Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

Hallo dames

Hier weer eens een berichtje van mij.
Lees bijna elke dag wel even mee.
Maar niet veel puf om te reageren.
Nu nog lekker 2 week vakantie vorige week een midweekje weggeweest heerlijk maar druk met 8 man.
Wil eigenlijk volgend weekend nog wel ff met mijn mannetje samen weg in een hotelletje maar weet niet of die zin heeft hij gaat morgen weer aan het werk heeft al 3 week gehad das wel balen.
Maar ja.
Moet woensdag/donderdag ong worden denk dat ik het wel ga worden hebben niet echt ons best gedaan en heb ook geen klachten.
Wil volgende maand toch ff de ovulatie testen halen mocht ik nog niet zwanger zijn.

@Nieuwe zwangeren gefeliciteerd.

Groetjes poohh

Hey meiden,

Ff snel een berichtje van mij. Heb heerlijk gegeten bij vrienden van ons, echt te lekker gewoon :) Weer wat nieuwe dingetjes om zelf na te maken jummie.

Zal even snel het schema wijzigen, sorry Valesca, typefoutje waarschijnlijk meid ;)

nod's aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 5 aug overtijd
valesca: 30 - 4 - 1 - 6 aug ongi
boefje: 26 - 2 - 1 - 9 aug ongi
marjan: 28 - 1/2 - 1 - 16 aug
poohh 24 - 5 - 1 - 20 aug
kwisjuh: 30 - 6 - 1 - 28 aug
line 33 - 5 - 1-31 aug
chanti 24 - 1 - 1-?

nod's sept leeftijd ronde kindje nod status
valesca 30 - 4 - 1 -

Zwangeren uitgerekend

mie_pie: 4 november
j-t: 27 november
senorita: 2 december
schippersvrouwtje: 10 december
shar: 5 januari
marijke: 7 januari
kidsbaby: 11 januari
anne: 18 januari
loeske: 18 februari
lyn:
roos: 18 maart
elleste:
vieguh: 25 maart
mmlc:
zebraatje:
tess:

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie:
j-t:
senorita:
schippersvrouwtje: 18 augustus controle vk
shar:
marijke: 13 augustus 20 weken echo
kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos:
elleste: 31 juli eerste afspraak vk
vieguh: 11 augustus eerste afspraak vk 13 aug 1e echo
mmlc:
zebraatje:
tess:

Wat gaat het worden?

mie_pie: MEISJE
j-t: BABY
senorita: MEISJE
schippersvrouwtje: BABY
shar: BABY
marijke: JONGEN
kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos:
elleste:
vieguh:
mmlc:
zebraatje:
tess:

@Poohh, fijn dat je een gezellige vakantie gehad hebt, heb je foto's op hyves gezien. Leuk hoor! Ondanks dat je er niet meer rekent hoop ik toch voor je dat je niet ongi wordt hoor meid. You never know!!!

@Sukkie, duimduimduim!!! Geniet lekker van je vakantie in ieder geval en hou ons indien mogelijk op de hoogte ;) Denk aan je hoor!

@Marijke, nog maar 2 nachtjes slapen tot de grote dag!!! Ben je al zenuwachtig?

@Vieguh, je niet druk maken om de lengte of het gewicht van Puk hoor! Klopt geen moer van wat ze op internet zeggen. Gewoon naar je verloskundige luisteren die weet het allemaal precies. In de boeken en op internet scheelt het aantal centimeter of gram, gewoon niet teveel naar kijken. Wat lief dat je em ook Puk noemt, denk dat ons kindje het nog lang zal blijven horen :) Probeer lekker te genieten van je zwangerschap en goed naar je lichaam luisteren he.

Mijn lichaam geeft aan lekker op bed te willen, ga dus lekker mijn mandje opzoeken.

Meiden welterusten,

Liefs Svtje
23+3 wk

Hey meiden,

@ Tess; GEFELICITEERD!!! Wat goed meid en zo snel. Al moest je er lang op wachten je geduld wordt toch beloond. Geniet er lekker van.

Hier is de ongi weer voorbij dus we kunnen op voor een nieuwe ronde. Vrijdag gaan we lekker 4 dagen naar de Ardennen. Lekker beetje mountainbiken en van elkaar genieten. Hoop dat het mooi weer wordt!

@ SV'tje: Hier weer mijn gegevens voor in het schema:
Boefje 26 - 3- 1 - 9 sept NOD

Groetjes,

Boefje

Dames,
Allereerst onwijs bedankt voor de hele leuke reacties!! Echt super!

@Josanne: Waarschijnlijk was ik bijna 2 weken overtijd. Maar het is heel moeilijk te zeggen, gezien ik een hele onregelmatige cyclus had. Dus het zo ong. een week extra geduurd moeten hebben voordat ik positief testte...
Dit was ronde 2, zelfde als bij Zebraatje, was het toch vrij snel raak..... Komt misschien ook doordat ik een jong lichaam heb ..
@Svtje: Dank je wel dat je me in de lijst heb gezet, ik voel me vereerd :)
Ik ga vandaag de verloskundige bellen om een afspraak te maken. Wat onwijs spannend allemaal!!

@wachtenden: Geniet vooral nog lekker van het klussen, en sterkte met wachten!! Ik duim zeker voor jullie!!

@Zwangeren: Hoe snel hadden jullie kwaaltjes, nadat jullie wisten dat jullie zwanger waren/zijn?? Ik heb vlagen van misselijkheid, ben veel moe en heb af en toe al gevoelige tepels. Ook ben ik soms duizelig. Is dat normaal, al zo vroeg?

