Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

hahaha geeft niks tes, je bent gewoon heel blij en dat is toch super :) ik denk dat ik in jouw geval precies zo zou zijn :p

me computer deed raar... ik dacht ik zal ff opnieuw het berichtje posten... is het al 3x gepost.

Soms krijg je niet te zien of ie er al op staat he... irritant...

Nou Valesca, ik hoop voor je dat het komende ronde voor jou ook raak is :) Zijn we samen blij :)

hey
wat een warme dag zeg we zijn een dagje naar het strand geweest echt heerlijk ik hab gelukkig nooit zoveel last van mijn menstruatie wordt nu al een stuk minder we gaan nu naar ronde 7 dus bij de 2de hoeft het niet zo snel te gaan als bij de 1ste zwangerschap
tess:hoeveel van die testen heb je nog die zijn toch heel duur?ik weet dat mijn schoonzusje ze ook gebruikt heeft en toen snel zwanger is geworden ik heb ze een keer van kruidvat gebruikt maar die vond ik maar niks
Valesca veel succes hopelijk is het voor jou deze maand raak want telkens ongesteld worden is ook zo een domper!
tot snel x jootje

Hallo dames

Ik ben er al vroeg bij.
Net een test gedaan en een duidelijke lichte streep.
Normaal dinsdag/woensdag al wat bruine afscheiding zo zie ik of het op gang komt maar niks te zien.
Mijn mannetje aan het werk om 6uur was wakker denk ff kijken weer niks denk toch eens testen en ja hoor een duidelijke lichte streep en ze zeggen streep is streep staat ook op bijsluiter dan is hormoon aan wezig anders kan ik ergeen streep komen.
Straks nog ff testen halen ook die voor hoeveel week wou ik die morgen vroeg doen.
Kan nog niet geloven even op me in laten werken maar wel super.
Hou jullie op de hoogte meiden.

Liefs pooohh

@Marijke nog gefeliciteerd met je huwelijk.
Wij nu ook gauw trouwen toch mooier als je dezelfde achter namen hebt he.
En alles direct goed geregeld met kinderen.

liefs pooh

@Josanne: meis je mag ze goedkoop van me hebben, ik heb er niks meer aan, heb ik ook het idee dat ik jou een beetje help ;-)

@Pooh: Spannend meis! Hoop dat je zwanger bent! Hou ons op de hoogte!

Liefs, tes

Dames ben echt zwanger net een digitale test gedaan geeft 1a2 week aan is 3 a 4 week geloof ik zoals op de bijsluiter staat.
kan echt niet geloven.

lieffs poohh

Terug
Bovenaan