs, denk aan jullie allemaal!
Svtje
23+5
Vanochtend naar de verloskundige geweest, alles gelukkig goed, alleen mijn bloeddruk is een beetje laag, dat verklaart wel waarom ik vaak wat licht in mijn hoofd ben. Af en toe een zout dropje of opkikkertje raadde de vk aan
Lekker de babydump leegeshopt vanmiddag haha. Nu zijn we echt compleet geloof ik op de badschuimpjes en luiers na dan. Misschien wel een beetje vroeg maarre... dan is het maar klaar.
@Marijke, het zit er al weer op, je bent nu een getrouwde vrouw!!! Van harte gefeliciteerd, zaterdag gaan we het vieren meid! Heb er zin in!
@Tess, ook in de 4de week van je zwangerschap vinden er al veranderingen plaats in je lichaam. Bij iedere vrouw zijn de klachten ook weer anders. Bij mij was het in het begin vooral trek in dingen en erg moe, paar weken later lustte ik niks meer en werd misselijk... dusse geen peil op te trekken weer. Gewoon op je af laten komen en aan toegeven.
@Valesca, maak er ff ronde 5 van
nod's aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 5 aug overtijd
boefje: 26 - 2 - 1 - 9 aug ongi
marjan: 28 - 1/2 - 1 - 16 aug
poohh 24 - 5 - 1 - 20 aug
kwisjuh: 30 - 6 - 1 - 28 aug
line 33 - 5 - 1-31 aug
chanti 24 - 1 - 1-?
nod's sept leeftijd ronde kindje nod status
valesca 30 - 5 - 1 -
Zwangeren uitgerekend
mie_pie: 4 november
j-t: 27 november
senorita: 2 december
schippersvrouwtje: 10 december
shar: 5 januari
marijke: 7 januari
kidsbaby: 11 januari
anne: 18 januari
loeske: 18 februari
lyn:
roos: 18 maart
elleste:
vieguh: 25 maart
mmlc:
zebraatje:
tess:
afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie:
j-t:
senorita:
schippersvrouwtje: 9 september controle vk
shar:
marijke: 13 augustus 20 weken echo
kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos:
elleste: 31 juli eerste afspraak vk
vieguh: 2 september termijn echo
mmlc:
zebraatje:
tess: 1 september eerste afspraak vk
Wat gaat het worden?
mie_pie: MEISJE
j-t: BABY
senorita: MEISJE
schippersvrouwtje: BABY
shar: BABY
marijke: JONGEN
kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos:
elleste:
vieguh:
mmlc:
zebraatje:
tess:
@Roos, geweldig he, eerste keer hartje horen en kindje zien bewegen
@Sukkie, duim nog steeds hoor, ben zoooo benieuwd!!! Geloof dat je morgen ging testen...waarschijnlijk kun je op vakantie niet reageren maar wij wachten in spanning op bericht hoor, vergeten je niet!
Wij hebben gister ook lekker een midweekje weggeboekt in onze komende vrije weken, lekker even samen weg. De bon die in de felicitas doos zit zorgt voor een leuke korting dus ik zou zeggen meiden, misschien een tip!
Ga lekker mijn bedje opzoeken ben erg moe.
Veel liefs, denk aan jullie allemaal!
Svtje
23+5