Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

Hey dames,
@Ilse: Zeker dat het rommelt...... Gister een onwijs opgeblazen gevoel, winderigheid (sorry). Me vriend dacht dat ie al schopte, maar dat was gas ofzo, denk ik dan maar.. Ik ging me in eerste instantie meteen zorgen maken, maar het schijnt normaal te zijn. Sinds vanochtend vlagen van misselijkheid. Van erg tot niks.. Heel vreemd.. Had jij dit ook al, ik zit namelijk pas in de 4e week van me zwangerschap!......
@Marijke: Fijne dag vandaag!!! Je heb geluk met het weer, geniet er lekker van.
@Svtje: Lekker meis, lekker bijkletsen enzo. Ik moet helaas de hele week gewoon werken, dus kan nauwelijks genieten van het weer.. Helaas..
@Josanne: Zeker dat ik snel zwanger ben geworden. Zal inderdaad ook wel met mijn leeftijd te maken hebben, ookal heb ik onwijs lang de pil geslikt. Maar het klopt wel, ik was altijd al vroeg met alles. Ikwas bijv op mijn 11e verjaardag al ongesteld. Succes deze week meis, hou ons op de hoogte!!

nod's aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 5 aug overtijd
valesca: 30 - 4 - 1 - 6 aug ongi
boefje: 26 - 2 - 1 - 9 aug ongi
marjan: 28 - 1/2 - 1 - 16 aug
poohh 24 - 5 - 1 - 20 aug
kwisjuh: 30 - 6 - 1 - 28 aug
line 33 - 5 - 1-31 aug
chanti 24 - 1 - 1-?

nod's sept leeftijd ronde kindje nod status
valesca 30 - 4 - 1 -

Zwangeren uitgerekend

mie_pie: 4 november
j-t: 27 november
senorita: 2 december
schippersvrouwtje: 10 december
shar: 5 januari
marijke: 7 januari
kidsbaby: 11 januari
anne: 18 januari
loeske: 18 februari
lyn:
roos: 18 maart
elleste:
vieguh: 25 maart
mmlc:
zebraatje:
tess:

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie:
j-t:
senorita:
schippersvrouwtje: 18 augustus controle vk
shar:
marijke: 13 augustus 20 weken echo
kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos:
elleste: 31 juli eerste afspraak vk
vieguh: 2 september termijn echo
mmlc:
zebraatje:
tess: 1 september eerste afspraak vk

Wat gaat het worden?

mie_pie: MEISJE
j-t: BABY
senorita: MEISJE
schippersvrouwtje: BABY
shar: BABY
marijke: JONGEN
kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos:
elleste:
vieguh:
mmlc:
zebraatje:
tess:

Ik heb de lijst ff geupdate, gezien ik al vrij snel (geen idee waarom) m'n eerste afspraak met de vk heb... maar heeeel spannend!!!

Dames, geniet lekker van het weer enzo, en hou me vooral op de hoogte, geeft mij afleiding...

Liefs, tes

ik zit in ronde 5 nu, niet 4 ;)

Ik heb deze maand weer ovulatie testen gebruikt en zit nu op dag 15, maar nog geen positieve test gehad...wel streepjes, maar niet even donker. Vorige maand had ik 2 dagen positief, dag 11 en 12.....ik snap er niks van. Ik was wel 2 dagen te vroeg ongi geworden maar die maand ervoor 3 dagen te vroeg. Mijn cyclus ligt aardig overhoop dus. We blijven wel gewoon flink door klussen. Heb denk ik ook iets verkeerd gegeten ofzo, want mijn darmen en buik zijn erg van slag...kan moeilijk naar de wc, en dan geen positieve ovulatie testen, daar word ik niet bepaald vrolijker van.

Nouja....afwachten maar weer tot +/- 1 sep, al begint de moed me een beetje in de schoenen te zakken, maar dat zal er wel bij horen.

Genoeg negatief gepraat ! Succes allemaal dames en voor de zwangeren...geniet er lekker van...jullie hebbe het verdient :)

Hallo allemaal,

@Tessa:
ik heb ook regelmatig last van een opgeblazen gevoel. Is niks om je zorgen over te maken . De hormoon progesteron die zorgt dat je darmactiviteit luier word waardoor je dus last van winderigheid boeren en obstipatie kan krijgen. Bij mij begon de misselijkheidsvlagen pas met een week of 7 en moet nu zeggen dat ik het al een week ofzo niet meer gehad heb.
Maar je kan je eigen zwangerschap nooit vergelijken met die van een ander. Iedereen is anders. Maar ik begrijp dat je je afvraagd of sommige dingen wel normaal zijn hihi. Heb ik ook vaaaaaaaak zat last van hahahaha. Leuk dat je al over 2 weken je eerste afspraak hebt bij de VK. Ik mag een dag na jou, 2 sept. Lekker weer een echo in de hoop dat nog steeds alles goed gaat met mn kleine mormeltje. Geniet van je zwangerschap meid.

@Josanne:
Spannend dat je NOD nadert. Ik moet zeggen dat het de laatste tijd goed raak is hier opt forum dus hoop voor jou dat je ook snel positief mag testen.
Spannend en ik duim voor je.

@Sv'tje:
Hoe was het vandaag bij de VK?
Nog hartje gehoord?
Leuk hoor!!