Ik zaterdag een clearblue digital gedaan, deze gaf aan 2-3 weken zwanger... Echt super!!!! Spannend vooral ook.....

Ik hoor dat het deze week tropisch weer wordt, dus geniet er lekker van. (persoonlijk vind ik dat veelste warm maar veel mensen vinden het heerlijk)

Liefs, tes

line 33 - 5 - 1-31 aug
chanti 24 - 1 - 1-?

valesca 30 - 4 - 1 -

Zwangeren uitgerekend

lyn:
elleste:
mmlc:
zebraatje:
tess:

mie_pie:
j-t:
senorita:
shar:
kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos:
vieguh: 2 september termijn echo
mmlc:
zebraatje:
tess:

Wat gaat het worden?

kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos:
elleste:
vieguh:
mmlc:
zebraatje:
tess:

Hallo Meiden,

Even het schemaatje aangepast met nieuwe VK data.

@Sv'tje:
Ja mijn moeder noemde mij altijd puk en nu noemt ze de mijne ook weer zo dus heb het maar overgenomen. Grappig he ....

@Marijke:
Morgen feest!!!! Maak er iets onvergetelijks van!!!!

@Tess:
Hoe voel je je meis?
Alles lekekr aant rommelen?

@Boefje:
Fijn dat de rode duivels weg zijn. Lekker weer aan de klus.
Succes!!!!

@Poohh:
Lekker zeg dat je nog vakantie heb!! Geniet er nog lekker van!

Hier ben i weer gerust gesteld dank je wel meiden.
Heb ook op internet gelezen dat het een meest gemaakte fout is om te rekenen van 8 weken zwanger of 8 weken oude foetus!! En ze meten van kop tot voetjes en bij meette ze van hoofd naar kontje.
Dus al met al weer gek laten maken door dat pokke internet.
Nog 3 weken werken en dan gaan we heerlijk op huwelijksreis naar Kos!! Een beetje laat maar ja die pups kwamen er tussendoor. Die zijn nu bij mijn ouders. Ze zijn er helemaal blij mee en ik zelf ook want zo kan ik ze toch blijven zien.
Goed.... lieve meiden,

iedereen succes met waar ie mee bezig is.
Liefs Ilse

Goeiemorgen lieve meiden,

Het wordt een prachtig mooie week qua weer heb ik me laten vertellen. Hoop dat het zonnetje inderdaad lekker om de hoek komt kijken en dat de hittegolf op zich mee mag vallen, want Nederland is dan zoooo snel te benauwd.

Zelf van de week 2 bruiloften, eentje van Marijke en Richard :) dus dan is het wel fijn om mijn schoenen gewoon aan te kunnen en niet op slippers rond te moeten hobbelen (die moet ik nml nog ff kopen dan) We zien wel, komt vast goed en wordt sowieso wel gezellig.

Krijg vanmiddag een vriendinnetje op de thee, eigenlijk alle afspraken die ik gemaakt hebt zijn lekker onder om bij te kletsen :)

@Boefje, zet je in het schema hoor meid!

line 33 - 5 - 1-31 aug
chanti 24 - 1 - 1-?

valesca: 30 - 4 - 1 -
boefje: 26 - 3 - 1 - 9 sept

Zwangeren uitgerekend
lyn:
elleste:
mmlc:
zebraatje:
tess:

mie_pie:
j-t:
senorita:
shar:
kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos:
vieguh: 11 augustus eerste afspraak vk 13 aug 1e echo
mmlc:
zebraatje:
tess:

Wat gaat het worden?
kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos:
elleste:
vieguh:
mmlc:
zebraatje:
tess:

Veel liefs Svtje,
23+4

Hey meiden
hier is alles nog rustig mijn NOD nadert!spannend gisteren hadt ik een beetje rose slijmverlies
vorige maand hadt ik precies 1 week voordat ik ongesteld moest worden 2 dagen bruinverlies hadt nog nooit eerder gehad dus ik dacht misschien wel innestelingsbloeding maar 1 week later toch ongesteld dus ik weet het ook niet wat het is hoor heeft iemand er ervaring mee soms?
tes:je ben echt snel zwanger leuk hoor ik was bij mijn eerste kindje ook in de 2de maand al zwanger ik was toen 23
Ilse ik herken het wel hoor dat je jezelf druk maak ik was zelf ook zo bij de eerste zat ook uit te zoeken of het echt wel klopte en zelfs de verloskundige hebben niet altijd gelijk want bij mijn 20 weken echo zijden ze:je kindje is heel groot dat wordt wel een 10 ponder eenmaal geboren was ze ruim 7 pond dus dat viel mee!
Marijke ik wens je een hele mooie dag morgen
Elleste:hoe is het met jou?voel je je al beter?
Pooh nog een fijne vakantie ik heb ook do/vrij mijn NOD dag
tot snel liefs jootje

hey meiden

hier ff kort een berichtje voor mij want ben zenuwachtig hahah
vanmiddag boodschappen gedaan en miepie heeft mijn haartjes geknipt voor morgen
zo ga ik mijn kleding halen bij mijn moeder (ben bang dat ze te laat komt haha) deze week trappelt ukkie er heerlijk op los voel het nu echt goed en kan jullie vertellen het is een heerlijk gevoel

en svtje je kan gerus op je slippers komen want die doe ik zelf ook aan zaterdag want anders kom ik niet verder dan 8 uur haha

xxx
19+4 en bijna getrouwd!!!!!

Terug
Bovenaan