@Marijke:
Ik denk aan je vandaag!!

@Sukkie:
Meid hoe is het met je?

@Zebraatje:
Hoe ist met jou?
Ook al ff niets meer gehoord.

@Jt:
Hou je het nog een beetje vol met di warme weer?

@Anne:
Hoe staat het met jou kleintje?

@Roos:
Gaat bij jou ook nog alles lekker?

@Kidsbaby:
Tijd niets meer van je gehoord ook.

Alle anderen die we al een tijd niet meer gehoord hebben. Ik mis jullie wel en ben benieuwd hoe het gaat met jullie.

Liefs Ilse

@Valesca: Ik heb nog de clearblue ovulatietesten over, misschien zijn die handiger? Dan zie je een smiley als je ovuleert of een leeg rondje/gezichtje als je niet ovuleert. Dus is wat duidelijker. Ik heb ze niet meer nodig, dus als je ze wil hebben hoor ik het wel.
Bij mij zakte de moed al vrij snel, gezien ik me er best op focuste. Dus je bent een hele positieve meid! Jij verdient het ook om zwanger te zijn, dus hou nog even moed!
@Ilse: Het is goed om te horen dat de kwaaltjes normaal zijn, dat jij ze ook heb / had. Dank je wel. Over 2 weken ben ik 6weken zwanger (als het goed is..), is dat niet wat vroeg? Nou ja de vk zal het wel weten ... Vind het eigenlijk ook wel fijn dat het sneller is, weet ik meer waar ik aan toe ben en hoef ik niet zo heel lang te wachten ;-) de termijnecho (de 1e echo toch?) is met 12 weken toch? dat duurt dan wel weer lang.. ;-) Ik ben n btje ongeduldig....
@Josanne: Ilse heeft gelijk, tis veel raak hier op t forum, de laatste tijd.! Spannend voor je! Ik hoor het wel!
@Sukkie: Is het daar in Duitsland net zulk lekker weer als bij ons? Is er al wat bekend bij je?? Ben reuze benieuwd!! Geniet van je vakantie.
@Zebraatje: Waarschijnlijk zijn wij zo rond dezelfde periode zwanger geworden! Grappig.. Heb jij ook al last van kwaaltjes?

Ik ga maar weer ns wat proberen te werken, ookal moet ik me er ech toe zetten. Heb meer zin om lekker te surfen op internet, over zwangerschap. Wil wel meer te weten komen... haha...

Liefs, tes
3-4 weken

De ovulatie test was net wat donkerder....dus hopenlijk morgen positief...we heel laat voor mijn doen, maarja

Echt super lief van je Tes, maar ik heb al 20 sensitest testen gekregen via dit forum en zou het daarom eerlijker vinden als iemand anders ze misschien ook zou willen en die dan eerst de kans krijgt.

Haha ik zou hetzelfde hebben...als ik zwanger zou zijn, zou ik ook het liefst heel de dag surfen en dingen opzoeken :p

Dames,

Bij deze. Gezien ik nu zwanger ben heb ik de ovulatie testen van Clearblue niet meer nodig.

Ik persoonlijk vond ze heel duidelijk. Een smiley is klussen en een rondje / leeg gezichtje mag je ook klussen, maar gewoon omdat het fijn is ;-)

Ik weet dat ze heel duur zijn, dus misschien is dit een uitkomst voor sommige dames?

Ik hoor het wel.

Liefs, tes

Hallo meiden,

Ik ben vorige week bij de verloskundige geweest!
En we hebben onze eerste echo gehad!
Geweldig, wat is dat mooi om te zien!
Het hartje klopte al en ''hij of zij'' bewoog ook al....
We kunnen niet wachten tot de volgende echo ;)

@ Vieguh: Hier gaat dus alles nog goed, met jou ook?
@ Tess: Gefeliciteerd meid! Geniet ervan...

Wil verder iedereen een fijne avond toe wensen!

Liefs, Roos

9 Wk, 6 dagen

Hey meiden
hier slecht nieuws:ik ben gisteren avond gewoon ongesteld geworden vriendjelief is nog bij de benzine pomp om tampons geweest omdat ik nog niks in huis hadt ha ha,hadt dus nu een cyclus van 25 dagen vorige maand was het 37 dagen dus best een verschil,was gisteren best even verdrietig maar nu gaat het wel weer mijn vriend is ook van plan om volgende maand minder biertjes te gaan drinken en om de 2 dagen vrijen moet zeggen dat we afgelopen maand door de vakantie er ook niet echt ons best voor hebben gedaan maar we gaan vol goede moed verder het geef wel een gevoel van verlichting dat ik al een keer zwanger ben geweest het kan dus wel alleen duurt het nu veel langer.
Roos;fijn dat het zo goed gaat mooi he de eerste echo!
Valesca;succes met de testen heb het zelf ook een keer gedaan met die van kruidvat maar bij mij gaf die een keer vals positief aan 2 weken later ik in rep en roer omdat ik niet ongesteld werdt en de zwangerschaptest negatief was een weekje later werdt ik ongesteld vanaf toen dacht ik;laat maar
maar het zal best wel werken maar ik wordt er nerveus van
Marijke hoe was je dag?je heb in ieder geval heerlijk weer gehad!
ik ga nog even bankhangen en kijken of er chocola in huis is tot snel liefs jootje.

Terug
Bovenaan